En kerro omasta asioista yhtään mitään tässä kaupungissa en täällä enkä missään muuallakaan tässä kaupungissa
En äänestä,en ole ehdolla kunnallisvaaleissa missään muualla en missään Puolueessa
Kaupungin asiat ja ihmiset heidän asiat ja elämä ei kiinnosta
Elän omaa elämää teen omaa elämää
Se ei kuulu teille
Eikä teidän asiat ja elämä kiinnosta ei kuulu mulle
Eläkää varkaus rauhassa
Pitäkää omat juhlat tapahtumat tilaisuudet festarit Warkaus lehti rock yms
En käy niissä
Enää ette tule mukaan mihinkään
Teen itse omat juhlat juttuni
En toimi tässä kaupungissa yhtään missään
Tämä pelleily loppui täällä ja muualla kaupungissa
Olen hiljaa en puhu mitään mistään omista asioista tässä kaupungissa en edes omalle äidilleni.
Näkemiin Varkaus päättäjät ja tukijat ja haukkujat hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta ensi vuosi on
Minun
Tammikuussa Leena Tissari-Röppänen soittaa sukuseuran ohjelmasta kuluista
Se ei liity Varkauteen millään tavalla
Se siitä
Ei vituta masenna mene hermot
30€voitin veikkaus sivulla ne tilille
Asunto joulu siivottiin omat ruuat kaupasta
En tarvitse kaupunkia hyvän mielen kassit seurakunta maksukortteja
Mitään joulun tai muunkaan toivotuksia
Kaupungin päättäjät ja tukijat ja haukkujat
Syön ja nukkumaan
Hommat hoidettu
Turhaan kyttäätte täällä ja muualla kaupungissa
16
74
Vastaukset
- Anonyymi
Asunto imuroitu
Lattiat ja muut mopattu ja pyyhity
Veteen sekoitettuna korkillinen
Tolua
Vai paskanen asunto
Siivosin kaksi asunto tunnissa- Anonyymi
Turhaan vastaan jankutat ei kiinnosta
Sait mitä halusit
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinä olla missään tekemisissä teidän kanssanne olla ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa
Te ette saa lähettää sähköpostia mulle ettekä olla missään tekemisissä minun kanssani - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan vastaan jankutat ei kiinnosta
Sait mitä halusit
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinä olla missään tekemisissä teidän kanssanne olla ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa
Te ette saa lähettää sähköpostia mulle ettekä olla missään tekemisissä minun kanssaniSe on poliisin päätös 8.4.24
Jonka sanoi mulle puhelimessa
Ja sitä tottelen
En halua syytettä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on poliisin päätös 8.4.24
Jonka sanoi mulle puhelimessa
Ja sitä tottelen
En halua syytettäSama koskee myös toisinpäin teitä päättäjät ja tukijat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee myös toisinpäin teitä päättäjät ja tukijat
Et voi haukkua tai tulee poliisin
Syyte - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi haukkua tai tulee poliisin
SyyteEt voi edes mainita minun nimeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi edes mainita minun nimeä
Täällä lukee Vesa tai Tissari
Se on syyte
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinä sen määräsi poliisi puhelimessa 8.4.24
Kun syytti minua kaupungin valtuuston uhkaajaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä lukee Vesa tai Tissari
Se on syyte
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille ikinä sen määräsi poliisi puhelimessa 8.4.24
Kun syytti minua kaupungin valtuuston uhkaajaksiJos et usko tullaan poliisin kanssa kaupungin valtuuston kokouksessa se sanomaan naamatusten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et usko tullaan poliisin kanssa kaupungin valtuuston kokouksessa se sanomaan naamatusten
Siinä ei kokoomus Sunat aita Mikkelin poliisin päätös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei kokoomus Sunat aita Mikkelin poliisin päätös
Kokoomus Suna on. Jäävi kaupungissa päättäjä
Hän ei voi tehdä yhtään mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomus Suna on. Jäävi kaupungissa päättäjä
Hän ei voi tehdä yhtään mitäänRikokset tutkii muu poliisi kuin Varkauden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikokset tutkii muu poliisi kuin Varkauden
Grönlund kuvitteli että hän voi vaikuttaa lautamiehet ja perussuomalaiset kaupungin hallitus varapuheenjohtajana
Poliisiin et voi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grönlund kuvitteli että hän voi vaikuttaa lautamiehet ja perussuomalaiset kaupungin hallitus varapuheenjohtajana
Poliisiin et voiNyt Grönlund Itse ei saa lähettää sähköpostia mulle eikä ottaa mitään yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Grönlund Itse ei saa lähettää sähköpostia mulle eikä ottaa mitään yhteyttä
Jyrki Grönlund älä valita liikkeestä valita kaupungille syyte jos vielä toistat ton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyrki Grönlund älä valita liikkeestä valita kaupungille syyte jos vielä toistat ton
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille
En voi kuule Jyrki Grönlund valittaa kaupungille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa lähettää sähköpostia kellekään valtuutetulle varavaltuutetulle ja lautakuntien jäsenille
En voi kuule Jyrki Grönlund valittaa kaupungilleTunge liikkees perseesees
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957