Komia on talvisessa auringonpaisteessa, varsinkin kun valonheittimet hohkaa täysillä. Mutta kunnantalon joulukuusesta on se ainoakin valoköyden pätkä sammunut.
Ilkan patsas talvipäivänä...
Anonyymi-ap
9
490
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkuin kohta Ilmajoen kuntakin, sammunut.
- Anonyymi
Sais tonkin purkaa ja rakentaa kerrostaloja täyteen💪iha turha!
- Anonyymi
Valaistaan punavihreällä värillä.
- Anonyymi
Pinkki ois kiva!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinkki ois kiva!!!
Näyttäis tuo punainen väri olevan sävyltään BordelloRed. Turha kysyä, mistä tiedän...
- Anonyymi
Hieno on valaistus,museo ja patsas
- Anonyymi
Tässä kinkkinen kysymyksen Ilkan patsaasta...
Tietääkö kuinka moni montako mukulakiveä on Ilkan patsaaseen mennyt?
Kerron sitten jos ei tule oikeaa vastausta. - Anonyymi
0 kiveä,kivet eivät mene minnekkään.
- Anonyymi00010
evvk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161