Sanna kulkee edellä ja näyttää tietä kaikille naisille.
Minä en tietenkään semmoisia kaula-aukkoja huomaa enkä katso, miehenä en tietenkään saa semmoisia katsellakkaan.
(missä ne kuvat muuten on nähtävillä)
Sanna Mariinilla antava kaula-aukko !
12
254
Vastaukset
- Anonyymi
Miten lie saako tuollaista kaulaaukkoa katsoa tämmöisessä tapauksessa ainahan sitä ei saa olla näkevinään .
- Anonyymi
On se pätevä , tuollainen kaula-aukkokin .
- Anonyymi
Antava on , mutta katsominenhan on kiellettyä.
Livenä kiellettyä mutta kai se on netissä ja lehtikuvassa sallittua, sooloseksin mausteeksi. - Anonyymi
Intersektionaalisen feminismin papitar .
- Anonyymi
Sosialidemokraattinen kaula-aukko -(
- Anonyymi
Onko tuollainen kaula-aukko toksisen feministinen ?
- Anonyymi
Saako antavaa kaula-aukkoa katsoa vai miksi se on semmoinen antava ?
- Anonyymi
Miksi tätä kaula-aukkoa ei sanota "antavaksi"? Onko tämä sitten ottava kaula- aukko?
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://i0.wp.com/exitoina.perfil.com/wp-content/uploads/2018/08/Ricky_Martin.jpg?fit=990,680&ssl=1&f=1&nofb=1&ipt=fb29e4c4e0832c13ce36a17bfd609c5566db98575900d956ed9cff9171392f56&ipo=images
- Anonyymi
Tulee raiskaus syyte jos yli 3 sek katsot feministin kaula aukkoa
- Anonyymi
Sinne tulee vaan salaa kurkata äkkiä , käräjillä voi sitten vedota vahinkoon ja tahattomuuteen .
- Anonyymi
Ei siellä sannan kaula-aukosta ole mitään näkemistä.
- Anonyymi
Ainakin hän saa teiltä sitä huomiota mitä ilmiselvästi provotempauksillaan tavoittelee.
Mikä paljastavan pukeutumisen perimmäinen motiivi on siihen voi vastata vain Marin itse. Mutta ottaen huomioon että hän on ilmoittanut olevansa feministi ja että hän on löytänyt itsensä vaikutusvaltaiselta julkiselta paikalta, on se aivan johdonmukaista että hän nyt sitten siellä näkyvällä paikalla viestii sen mukaisia asioita joita hän on ilmoittanut ajavansa.
Koska nainen kehoineen ja seksuaalisuuksineen on miestä objektisoidumpi sukupuoli, on naisten pidettävä huoli siitä ettei naisen tilaa ja reviiriä kontrolloida ulkopuolelta. Naisen keho ja seksuaalisuus on naisen omaa reviiriä ja naisen omassa omistuksessa. Naisasianaisiksi ilmoittautuneiden julkkisten itsensä paljastelun voi tulkita olevan kommunikaatiota jolla viestitään yleisölle että tämä ruumis ja siihen liittyvä seksuaalisuus on minun ja minä itse kontrolloin millä tavalla sitä käytän.
Tällä tavoin minä Marinin paljastelut tulkitsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010