Siellä joutuvat nyt samojen terroristien kivittämiksi kuin aikoinaan Israelin poliisit.
Kertoo tv7 uutiset.
Palestiinalaisalueen haastateltu mies kertoo ettei terroristien terrori lopu koskaan.
Miksi palestiinalaisetkin itse ymmärtää paremmin terrorismin pahuuden kuin suomen vihervasemmisto?
Palestiinalaisetkaan poliisit ei pärjää terroristeille
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Vain Jeesus tuo lopulta rauhan lähi-itään kun Hän tuhoaa kaikki terroristit ja niiden rakastajat.
- Anonyymi
Kansat liittoutuvat keskenään yli terrorismirajojen kokoontuakseen viimeiseen sotaan tuhoutumaan.
https://m.jpost.com/opinion/article-834188
Satanistit lännessä liittyy mielellään terroristeihin idässä kokoontuakseen yhdessä harmagedonille.
Jooel:
3:2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani.
Sefanja:
3:8 Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.
Sakarja:
14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
Kun he mätänevät seisaallaan niin Herra on heille kostanut kaiken heidän pahuutensa eikä kukaan heitä enää muista kun muut saavat nauttia 1000 vuotta rauhaa. - Anonyymi
Ei miehen tarvii kostaa kun tietää että Jumala kostaa.
Yksi terrori-isku tappaa 12 mutta viimeinen sota tappaa 2 miljardia. Miksi Palastina poliisi ei pärjää Terroristi ,
Koska Israel ei hyväksyä että Palastina poliisi heillä on hyvä ase
että jos Palastina poliisi tarve vaikka 10 auto .Israel antaa heillä 3 tai 4- Anonyymi
Eiköhän Lähi-Idässä ala olla kohta vähän turvallisempaa, kun Israel on tuhonnut terroristit, ja heidän aseensa.
Palestiinalaispoliisit ovat olleet Hamasin juoksupoikia. - Anonyymi
TV7 "uutiset"tiedetään kyllä. Jeesus tulee huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833