Lucia on rasistinen traditio. Suomalaiset eivät pääse Lusijaksi. Lusija voi olla poika tai ghanalainen, mutta suomalainen ei voi olla. Siitä pitää HBL ja Folkhälsan huolen.
Mieti uudestaan ketkä on ras isteja.
Lucia keräys kerää varoja ruotsinkielisille köyhille eikä jaa mitään suomenkielisille.
Mieti kuka se ras isti on?
Lucia on ras istinen traditio, suomalainen ei voi olla Lucia
Anonyymi-ap
1
127
Vastaukset
- Anonyymi
Folkhälsan. Yleishyödyllinen yhteisö. Nauttii laajasta verovapaudesta. Googlatkaa hyvät ihmiset, miten teitä vedätetään. Florinin komitea oli rotupuhtausoppiin ja suomenruotsalaiseen kulttuuriin keskittynyt rahasto. Rotuhygienia. Tavoitteena oli levittää ja edistää rotuhygieenistä tietämystä. Lisäksi tavoitteena oli edistää geneettisesti paremman väestöaineksen lisääntymistä. Hei haloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657335Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142688Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk501985Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141481Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901385Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.601207Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1121048