Sanna kulkee edellä ja näyttää tietä kaikille naisille.
Minä en tietenkään semmoisia kaula-aukkoja huomaa enkä katso, miehenä en tietenkään saa semmoisia katsellakkaan.
(missä ne kuvat muuten on nähtävillä)
Sanna Mariinilla antava kaula-aukko !
28
478
Vastaukset
- Anonyymi
Miten lie saako tuollaista kaulaaukkoa katsoa tämmöisessä tapauksessa ainahan sitä ei saa olla näkevinään .
- Anonyymi
On se pätevä , tuollainen kaula-aukkokin .
- Anonyymi
Antava on , mutta katsominenhan on kiellettyä.
Livenä kiellettyä mutta kai se on netissä ja lehtikuvassa sallittua, sooloseksin mausteeksi. - Anonyymi
Intersektionaalisen feminismin papitar .
- Anonyymi
Sosialidemokraattinen kaula-aukko -(
- Anonyymi
Onko tuollainen kaula-aukko toksisen feministinen ?
- Anonyymi
Saako antavaa kaula-aukkoa katsoa vai miksi se on semmoinen antava ?
- Anonyymi
Miksi tätä kaula-aukkoa ei sanota "antavaksi"? Onko tämä sitten ottava kaula- aukko?
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://i0.wp.com/exitoina.perfil.com/wp-content/uploads/2018/08/Ricky_Martin.jpg?fit=990,680&ssl=1&f=1&nofb=1&ipt=fb29e4c4e0832c13ce36a17bfd609c5566db98575900d956ed9cff9171392f56&ipo=images
- Anonyymi
Tulee raiskaus syyte jos yli 3 sek katsot feministin kaula aukkoa
- Anonyymi
Sinne tulee vaan salaa kurkata äkkiä , käräjillä voi sitten vedota vahinkoon ja tahattomuuteen .
- Anonyymi
Ei siellä sannan kaula-aukosta ole mitään näkemistä.
- Anonyymi
Ainakin hän saa teiltä sitä huomiota mitä ilmiselvästi provotempauksillaan tavoittelee.
Mikä paljastavan pukeutumisen perimmäinen motiivi on siihen voi vastata vain Marin itse. Mutta ottaen huomioon että hän on ilmoittanut olevansa feministi ja että hän on löytänyt itsensä vaikutusvaltaiselta julkiselta paikalta, on se aivan johdonmukaista että hän nyt sitten siellä näkyvällä paikalla viestii sen mukaisia asioita joita hän on ilmoittanut ajavansa.
Koska nainen kehoineen ja seksuaalisuuksineen on miestä objektisoidumpi sukupuoli, on naisten pidettävä huoli siitä ettei naisen tilaa ja reviiriä kontrolloida ulkopuolelta. Naisen keho ja seksuaalisuus on naisen omaa reviiriä ja naisen omassa omistuksessa. Naisasianaisiksi ilmoittautuneiden julkkisten itsensä paljastelun voi tulkita olevan kommunikaatiota jolla viestitään yleisölle että tämä ruumis ja siihen liittyvä seksuaalisuus on minun ja minä itse kontrolloin millä tavalla sitä käytän.
Tällä tavoin minä Marinin paljastelut tulkitsen.- Anonyymi
Osaatko selittää että miksi sen katsomista paheksutaan ja miehiä syyllistetään siitä ?
Varsinkin jos kerran nainen on objetivisempi ?
Kun siis nainen on objektiivisempi niin kuka tai mikä on se toinen vai onko sitä olemassakaan . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko selittää että miksi sen katsomista paheksutaan ja miehiä syyllistetään siitä ?
Kun siis nainen on objektiivisempi niin kuka tai mikä on se toinen vai onko sitä olemassakaan .Kuka Marinon kaula- aukon katsomista on paheksunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun siis nainen on objektiivisempi niin kuka tai mikä on se toinen vai onko sitä olemassakaan ."Kun siis nainen on objektiivisempi niin kuka tai mikä on se toinen vai onko sitä olemassakaan."
Objektiivinen ei ole sama kuin objekti. 🙂
Kun sanotaan esim. että asioita on tarkasteltava "objektiivisesti" sillä tarkoitetaan että asioita on tarkasteltava mahdollisimman puolueettomasti antamatta henkilökohtaisten asenteiden ja mielipiteiden vaikuttaa asioiden tarkasteluun. Kun sanotaan että tarkastelen asiaa subjektiivisesta näkökulmasta, tarkoitetaan että tämä on vain minun henkilökohtainen näkemykseni.
