Tässä on sinulle vapaa, mukava, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily, luistelu, uimassa käyminen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minä lupaan kunnioittaa sinua enkä petä.
Tapaaminen voidaan sopia niin ettei sinulla ole silloin muita kiireitä.
Teidän homojen on turha esiintyä neitosina ku sukupuoli selviää kyllä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ NEITOA JOKA TODELLA HALUAA SPERMAA PILLUUNSA MUKAVALTA SEDÄLTÄ
15
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Harrastatko myös naimassa käymistä?
- AnonyymiUUSI
NEITOSET SETÄÄ KINNOSTAA AINOASTAAN LAHDEN SEDÄN ISO KORMUSKYRPÄ JA OVAT MENNEET NAIMISIIN TÄSSÄ HILJAKKOIN
Anonyymi kirjoitti:
NEITOSET SETÄÄ KINNOSTAA AINOASTAAN LAHDEN SEDÄN ISO KORMUSKYRPÄ JA OVAT MENNEET NAIMISIIN TÄSSÄ HILJAKKOIN
PIIPITÄ SAATANAN HUORAN HOMO PENIKKA ITESTÄS VAA
- AnonyymiUUSI
47VSETÄITEÄIJÄrane kirjoitti:
PIIPITÄ SAATANAN HUORAN HOMO PENIKKA ITESTÄS VAA
HÄÄJULA PÄÄTTYI RAUNON SPERMAAMISEEN JOHON KOKO SEURUE OSALLISTUI
- AnonyymiUUSI
YKSINKERTAISELLA VAJAKKI SEDÄLLÄ TAAS UUSI SININEN HOMO NIMIMERKKI. YLLÄPITO LAUANTAINAKIN POISTI KAIKKI SEDÄN ÄLYTTÖMÄT PIIPITYKSET JA SULKI VANHAN HOMO NIMIMERKIN.
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT TAAS TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
ENHÄN MINÄ OLE TEHNYTKÄÄN ÄLYTTÖMIÄ PIIPITYKSIÄ, ENKÄ NIMIMERKKEJÄ.
- AnonyymiUUSI
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT TAAS TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
NYT EI TAAS YKSINKERTAINEN VAJAKKI RAUNO YMMÄRTÄNYT. SINULLA ON SININEN HOMO NIMIMERKKI JONKA YLLÄPITO SULKI. SINÄ TEHTAILET ÄLYTTÖMIÄ PIIPITYKSIÄ TÄNNE JOTKA YLLÄPITO POISTAA EN MINÄ. MENIKÖ NYT RAUNOLLA JAKELUUN?
Anonyymi kirjoitti:
NYT EI TAAS YKSINKERTAINEN VAJAKKI RAUNO YMMÄRTÄNYT. SINULLA ON SININEN HOMO NIMIMERKKI JONKA YLLÄPITO SULKI. SINÄ TEHTAILET ÄLYTTÖMIÄ PIIPITYKSIÄ TÄNNE JOTKA YLLÄPITO POISTAA EN MINÄ. MENIKÖ NYT RAUNOLLA JAKELUUN?
KATO KU TAAS TAJUSIT PIIPTTÄÄ ITESTÄS HUORAN PENIKKA
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SEDÄLLÄ EI VOI MENNÄ JAKELUUN KUN ON LATVALAHO B2
Anonyymi kirjoitti:
SEDÄLLÄ EI VOI MENNÄ JAKELUUN KUN ON LATVALAHO B2
KATO KU TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- AnonyymiUUSI
KATO KU TAJUSIT TAAS KERRAN PIIPITTÄÄ ITESTÄS
SEDÄSTÄ NYT PUHUTAAN APUKOULUSTA ELÄKKEELLE SIIRRETTY YHTEISKUNNAN LOINEN ON TODELLA LATVASTA LAHO.
Anonyymi kirjoitti:
SEDÄSTÄ NYT PUHUTAAN APUKOULUSTA ELÄKKEELLE SIIRRETTY YHTEISKUNNAN LOINEN ON TODELLA LATVASTA LAHO.
Tajusin taas piipittää itestäs kusipää
- AnonyymiUUSI
Tajusin taas piipittää itestäs kusipää
Siis Setä tajusi viimein!🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Tässä on sinulle vapaa, mukava, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily, luistelu, uimassa käyminen.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minulla on vihreät silmät ja minä en petä sinua.
Toivottavasti sinä osaat ottaa asioista selvää että mitkä asiat ovat totta.
MUUTEN homojen on turha leikkiä heteroja koska sukupuoli selviää kyllä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185073MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1082588- 102024
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1161649Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691269Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s401244Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009