.. sen sijaan ojennettiin Kauhavan Joulu kun kävin hoitamassa asioitani junalla.🙂❤️ Kiitos Kauhava.
Eipä näy Lappajärven Joulua...
27
382
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä niin, joulu on pakanallinen juhla, eikä sitä ole syytä juhlistaa millään lailla, kun alkujaan joulua aletiin viettämään, niin silloin uhratiin lapsia alttarille, viettämällä joulua tuet sellaista toimintaa sisimissäsi.
- Anonyymi
Tapa ittes jollet pysty elämään asian kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapa ittes jollet pysty elämään asian kanssa.
Siinä juuri hyvä esimerkki joulunviettäjästä, tästä varoitin joulunvietosta, ihminen menee sekaisin ja joutuu paholaisen vietäväksi, vain väkivalta ja lasten uhraaminen mielessä.
- Anonyymi
Kauhava kiittää!
- Anonyymi
tämä kauhavaa ylistävä henkiklö on psykiatrisessa avohoidossa, kauhava riippuvuus kun aiheuttaa noita ongelmia
- Anonyymi
12€ koko lysti ja ruokaa on.
- Anonyymi
Junalla homma hoituu.
- Anonyymi
Miksi junalla pitää mennä kauhavalle, kyllä Seinäjoella on tuhatkertaa paremmat palvelut?
- Anonyymi
Kauhavalla muutenkin kiva asioida.
- Anonyymi
Kauhava on taivaallinen paikka kunta.Käyn siellä lähes päivittäin.
- Anonyymi
eikö kannattisi jo muuttaa sinne pöpilään, kalliiksi tulee tuo reissaminen?
- Anonyymi
...ei niin sisäsiittoista kuin Alajärvellä. Mustalaisetkin on aitoja.
- Anonyymi
Liitymme siis Kauhavaan..
- Anonyymi
Ihanaa kun ei tarvitse muuttaa Kauhavalle kun Kauhava tulee meille!
- Anonyymi
Kyl mä muutan lähelle palveluita.
- Anonyymi
Hienoo hypätä junaan ja funtsia että mihin päin sitä lähtis.
- Anonyymi
Se on äkkiä hesaiselta funtsittu, kun on vain kaksi suuntaa, pännäinen tai lapua.
- Anonyymi
Oletko jotenkin vajaa???
- Anonyymi
Kauhavaan iskeydytään kuin meteoriitti konsanaan.
- Anonyymi
...ja ruvetaan fallesmanneja ampumaan.
- Anonyymi
Päänahkoja irrottelemaan.
- Anonyymi
Huomenta!Tuli vaan mieleeni, että olisi ollut ihana aamu herätä kauhavalaisena .
- Anonyymi
muutappa kuule sinne jos se noin hienoa onj
- Anonyymi
Evijärvelle rakennetaan uusi lukio myös kortesjärveläisiä ja lappajärveläisiä varten.
- Anonyymi
Näkis vaan 😅
- Anonyymi
Evijärvikin on pian Kauhava
- Anonyymi
Ja Kauhava on pian Lapua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488