Ihmisten objektisoiminen on ihan eri asia.
Kun sanotaan että nainen on objektisoidumpi sukupuoli, sillä tarkoitetaan että nainen on esineellistetympi sukupuoli. Esineellistäminen tarkoittaa että ihminen - tässä tapauksessa nainen - on ikään kuin välineellistetty jonkun toisen tarpeita varten.
Objektisoituna olemisen vastakohta on se, että on oman elämänsä subjekti. Oman elämänsä subjekti on itsenäinen, itseohjautuva ihminen joka määrää omista asioistaan itse ja ohjaa itse itseään. Oman elämänsä subjekti sanoo: minä määrään itse itsestäni ja omasta elämästäni. Kaikki mitä teen itselleni tapahtuu omilla ehdoillani. Se tarkoittaa itsenäisyyttä, sitä että oman elämän ohjakset ovat vahvasti omissa käsissä itseohjautuva.
Objektina oleminen tarkoittaa että ympäristö katsoo sinua kuin omistaisi sinut, kehosi, seksuaalisuutesi ja koko elämäsi kaikki elementit. Objektisoidun ihmisen ympäristö määrää millainen olet, ympäristö sanelee miten sun on oltava olemassa ja sinut ohjataan ulkoapäin johonkin rooliin joka palvelee muiden tarpeita kuin omiasi.
Silloin kun itseohjautuvat ihmiset, esimerkiksi naiset objektisoviat itse itseään, toisin sanoen esineellistävät kehoaan ja seksuaalisuuttaan vaikkapa paljastelemalla julkisuudessa, he tekevät sen omaehtoisesti. Naisia objektisoiden katsova henkilö tulkitsee sen niin, että nainen tarjoaa itseään miehille ja täten naiseen saa kajota tai häntä on lupa alkaa ahdistelemaan. Naisten autonomiaa kunnioittava henkilö ymmärtää että tällaisilla tempauksilla naiset yleensä vain julistavat että tämä on minun kehoni ja minä tee sillä mitä haluan eikä se oikeuta ulkopuolisia yhtään mihinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun siis nainen on objektiivisempi niin kuka tai mikä on se toinen vai onko sitä olemassakaan."
Objektiivinen ei ole sama kuin objekti. 🙂
Kun sanotaan esim. että asioita on tarkasteltava "objektiivisesti" sillä tarkoitetaan että asioita on tarkasteltava mahdollisimman puolueettomasti antamatta henkilökohtaisten asenteiden ja mielipiteiden vaikuttaa asioiden tarkasteluun. Kun sanotaan että tarkastelen asiaa subjektiivisesta näkökulmasta, tarkoitetaan että tämä on vain minun henkilökohtainen näkemykseni.
Ihmisten objektisoiminen on ihan eri asia.
Kun sanotaan että nainen on objektisoidumpi sukupuoli, sillä tarkoitetaan että nainen on esineellistetympi sukupuoli. Esineellistäminen tarkoittaa että ihminen - tässä tapauksessa nainen - on ikään kuin välineellistetty jonkun toisen tarpeita varten.
Objektisoituna olemisen vastakohta on se, että on oman elämänsä subjekti. Oman elämänsä subjekti on itsenäinen, itseohjautuva ihminen joka määrää omista asioistaan itse ja ohjaa itse itseään. Oman elämänsä subjekti sanoo: minä määrään itse itsestäni ja omasta elämästäni. Kaikki mitä teen itselleni tapahtuu omilla ehdoillani. Se tarkoittaa itsenäisyyttä, sitä että oman elämän ohjakset ovat vahvasti omissa käsissä itseohjautuva.
Objektina oleminen tarkoittaa että ympäristö katsoo sinua kuin omistaisi sinut, kehosi, seksuaalisuutesi ja koko elämäsi kaikki elementit. Objektisoidun ihmisen ympäristö määrää millainen olet, ympäristö sanelee miten sun on oltava olemassa ja sinut ohjataan ulkoapäin johonkin rooliin joka palvelee muiden tarpeita kuin omiasi.
