Paavalin lihat ja vanhat aatamit

Anonyymi-ap

Pelkästään Paavalin oppien varaan ei kannata autuuttaan perustaa.

Paavali oli valehteleva murhamies, joka yritti syyttää omista synneistään epämääräisiä lihoja ja vanhoja aatameita, kun ei itse ottanut niistä vastuuta eikä tehnyt parannusta.

Ei lihat mitään ajattele, eikä aatamit ole enää elossa.

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

Tarkoitus pyhittää keinot.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Paavali kirjoitti tunnustuskirjettä valehtelustaan ollessaan Korintossa. Kuriiri vei kirjeen Roomaan. Joten ei se ole mitään yksinpuhelua, kuten miehen valheita halutaan hämärtää ja häivyttää pois.
Paavali oli Rooman kansalainen ja sen hirmuvallan palveluksessa oleva palkkamurhaaja.
Tappoi Stefanoksen, Kristuksen palvelijan.

34

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paavalin kirjeistä ei kuitenkaan voi mitenkään lukea että kannattaisi kansanmurhaa tai että ei pitäisi siitä pahana asiana kuten monen uskovan asenne on.

Joten Paavalissa ei mitään vikaa.

• Anonyymi

Miten se anabaptistinen Ruandan pastori, oleili täällä Suomessakin,
        joka liitettiin kansanmurhaan Ruandassa?

• Anonyymi

Kristityt ei suunnittele mitään kansanmurhia. Koita selvittää pääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt ei suunnittele mitään kansanmurhia. Koita selvittää pääsi.

Kristityt muka uskovaiset kannattaa, joka tapauksessa Israelin suorittamaa kansanmurhaa.

• Anonyymi

Johannes sanoi, että antikristukset ovat saaneet alkuseurakunnan valtaansa ja sen loppu on lähellä. Niin kävikin noin 70 jKr. Samoihin aikoihin kun temppeli hävitettiin.

1. Joh. 2:18

Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

• Anonyymi

Paavali tosin joutui juutalaisten vainottavaksi kun ei viettänyt sapattia ja juutalaiset halusivat tehdä hänelle sen mitä nykyisin tekevät vastustajilleen ja heidän seurassaan oleville. Tappaa. He lupaisivat että eivät syö ja juo ennen kuin Paavali on kuollut. Paavali ei kuitenkaan julistanut siksi sotaa juutalaisia vastaan eikä ollut heille edes vihoissaan, vaan ymmärsi että ovat pahan vallassa.

• Anonyymi

Palestiinalaiset ovat Haagarin perillisiä eli Filistealaisia. Goljat oli Hamasin miehiä.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palestiinalaiset ovat Haagarin perillisiä eli Filistealaisia. Goljat oli Hamasin miehiä.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

Juutalaisilla on Jeesuksen antama lupa kantaa miekkaa ja siten puolustautua terrorismilta.

Silloin Jeesus sanoi: "Nyt on toisin. Jolla on kukkaro, ottakoon sen mukaansa, samoin laukun. Jolla ei ole rahaa, myyköön viitan päältään ja ostakoon miekan."

• Anonyymi

Hei nyt vähän kunnioitusta Paavalille, jooko? Sitä miestä ei kannata panetella—ilman häntä meillä ei olisi koko Jeesus-fantasiaa! Kaveri keksi homman perusidean ja rakensi siitä maailmanlaajuisen franchisen, jolla vielä 2000 vuotta myöhemmin tehdään bisnestä ja kontrolloidaan väkeä. Paavali oli kuin antiikin Hollywood-tuottaja: nappasi hämärän tarinan paikallisesta profeettahahmosta, lisäsi vähän messiaanista glitteriä ja kirjoitti käsikirjoituksen, joka myytiin koko Rooman valtakunnalle.

Ja fanfiction? No totta kai se tuli kuvaan! Matteus, Markus, Luukas ja Johannes olivat kuin aikansa Wattpad-kirjoittajia: "Ooh, entä jos Jeesus käveli vetten päällä? Tai hei, muuttaisi veden viiniksi? Ja tää lopetus, jossa hän palaa kuolleista—siitä tulee hitti!" Lopulta koko homma kiillotettiin niin, että saatiin aikaan bestseller, joka kelpasi keisareille ja talonpojille yhtä lailla.

