Onko Jeesus Kuningas?

Anonyymi-ap

Rauhaa!

Noin 10 vuotta sitten hän oli 33 päivää kuninkaana. Eli ilmestyi ja Ilmestyksen 2003 perusteella pidin häntä kuninkaana.

Nyt olen jälleen saanut johdatuksen kutsua hänet kuninkaaksi. Tällä kertaa 33 päivän asemesta 33 viikon ajaksi.

Ensi vuosi on suuri RIEMUVUOSI tai ainakin siitä on mahdollisuus tulla sellainen. 2025 kun Rooma pitää 25 vuoden ja piti 33 vuoden välein RIEMUVUODEN. Niin on suuri Riemuvuosiviikko 2025-2033 mahdollinen.

Suostuuko Jeesus kuninkaaksi?
Mitä tahansa te pyydätte sen minä teen hän sanoi evankeliumissa.

Lännen ja Idän kirkon yhdentymistä Voiko kukaan aikaansaada täydelleen nyt kun on alkamassa 490 vuotinen Aioni jolloin Teokratia ja Monarkia palaa valtaan. Ja mikä tuon yhdentymisen merkitys olisi?

Joka tapauksessa Jeesus on esikoinen kaikessa.

Itse en tiedä Lännen ja Idän kirkon ekumenisista pyrkimyksistä vielä mitään. Mutta tässä ketjussa ajattelin hieman etsiä netistä historiallista aineistoa asiasta.

Mutta sillä aikaa kysymykseen MINKÄ VALTAKUNNAN KUNINGAS JEESUS ON ? Voi esittää vastauksia.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Rauhaa!

Ferrara- Firenzen kirkolliskokous 1438-1439 esim. Yritti yhdistää Lännen ja Idän kirkot.
      Ortodoksisen lähteen mukaan asia kaatui kristillisen elämäntavan eroihin. Idässä hiljaisuus ja koko kristillisen kansan askeesi ja köyhyys olivat tärkeitä. Lännessä kirkkorakennukset oli komeita. Ja rikkautta paljon.

Kaikki nämä kysymykset olivat keskeisiä teemoja myös protestanttien uskonpuhdistajilla, jotka asettuivat idän käsitysten kannalle, mutta kuitenkin ikään kuin pettäneet olisivat tuon köyhyysihanteen ja valinneet kuitenkin lännen rikkauden.

Elämäntavan lisäksi kiirastuli oppi oli ongelma. Itä ei tarvinnut sitä, mutta länsi oli ilmeisen Danten Jumalaisen näytelmän lumoissa ja tahtoi kiirastuli opin voimaan. Myös auttoi kiirastuli oppi lännessä kirkkoa rikastumaan aneiden muodossa.

Kristillinen elämäntapaa lupasi myös protestantit kunnioittaa mutta pettivät siinä suhteessa idän. He käytti idän oppeja astinlautana menestykseensä mutta pian pettivät sanansa. Toki he voivat puolustella että ahkera työ on rikkauden takana eikä mikään muu.

• Anonyymi
      UUSI

Rauhaa!

Neljäs ristiretki 1202-1204 sinetöi idän ja lännen kirkkojen eron ainakin Konstantinnopolin asukkaiden silmissä ellei myös korkeiden kirkon miesten?

Wikipedia kertoo:

ristiretkeläiset valtasivat Konstantinopolin uudelleen, mutta tällä kertaa sotilaiden sallittiin alkaa ryöstellä kaupunkia.[34] Lisäksi Bysantin keisarikunta hajotettiin, ja perustettiin Latinalainen keisarikunta. Samalla Venetsialle luovutettiin lähes kaikki Kreikan saaret. Neljättä ristiretkeä ei jatkettu sen enempää, vaan Konstantinopolista ryöstettyjä aarteita alettiin kuljettaa Eurooppaan.

Mutta 1274 kun oli Lyonin toinen kirkolliskokous asia oli jo hieman unohtunut.

Silloin Bysantin Keisari pyysi sotilaallista apua länneltä ja oli sitä vastaan ajatuksia myös kirkkojen yhdistämisestä. Se ei toteutunut.

Se on ymmärrettävää että länsi ei kyennyt auttamaan sillä takana oli muutama pahoin epäonnistunut ristiretki silloin. Muslimien Voima oli ilmeisen kohoamaan päin kun taas lännessä jostain syystä oli voimattomuutta.

• Anonyymi
      UUSI

Jeesuksen kuninkuus alkaa tänään keskiyöllä 8 viikon koeajalla ensin mikäli hän itse suostuu. Ja myöhemmin 20.2.2025 alkaen 25 viikon varsinaisena kutsuna.

Ilman pyhitystä asiasta ei voi puhua. Itse yritän siirtyä paastoon ja täyteen celibaattiin jos siitä on apua. Saa nähdä saako hän näin isojen ongelmien kanssa painivan maailman kanssa aikaan niin lyhyessä ajassa paljoakaan. Toivon että jotain tapahtuu. Imitoin ehkä itse vuoden 2014 Ilmestyksen ja kuninkuuden vihkoa vähän.

Toivotaan että kutsu kuninkuuteen ei häiritse mitään meneillään olevaa. Olen vain kirjoittanut sellaisen edeltäkäsin mahdolliseksi 2014 ja vuosi 2025 tuntuu siihen sopivalta. Onhan mahdollisesti RIEMUVUOSI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4510
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      88
      2316
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      8
      1299
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1177
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1118
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      990
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      947
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      918
    Aihe