Silloin kun itseohjautuvat ihmiset, esimerkiksi naiset objektisoviat itse itseään, toisin sanoen esineellistävät kehoaan ja seksuaalisuuttaan vaikkapa paljastelemalla julkisuudessa, he tekevät sen omaehtoisesti. Naisia objektisoiden katsova henkilö tulkitsee sen niin, että nainen tarjoaa itseään miehille ja täten naiseen saa kajota tai häntä on lupa alkaa ahdistelemaan. Naisten autonomiaa kunnioittava henkilö ymmärtää että tällaisilla tempauksilla naiset yleensä vain julistavat että tämä on minun kehoni ja minä tee sillä mitä haluan eikä se oikeuta ulkopuolisia yhtään mihinkään.No saako sitä katsoa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saako sitä katsoa ?
Eivätkö gaalalaiset yleensä mene gaaloihin nimenomaan katsottavaksi kameroiden eteen? Kuvia otetaan ja esittäydytään. Katsominen on eri asia kuin ahdistelu.
- Anonyymi
Voi sinua Idiootti persu mene hoitoon heti
- Anonyymi
Liittyykö tähän sekin että yleisurheilussa naiset vapaaehtoisesti haluavat esiintyä bikineissä, onko siinä jotakin alitajunnaista eläimellistä ja alkukantaista esittelyhalua ?
- Anonyymi
Tiedätkö kuinka vaikea nykyisin on löytää naisten urheiluvaatteita jotka eivät ole paljastavia? Edes pieruverkkareita ei löydy enää mistään.
Urheilukisavaatetukset kait päätetään isompien kirjojen kuten sponsoreiden taholta. Urheilijat itse eivät päätä ainakaan olympialaisvaatetuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö kuinka vaikea nykyisin on löytää naisten urheiluvaatteita jotka eivät ole paljastavia? Edes pieruverkkareita ei löydy enää mistään.
Urheilukisavaatetukset kait päätetään isompien kirjojen kuten sponsoreiden taholta. Urheilijat itse eivät päätä ainakaan olympialaisvaatetuksia.Yksinkertainen kuvahaku "naisten verkkarit" antoi heti satoja ihan tavallisia housuja.
Miksi valehtelet, ettei muka löydy? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertainen kuvahaku "naisten verkkarit" antoi heti satoja ihan tavallisia housuja.
Miksi valehtelet, ettei muka löydy?Verkkarit tarkoittaa verryttelyasukokonaisuutta jota käytetään lenkkeilyssä ja muussa liikunnassa, ei mitään college oloasuhousuja joita käytetään vapaa- ajalla muuten vain. Nikelta tai adidakselta kotisivuilta voit löytää erillisiä ala ja yläosia joista joudut pulittamaan toistasataa euroa.
Suurin osa naisten liikunta- asuista ovat ihonmyötäisiä paljasteluasuja kun joskus ysärillä vielä löysit helposti tavallisesta marketista sekä miesten että naisten väljiä verkkariasuja kohtuu hinnalla. Nykyisin tarjolla on addulta lähinnä tuo yksi ainut track suit ja nikellä jotain yksi vaihtoehto ja sekin törkyhintainen. Tarvitsemme enemmän väljiä ei- paljastavia liikuntakuteita.
Liikunnasta voisi vielä todeta etten tajua miksi kuntosalit rakennetaan aina akvaarioiksi. Kuntosalinpitäjät ilmeisesti uskovat että kaikki kuntoilijat menevät salille näytille ja eivätkä kuntoilemaan. En ymmärrä varsinkaan näitä kauppakeskuksissa sijaitsevia akvaariosaleja joissa kuntoilijat ovat kaikkien päälisteltävinä. Saat etsiä aika kauan ennen kuin löydät kuntosalin johon ei ole kadulta suoraa näköyhteyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkarit tarkoittaa verryttelyasukokonaisuutta jota käytetään lenkkeilyssä ja muussa liikunnassa, ei mitään college oloasuhousuja joita käytetään vapaa- ajalla muuten vain. Nikelta tai adidakselta kotisivuilta voit löytää erillisiä ala ja yläosia joista joudut pulittamaan toistasataa euroa.
Suurin osa naisten liikunta- asuista ovat ihonmyötäisiä paljasteluasuja kun joskus ysärillä vielä löysit helposti tavallisesta marketista sekä miesten että naisten väljiä verkkariasuja kohtuu hinnalla. Nykyisin tarjolla on addulta lähinnä tuo yksi ainut track suit ja nikellä jotain yksi vaihtoehto ja sekin törkyhintainen. Tarvitsemme enemmän väljiä ei- paljastavia liikuntakuteita.