Eli sanotaan se suoraan: ilman Paavalia ja hänen visionääristä kynäänsä Jeesus olisi jäänyt vain yhdeksi randomiksi kiertäväksi saarnaajaksi, josta kukaan ei enää muistaisi mitään. Respect the mastermind.

Enkeli Mäntä – “Paavali: Jeesus-fandomin OG.”

• Anonyymi

Koita selvittää ajatuksiasi, että niihin tulisi jotain järkeä.

• Anonyymi

Onneksi kuitenkin Paavali kirjoitti ne lähetyskirjeet tai olivat hänen ajatuksiaan ja ne ovat selkeää kuvaa siitä miten uuden liiton uskova vaeltaa hengessä ja sekä varoituksia siitä mihin älyttömyyksiin lihallinen uskonnollisuus johtaa.

• Anonyymi

Vain osa on Paavalin kirjoittamia.. Siihen aikaan niitä vaan laitettiin kuuluisien nimien kirjoittamiksi, vaikka niin ei ole asianlaita.

Esim. Markuksen loppu on täysin tuntemattottoman henkilön runoilua, mistä on varoitus -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla:

Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [16:9--20: Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

• Anonyymi

Paavali nimenomaan kielsi sekoittumasta taruihin ja viekkaasti sommiteltuihin tarinoihin.

Ne ova harhaoppia ja Paavali korosti käytännöllistä Jumalan voimaa Hengessä.

Kun hän oli menossa selvittelemään jotain erimielisyyttä, sanoi ettei ota selvää niiden sanoista, vaan voimasta.

Ei ollut menossa jäkättämään heidän kanssaan tyhjänpäiväisiä, vaan katsomaan mikä hengellinen voima heissä on ja ovatko siten oikealla asialla.

• Anonyymi

Paavali sai voimaa hänessä asustaneelta Saatanan enkeliltä, demonilta, jolle Paavali ei mahtanut yhtään mitään.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali sai voimaa hänessä asustaneelta Saatanan enkeliltä, demonilta, jolle Paavali ei mahtanut yhtään mitään.

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

King James
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Nykkeily oli siihen aikaan tappolaji. Mitään hanskoja ei käytetty.

• Anonyymi

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi

Paavali nimenomaan ei pitänyt suotavaa että uskovat kinasteli kaikenlaisista opinasioista ja yksi oli toisen puolta ja yksi toisten. Yksi oli Paavalin puolella ja yksi Apollon. Se oli harhaoppia ja Paavali kirjotti että ei kai Kristus ole jaettu. Asettuminen toisen puolelle toista vastaan on selkeästi harhaoppia Raamatun mukaan. Rankkaa harhaoppia, jossa ei vain jaeta Kristusta vaan unohdetaan Hänet täysin,.

Ja harhaopista ja harhaoppineista Paavalilla oli kova näkemys. Heitä pitää kehoittaa pari kertaa olematta levittää harhaoppia ja sen jälkeen ei olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

Mikä aivan ymmärrettävä ohje. Kuka maailman tappiin jaksaa idioottimaisuuksia jauhaa harhaoppisten kanssa.

• Anonyymi

Paavalin puheiden tutkiminen ja perusteleminen hänen omilla puheillaan johtaa vain kehäpäätelmiin.

Paavalin kirjoitukset pitää verrata Jeesuksen ja hänen seurassa kulkeneiden Karitsan apostoleiden kirjoituksiin.

Ei ne viisaat Juutalaiset silloinkaan Paavalin oppeja purematta nielaisseet, kuten moni tekee nykyisin.

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

Sillä he olivat jalompaa sukua kuin ne, jotka Tessalonikassa olivat, ja ottivat juuri mielellänsä sanan vastaan ja tutkivat joka päivä Raamatuita, jos ne niin olisivat.

