Minkälaiset jutut teitä palstalla kiinnostavat?
Haluaisin kysyä teiltä
42
302
Vastaukset
- Anonyymi
Eniten ehkä ihmisten jutut omasta elämästä ja ajatuksista ja jotkut mielipitee.
- Anonyymi
Joku väittää, ettei minun jutut kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku väittää, ettei minun jutut kiinnosta.
Ei kiinnosta kun toistelet yhä uudestaan samoja asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta kun toistelet yhä uudestaan samoja asioita.
Olisiko sama juttu, jos sinä toistelisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko sama juttu, jos sinä toistelisit?
Kenen tahansa toistelut on roskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen tahansa toistelut on roskaa.
Nyt ymmärrän, ettei kiinnosta jos sama asia toistuu kerta toisensa jälkeen. Olen 34-vuotias sinkkumies aloitukset ovat siitä hyvä esimerkki.
- Anonyymi
Ei ainakaan sun iänikuiset jankutukset!
- Anonyymi
Varmaan olisi sama juttu, jos sinä toistelisit samaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sinä vaan tunnut olevan tähän palstasedän vuodatukseen addiktoitunut koska yrität Sinnikäästi kuvitella sen olevan joku muu jota mollaat täällä poru kurkussa
Yhteiskunnalliset asiat. Voitais yhessä miettiä, miten tähän tilanteeseen on ajauduttu.
- Anonyymi
Väliksen ja 34-vuotiaan juttujen vastakohdat.
- Anonyymi
Mitä jos mekin alamme puhua vastakohdista?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos mekin alamme puhua vastakohdista?
Vastakohdat on aina kiinnostavia. Mäkin haluaisin tietää mun vastakohdan.
- Anonyymi
Kun naiset puhuvat seksistä avoimesti. Toivoisen heiltä enemmän rohkeita paljastuksia.
- AnonyymiUUSI
No sinähän olet naisena esiintyvä palstasetä taitava kirjoittelemaan todesta vieraantuneille näitä paljastuksia🥱
- Anonyymi
Genion aloitukset on aina kiinnostavia.
- Anonyymi
Kiitos mielipiteestä genio.
- AnonyymiUUSI
Juu, vaikkei meillä aina kohtaa ja välttelee keskustelemasta, nimittelee mansikiksi jne, niin kyllä mäkin hänen aloituksia mieluusti luen ja pohdin. Niitä ei musa aloituksia, vaikka hänen oma biisi olikin kaunis.
Hän on vähän omalaatuinen, mutta siinä on se hedelmä, että omalaatuiset ihmiset juuri herättelee miettimään toisin kuin massa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, vaikkei meillä aina kohtaa ja välttelee keskustelemasta, nimittelee mansikiksi jne, niin kyllä mäkin hänen aloituksia mieluusti luen ja pohdin. Niitä ei musa aloituksia, vaikka hänen oma biisi olikin kaunis.
Hän on vähän omalaatuinen, mutta siinä on se hedelmä, että omalaatuiset ihmiset juuri herättelee miettimään toisin kuin massa.Gentsu on ilkeä narsisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gentsu on ilkeä narsisti.
Voi olla, mutta ihan hyviä aloituksia hän tekee, kun saa ihmiset niihin mukaan. Ei persoonasta tarvitse tykätä, mutta ajatukset voi saada aktivoitumaan erinäisellä pohdinnalla. Ei minustakaan kaikki tykkää, muttei se muakaan estä olemasta ja ajattelemasta kuten oon. 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gentsu on ilkeä narsisti.
Väärin. Mansikkipuheet on pelkkää hellyyttä, hellyyttä vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Mansikkipuheet on pelkkää hellyyttä, hellyyttä vain.
Hahhaa, "Gentsu" on vaan niin eläinrakas, että mansikiksi ihmisapinaa nimittää. Tämä selvä! 😂👍
Mä olen jotenkin ajatellut, että mä olisin niin ärsyttävä hänestä, että siksi maalla asuvaa vieläpä nimittelisi mansikiksi. Oon huomannut toisinaan hänen vittuuntuvan minuun. 🤣💥
- Anonyymi
Maitopurkkiin melkeinrunkkaus yöneljältä tekoälykuvia katsellen kinsotaa nyt lähinnä. Sen siaa ei kinosta taaskaa mennä nukkumaan koska vihuttaa ankea huominen joka on taas himon tulessa paloa aamusta iltaan sillä en uskalla runkata, vaikka edelisestä kerrasta on kohta 4 viikkoa, kas kun Jumala rankasee runkkaria ja sit menee taas jotkin työelämäna siat kuselleen tai muuta paskaa niskaan sataapi, t neitsytpoika41
- AnonyymiUUSI
Kaikenlaiset aiheet kelpaavat.