Liikunnasta voisi vielä todeta etten tajua miksi kuntosalit rakennetaan aina akvaarioiksi. Kuntosalinpitäjät ilmeisesti uskovat että kaikki kuntoilijat menevät salille näytille ja eivätkä kuntoilemaan. En ymmärrä varsinkaan näitä kauppakeskuksissa sijaitsevia akvaariosaleja joissa kuntoilijat ovat kaikkien päälisteltävinä. Saat etsiä aika kauan ennen kuin löydät kuntosalin johon ei ole kadulta suoraa näköyhteyttä.Kuntosalien ja naisten urheiluasujen suunnitteliat ovat tietenkin toksisia miehiä ja lopputulos näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkarit tarkoittaa verryttelyasukokonaisuutta jota käytetään lenkkeilyssä ja muussa liikunnassa, ei mitään college oloasuhousuja joita käytetään vapaa- ajalla muuten vain. Nikelta tai adidakselta kotisivuilta voit löytää erillisiä ala ja yläosia joista joudut pulittamaan toistasataa euroa.
Liikunnasta voisi vielä todeta etten tajua miksi kuntosalit rakennetaan aina akvaarioiksi. Kuntosalinpitäjät ilmeisesti uskovat että kaikki kuntoilijat menevät salille näytille ja eivätkä kuntoilemaan. En ymmärrä varsinkaan näitä kauppakeskuksissa sijaitsevia akvaariosaleja joissa kuntoilijat ovat kaikkien päälisteltävinä. Saat etsiä aika kauan ennen kuin löydät kuntosalin johon ei ole kadulta suoraa näköyhteyttä.https://www.google.fi/search?sca_esv=384eec729f70fd96&q=naisten+verkkarit&udm=2&fbs=ABzOT_BsigqVywlv9q6TCsjIS7S2VHjgFcnJkzOncHfZKsOwuxbEtkErM7mnzsQ0KWNBc1DF7PqAe6ludRKu8ele6j9eXwNs1Vr2sByP-dzgztP4AboE05Ab30xDaM7DY5fVQXUPKU5Jc1aOzTCozKVh73SQYF_DdeqIBp79LLL77AsYoO6PLRE&sa=X&ved=2ahUKEwjwuJ_yjp6LAxWfKRAIHTSwCmAQtKgLegQIFRAB&biw=1920&bih=919&dpr=1
Vai niin. Pieruverkkareita ei siis edelleenkään löydy?
Kuntosalit rakennetaan akvaarioiksi siksi, että niiden käyttäjät haluavat esiintyä. Aivan oikein, kauppakeskuksissa oikein hakeudutaan ikkunapaikoille ja tämä ei ole mikään uskon asia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.google.fi/search?sca_esv=384eec729f70fd96&q=naisten verkkarit&udm=2&fbs=ABzOT_BsigqVywlv9q6TCsjIS7S2VHjgFcnJkzOncHfZKsOwuxbEtkErM7mnzsQ0KWNBc1DF7PqAe6ludRKu8ele6j9eXwNs1Vr2sByP-dzgztP4AboE05Ab30xDaM7DY5fVQXUPKU5Jc1aOzTCozKVh73SQYF_DdeqIBp79LLL77AsYoO6PLRE&sa=X&ved=2ahUKEwjwuJ_yjp6LAxWfKRAIHTSwCmAQtKgLegQIFRAB&biw=1920&bih=919&dpr=1
Vai niin. Pieruverkkareita ei siis edelleenkään löydy?
Kuntosalit rakennetaan akvaarioiksi siksi, että niiden käyttäjät haluavat esiintyä. Aivan oikein, kauppakeskuksissa oikein hakeudutaan ikkunapaikoille ja tämä ei ole mikään uskon asia.Miehen takaa avoimet verkkarit on antavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen takaa avoimet verkkarit on antavat.
Varmasti. Monellako olet nähnyt sellaiset?
- Anonyymi
Kyllä kun naisjuoksiat asettuvat lähtötelineisiin niin miesten tietenkin täytyy silloin kääntyä selin .
- Anonyymi
On siellä aina joku tarkkaavainen kameroineen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950