Ei se sanan vastaanottaminen mitään uskoontuloa tarkoita, vaan asioiden tutkimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin puheiden tutkiminen ja perusteleminen hänen omilla puheillaan johtaa vain kehäpäätelmiin.

Paavalin kirjoitukset pitää verrata Jeesuksen ja hänen seurassa kulkeneiden Karitsan apostoleiden kirjoituksiin.

Ei ne viisaat Juutalaiset silloinkaan Paavalin oppeja purematta nielaisseet, kuten moni tekee nykyisin.

Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.

Sillä he olivat jalompaa sukua kuin ne, jotka Tessalonikassa olivat, ja ottivat juuri mielellänsä sanan vastaan ja tutkivat joka päivä Raamatuita, jos ne niin olisivat.

Ei se sanan vastaanottaminen mitään uskoontuloa tarkoita, vaan asioiden tutkimista.

Paavali ei kuulu tähän Jeesuksen valittujen joukkoon.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali repi ja hajotti seurakuntia. Vain osa lähti seuraamaan Paavalin oppeja
        eli "Paavalismia".

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

• Anonyymi

Jos Paavali olisi pitäytynyt Jumalan käskyjen mukaisessa elämässä, eikä tehnyt murhia, niin olisi saanut pitkän elämän lahjan, eikä pahaa äkkikuolemaa Roomassa.

1. Kun. 3:14 Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

• Anonyymi

Paavali houkutteli Juutalaisia pahaan hengelliseen syntiin, kun yritti saada heitä luopumaan poikien ympärileikkauksesta. Ei ihme ollenkaan, että hän sai Jumalan vihat päälleen.

Ympärileikkaus on Juutalaisille säädetty ajattomaksi eli ikuisesti voimassa olevaksi liiton sakramentiksi. Ei Jeesus sitä kumonnut. Päinastoin. Jeesus ympärileikattiin 8 pv. ikäisenä.

1. Moos. 17:13

Ympärileikattakoon sekä kotonasi syntynyt että rahalla ostamasi; ja niin minun liittoni on oleva merkitty teidän lihaanne iankaikkiseksi liitoksi.

Jumalan tekemiä liittoja voi olla voimassa yhtä aikaa useita. Eivät ne kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.

Jeesusta meidän on uskominen, eikä ketään Tarsolaisia murhamiehiä.

Matt. 5:17

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi

Jeesushan sanoo, että Jumalan lakien eli kymmenen käskyn noudattaminen ei ole edes vaikeata.

Matt. 11:30

"Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesushan sanoo, että Jumalan lakien eli kymmenen käskyn noudattaminen ei ole edes vaikeata.

Matt. 11:30

"Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

Jeesuksen seurassa kulkeneet oikeat apostolit olivat oikeita pakanoiden apostoleita. Heidät Jeesus valtuutti kastamaan ja opettamaan KAIKKI KANSAT, myös pakanakansat omiksi opetuslapsikseen.

Matt.28
        16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
        17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Uusi 12. apostoli Juudaksen tilalle on Mattias, ei Paavali, kuten usein puhutaan.

Apt.1
        21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
        22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
        23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
        24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
        25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
        26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.

• Anonyymi

Miten Jeesus olisi voinut kumota oman ympärileikkauksensa? Tai tietenkin kaikki on Jumalan Pojalle mahdollista, mutta jonkinlaisen ihmiseen se olisi vaatinut jo vastasyntyneenä ja hän aloitti toiminnan vasta häissä muutettuun veden viiniksi eikä siinä että olisi kumonnut ympärileikkauksen jo vauvana.

Jeesus toi uuden liiton jossa vanhan liiton kirjoituksia ei tutkittu enää siten miten asiat tehdään, miten ollaan uskossa, vaan siitä vanhan liiton kirjoituksista tutkittiin se miten jo VT ennusti uuden liiton tulevan ja vanhan väistyvän. Eihän voisi edes kuvitella että syntyisi uusi liitto Jeesuksessa ja kaikki muuttuisi ellei VT olisi jo sellaista ennustanut ja antanut siitä viitteitä, että silloin veli ei enää veljeä opeta, vaan kaikki hengessä tuntevat Herran.