Etupäässä yleisellä tasolla.
Vilma- AnonyymiUUSI
Minun ätmiksi haukkuminen saa loppua. Myös väite, etten koskaan voisi seurustella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun ätmiksi haukkuminen saa loppua. Myös väite, etten koskaan voisi seurustella.
11:05
Mitä jos itse lopettaisit tuon, niin eiköhän haukkujakin turhaudu, kun ei osu.
Jooko?
Vilma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jooko?
VilmaJoo. Hän vain saa lisää aihetta kiusata, jos jatkan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jooko?
VilmaEn, tiedä minkä näköinen olet, mutta nätti etunimi sulla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En, tiedä minkä näköinen olet, mutta nätti etunimi sulla.
Ihan tavallinen tsikina- tai pallinaama.
Ei kandee liikaa kuvitella.
Vilma
- AnonyymiUUSI
Saman jankutus kun vähenisi minimiin niin palstalle meno ei tuntuisi siltä että alkaisi lukemaan viikon vanhoja uutisia tämän päivän lehdestä.
Mistä tahansa voi kiinnostua kunhan aihetta ei poljeta ja latisteta heti alkuun joillain ääliövakiokommenteilla.
Ja kyllä, olen tietoinen siitä etten vastannut kysymykseen oikealla tavalla oijoi pahus sentään- AnonyymiUUSI
12:58
Sanoisinko, että pien paatos pujahti kommenttiisi.
Jos on sellainen moodi, sallittakoon.
Vilma paatostaja ain välil - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
12:58
Sanoisinko, että pien paatos pujahti kommenttiisi.
Jos on sellainen moodi, sallittakoon.
Vilma paatostaja ain välilJuup, sattui tahallinen vahinko
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juup, sattui tahallinen vahinko
Mullekin sattui vahinko, kun kävin kaupassa. Siirsin jotain ostosta ja kas, munarasia pomppasi kuin sammakko. Avasin rasian ja totesin, että kaikki meni tietenkin paikaksi.
Ei muuta kuin uusia munia hakemaan.
Tää oli vahinkojen vahinko ja niitä sattuu.
Vilma
- AnonyymiUUSI
No sellaiset, joissa voi oppia jotain toisista ollakseen parempi ihminen muille.
Asialliset aloitukset saavat huomioni. Länkyttävät skippaan ihan automaattisesti edes avaamatta.
Sellainen joka herättää keskustelemista on hyvä avaus. Enkä tarkoita nyt tuota tyhjän länkyttämistä. Muutoin aihe saa olla vapaa.
Parhaat keskustelut ovat niitä, joissa oikeasti aloittaja haluaa jakaa omaa mielipidettään SEKÄ ottaa huomioon muiden mielipiteitä.
Huonoimpia ovat avaukset joihin laitetaan linkki ja kommentti.. sit ei enää ap kommentoi.- AnonyymiUUSI
Hyvä huomio tuossa viimeisessä kappaleessa. Pitää kiinnittää asiaan huomiota.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio tuossa viimeisessä kappaleessa. Pitää kiinnittää asiaan huomiota.
Tuntuu tyhmältä jos ap ei ollenkaan ota kantaa avaamaansa kedkusteluun.
Itselläni on juuri tuollainen ketju juurikin nyt auki. Mutta se on galluppiketju. Jos kyselen immeisiltä tyhmiä jonninjoutavia kysymyksiä, en mielestäni oikeutetusti kommentoi niitä.
- AnonyymiUUSI
Miksi nää tavan vajakit ylipäätään hilluu täällä aloittelemassa tai kommentoimassa selviä asioita. Vauvaamossa ei saa palstatilaa. Niinkö?
- AnonyymiUUSI
Meillä tavan vajakeilla on ihan yhtäläiset oikeudet kuin sinullakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä tavan vajakeilla on ihan yhtäläiset oikeudet kuin sinullakin.
Aina löytyy joku, minä joka-aamuisiin muroihin on itse pissinyt.
Vilma
Ihan mikä juttu tahaansa käy, kunhan on hyvää keskustelua.
Päivän ajankohtaisia- ja yhteiskunnallisia keskustelunaiheita, mutta ei sotaan, väkivaltaan, eikä kuolemaan liittyviä aiheita. Minun on vaikea käsitellä raakutta ja julmuutta.
Huumoripläjäyksiä unohtamatta, koska palsta saa olla myös viihdyttävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778