Tämä lähti >https://palvelu.valio.fi/vapa?id=muu_palaute
valio yrityksenä - Bovaer
Osan käyttää Aakkosia.
Menitte pahasti isonmaailman retkuun muka metaanipäästöjä vähentäen. Se että isotpojat voi käyttää pientä Suomea koealueena ja ehkä maksaakin valion vaikutusvallasta viljelijöihin mitä raaka-aineita alkutuottaja käyttää tuotteisiinsa ei tarkoita ,että näin kuuluu ja pitää tehdä.
Se mitä bovaer tekee tai ei tee, kertokoon muut, mutta tämä oli se askel etten teiltä tule tuotteitanne missään muodossa kantaan kaupasta ulos PISTE
Ainut missä edes harkitsen tuottettanne on uudestaan valmistukseen tuotava Edam pallojuusto jonka lopetitte yli 20 v sitten, tämäkin ainoastaan siinätapauksessa että olette tajunneet kuka loppupelissä valion tuoton maksaa ja kunnioitatte kuluttajien toiveita.
valion määräysvalta ruokamarkkinoilla minua kohtaan loppui nyt, olen ensisijassa ihminen, en teidän lisäainepaskan kuluttaja.
TV:
Paketti voita/viikko ja tämä menee jo yksin
Valiolle palautetta, laita sinäkin jos hatuttaa
Anonyymi-ap
5
216
Vastaukset
- Anonyymi
Koska valion pr osasto tulee damage control tekstillä:
Olemme saaneet kysymyksiä Bovaer®-rehunlisän turvallisuudesta ja käytöstä Valion maitotiloilla
Me Valiolla teemme kunnianhimo... - Anonyymi
Ooh
Jotain tärkeempää ihmisillä - Anonyymi
Tuota ainetta käyttää ilmeisesti ainakin Valio, Arla, Atria
- Anonyymi
Suomi tulee taas jälkijunassa. Bovaeria käytetää jo yli 65 maassa. Tuo aine on lehmälle vähän samaa kuin samarin ihmisella.
- Anonyymi
Aivan varmasti ja siksi taustajoukoissa häärii Bill Gates.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605