Niitä sanoja tutkittiin ja sitä käykö se yhteen Paavalin opetuksen kanssa. Ja kun todettiin, että käy, niin silloin otettiin pelastuksen sana Jeesuksessa vastaan ja hyljättiin vanha hapatus.

Ja nytkin voi vielä tutkia samoin. Ei vain ottaa yhtä jaetta ja tehdä siitä omia kehäpäätelmiä joissa ei ole päätä eikä häntää.

• Anonyymi

Ympärileikkaus on Jumalan antama ikuisesti voimassa oleva säädös Juutalaisille.

Vain Jumala itse voi sen perua. Mutta niin ei ole tapahtunut.

Jeesus ei kunommut yhtään Jumalan antamaa säädöstä. Eikä siihen riitä jonkun Tarsolaisen murhamiehen mielipiteet.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

Jeesus vahvisti Juutalaisille annettujen säädösten pysyvyyden ja jatkuvuuden aina tuhatvuotisen valtakunna loppuun asti. Vasta sitten luodaan uudet taivaat ja uusi maa, entinen on mennyt.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ympärileikkaus on Jumalan antama ikuisesti voimassa oleva säädös Juutalaisille.

Vain Jumala itse voi sen perua. Mutta niin ei ole tapahtunut.

Jeesus ei kunommut yhtään Jumalan antamaa säädöstä. Eikä siihen riitä jonkun Tarsolaisen murhamiehen mielipiteet.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."

Jeesus vahvisti Juutalaisille annettujen säädösten pysyvyyden ja jatkuvuuden aina tuhatvuotisen valtakunna loppuun asti. Vasta sitten luodaan uudet taivaat ja uusi maa, entinen on mennyt.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Luuk. 12:51

Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuk. 12:51

Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Voisivat kiihkoissaan kaivaa vaikka totuutta julistaneiden Jumalanmiesten tuhkatkin ylös maasta, jos tietäisivät minne ne on haudattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisivat kiihkoissaan kaivaa vaikka totuutta julistaneiden Jumalanmiesten tuhkatkin ylös maasta, jos tietäisivät minne ne on haudattu.

Onneksi eivät tiedä.

• Anonyymi

Roistojen makea päiväuni onkin, että lait on kumottu.

Ja nyt vaan eletään henkien pillin mukaan kuin ellun kanat vailla huolen häivää.

• Anonyymi

Paavali varoitteleli usein itsestään. Paavali käytti usein passiivia ja kolmatta persoonaa puheissaan, mutta tarkoitti itseään. Tunnen muuan miehen....ja Jumala lähettää väkevän eksytyksen...

Niin eihän sitä kukaan oivaltanut, paitsi taidolliset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali varoitteleli usein itsestään. Paavali käytti usein passiivia ja kolmatta persoonaa puheissaan, mutta tarkoitti itseään. Tunnen muuan miehen....ja Jumala lähettää väkevän eksytyksen...

Niin eihän sitä kukaan oivaltanut, paitsi taidolliset.

Eikä Jeesuksen sanojen mukaan kukaan ihminen ole missään taivaassa käynyt, eikä sitä paratiisia ole enää maan päällä olemassakaan. Ne on pelkkiä illuusioita ja toiveita sellaiset puheet.

Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä Jeesuksen sanojen mukaan kukaan ihminen ole missään taivaassa käynyt, eikä sitä paratiisia ole enää maan päällä olemassakaan. Ne on pelkkiä illuusioita ja toiveita sellaiset puheet.

Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

Jeesus nousi helatorstaina kastekäskyn annettuaan yksinään taivaaseen ihmisen hahmossa ja tulee kerran samalla tavalla sieltä takaisin häihinsä, mitä vietetään turvallisesti maan päällä Jerusalemissa, ei missään yläpilvissä pilven päällä.

Ap. t. 1:11

Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.

• Anonyymi

Miten voi Raamatulla perustella sitä ettei Raamattuun kannata uskoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe