Minä en ymärrä tätä ihonvärijuttua. Tiernapojissa mustaksi mainittu ei saa olla valkoihoinen, joka maskeerataan rooliin.
Nyt sitten valitetaan, ettei Lucia saisi olla ihonväriltään tumma, vaikka alkuperäinen oli todennäköisesti huomattavasti perinteistä kalpeaa pohjoista hipiää tummempi.
Muistin virkistykseksi
https://yle.fi/a/3-12142724
Murjaanien kuningas ja Lucia
Anonyymi-ap
5
281
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa on suomalainen Lucia. Afrikassa afrikkalainen.
Tuo on vaikeaa jollekin. Itselleni ei.- Anonyymi
Pitää olla nykyään pesunkestävä murjaani 😄
- Anonyymi
Suomalainen Lucia on kaunis. Afrikkalaisilla on oma makunsa.
- Anonyymi
joo..se on se kumihuulikategorialucia.....
- Anonyymi
Ei ole totta, joku täälläkin yritti öyhöttää että sisilialaiset ovat jotain somaleja?? ^-^ Eivät ole, miten suomalaisissa on nykyään niin paljon vajaita, ruskettunut ihon sävy ei tee kenestäkään etnistä kongolaista. Tämä nyt pitäisi tajuta ilman selittämistäkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261790
- 1171300
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760