Jos nyt ketään kiinnostaa

Anonyymi-ap

23

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Jarren ja ambientin puolivälistä.
      Tyylissään oikein hyvä.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos! :)

Jarre ja Vangelis on tosiaan ollut aika isoja vaikuttajia. Olen aina tykännyt hienoista äänimaisemista.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jarre ja Vangelis on tosiaan ollut aika isoja vaikuttajia. Olen aina tykännyt hienoista äänimaisemista.

Vangeliskin on tosiaan selvästi kuultavissa.

• Anonyymi
        UUSI
        buddy-love kirjoitti:

Vangeliskin on tosiaan selvästi kuultavissa.

Iso kiitos kuuluu tosiaan tämän musiikiilajin pioneereille. Heh, he tarvitsivat aikanaan omakotitalon kokoisen laitteiston tehdäkseen musiikkiaan. Hienoja visionäärejä tosiaan ollut. Ja se kärsivällisyys, koska miljoona piuhaa ja kaikkea...

Mä oon vihdoin saanut tänä vuonna kasaan kaiken tarpeellisen, jotta saisin tehtyä juttuja mitkä on pyörinyt päässä jo pitemmän aikaa. Teknologian kehitys on mahdollistanut minulle sen, että voin tehdä kaiken yksin. Ja nykyisin kaikki mahtuu oikeastaan hyvin pieneen tilaan. Apple on kyllä kieltämättä tehnyt hienoa duunia tällä saralla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Iso kiitos kuuluu tosiaan tämän musiikiilajin pioneereille. Heh, he tarvitsivat aikanaan omakotitalon kokoisen laitteiston tehdäkseen musiikkiaan. Hienoja visionäärejä tosiaan ollut. Ja se kärsivällisyys, koska miljoona piuhaa ja kaikkea...

Mä oon vihdoin saanut tänä vuonna kasaan kaiken tarpeellisen, jotta saisin tehtyä juttuja mitkä on pyörinyt päässä jo pitemmän aikaa. Teknologian kehitys on mahdollistanut minulle sen, että voin tehdä kaiken yksin. Ja nykyisin kaikki mahtuu oikeastaan hyvin pieneen tilaan. Apple on kyllä kieltämättä tehnyt hienoa duunia tällä saralla.

Ja unohtamatta Robert Moogia... <3

• UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Hienoja skipaleita! 🙂👍

Mansikki

• Anonyymi
        UUSI

Kiits, navettamatami! :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiits, navettamatami! :D

😂😉🙃

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😉🙃

Mutta joo. Olen tyytyväinen, että nyt vihdoin tämä tuli valmiiksi ja julkaistu. Mulla on jo 3 muuta proggista työn alla. Pääsen nyt jatkamaan niiden parissa ilman, että tämä häiritsee taustalla. Vielä en tiedä mikä niistä ottaa tuulta alleen ja lähtee kehittymään, mutta sen näkee sitten. Se on minusta luovuudessa just hienointa ettei koskaan tiedä mitä tulee ennen kun alkaa tekemään ja lopputulos muodostumaan. Kokeilee vaan kaikkia eri juttuja ja katsoo mitä tulemaan pitää... :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta joo. Olen tyytyväinen, että nyt vihdoin tämä tuli valmiiksi ja julkaistu. Mulla on jo 3 muuta proggista työn alla. Pääsen nyt jatkamaan niiden parissa ilman, että tämä häiritsee taustalla. Vielä en tiedä mikä niistä ottaa tuulta alleen ja lähtee kehittymään, mutta sen näkee sitten. Se on minusta luovuudessa just hienointa ettei koskaan tiedä mitä tulee ennen kun alkaa tekemään ja lopputulos muodostumaan. Kokeilee vaan kaikkia eri juttuja ja katsoo mitä tulemaan pitää... :)

Sillä se selviää, kokeilemalla. 🙂

Anna luovuutesi viedä, en usko että kovin pahasti pieleen menee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä se selviää, kokeilemalla. 🙂

Anna luovuutesi viedä, en usko että kovin pahasti pieleen menee.

Minut on oikeastaan muutaman viime vuoden aikana ajanut tekemään omaa musaa se, että kukaan ei oikein enää tee mitään hyvää. Mä oon aina ollut pohjimmiltaan aika laiska, olen mieluummin kuunnellut muiden tekemää kuin tehnyt omaani. Ja toki trubana tehnyt omia tulkintoja muiden tekemisistä.

Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Leonard Cohenkin julkaisi esikoisensa vasta 4kymppisenä. Mä pistin melkein 10 vuotta paremmaksi... :D

• UUSI

Onnea esikoisalbumin johdosta.
      Hienoa musaa.
      Erittäin luovaa ja mielenkiintoisia kappaleita.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Okei. Tämä ei ollut yhtä kiinnostavaa kuin 1000 miestä päivässä.

Mutta kiitos silti kaikille, jotka jaksoi kuunnella... :)

• Anonyymi
      UUSI

Kiitos kun jaoit tänne.
      Kuka :) sitten jakoikaan.
      Pätkän kuuntelin jo,
      koht voisin laittaa soimaan ja kuunnella enempi.

• Anonyymi
        UUSI

Tai noh,
        kyllä mä tiiän kuka oot mut niin...
        Harmi että tosta puuttuu se yksi biisi....

• Anonyymi
        UUSI

Kuulokkeet päähän ja kuuntele alusta loppuun. Sellaiseksi mä tein tämän. Se on matka, se on romaani. Se ei ole niinkään Aku Ankka, mutta enemmän Silmarillion tai Mestari ja Margarita. Tämä vaatii keskittymistä... :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai noh,
        kyllä mä tiiän kuka oot mut niin...
        Harmi että tosta puuttuu se yksi biisi....

Kaikki tuntee ja tietää apinan. Mutta apina ei tiedä, ei tunne eikä muista ketään. :D

https://www.youtube.com/watch?v=7aSbf406xaw

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

https://youtu.be/jbaKcxTW7A8?si=TrJnv02JjLj9MZCo

Niin kai. :)
        En tiiä miks must tuntuu että sä tunnistit jollain tapaa kuka oon. Täältä siis, ei irl puolelta.

I don't give a flying fuck. Mutta kiva kun joku kuuntelee ja pitääkin siitä mitä olen tehnyt. Minä pidän tästä mitä olen tehnyt ja siitäkin mitä on työn alla. Saatan tulevissa jutuissa olla jopa niin avarakatseinen, että päästän jopa ulkopuolisia tyyppejä täydentämään mun sävellyksiä..

Saisinko muuten näillä meriiteillä taiteilija-apurahaa. Voisin vaan lorvia ja tehdä silloin tälloin musiikka kun tuntuu siltä... :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

I don't give a flying fuck. Mutta kiva kun joku kuuntelee ja pitääkin siitä mitä olen tehnyt. Minä pidän tästä mitä olen tehnyt ja siitäkin mitä on työn alla. Saatan tulevissa jutuissa olla jopa niin avarakatseinen, että päästän jopa ulkopuolisia tyyppejä täydentämään mun sävellyksiä..

Saisinko muuten näillä meriiteillä taiteilija-apurahaa. Voisin vaan lorvia ja tehdä silloin tälloin musiikka kun tuntuu siltä... :D

Tee mitä tykkäät antaa olla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe