Palestiinalaisetkaan poliisit ei pärjää terroristeille

Anonyymi-ap

Siellä joutuvat nyt samojen terroristien kivittämiksi kuin aikoinaan Israelin poliisit.

Kertoo tv7 uutiset.

Palestiinalaisalueen haastateltu mies kertoo ettei terroristien terrori lopu koskaan.
Miksi palestiinalaisetkin itse ymmärtää paremmin terrorismin pahuuden kuin suomen vihervasemmisto?

6

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain Jeesus tuo lopulta rauhan lähi-itään kun Hän tuhoaa kaikki terroristit ja niiden rakastajat.

• Anonyymi

Kansat liittoutuvat keskenään yli terrorismirajojen kokoontuakseen viimeiseen sotaan tuhoutumaan.

https://m.jpost.com/opinion/article-834188

Satanistit lännessä liittyy mielellään terroristeihin idässä kokoontuakseen yhdessä harmagedonille.

Jooel:
      3:2 minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani.

Sefanja:
      3:8 Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.

Sakarja:
      14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

Kun he mätänevät seisaallaan niin Herra on heille kostanut kaiken heidän pahuutensa eikä kukaan heitä enää muista kun muut saavat nauttia 1000 vuotta rauhaa.

• Anonyymi

Ei miehen tarvii kostaa kun tietää että Jumala kostaa.

Yksi terrori-isku tappaa 12 mutta viimeinen sota tappaa 2 miljardia.

• Miksi Palastina poliisi ei pärjää Terroristi ,
      Koska Israel ei hyväksyä että Palastina poliisi heillä on hyvä ase
      että jos Palastina poliisi tarve vaikka 10 auto .Israel antaa heillä 3 tai 4

• Anonyymi

Eiköhän Lähi-Idässä ala olla kohta vähän turvallisempaa, kun Israel on tuhonnut terroristit, ja heidän aseensa.
      Palestiinalaispoliisit ovat olleet Hamasin juoksupoikia.

• Anonyymi

TV7 "uutiset"tiedetään kyllä. Jeesus tulee huomenna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      23
      5068
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      61
      2979
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2880
    4. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      143
      2801
    5. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      15
      1572
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1570
    7. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1466
    8. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      409
      1211
    9. Haluaisitko sinä

Että välimme selkeäisivät vai tämäkö riittää sinulle?
      Ikävä
      68
      1090
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      204
      919
    Aihe