Sara Sieppi

Anonyymi-ap

Antaa itsestään ystävällisen käsityksen haastattelussa. Katin kontit. Ystäväni oli samassa tilaisuudessa niin Sara oli epäystävällinen ja katsoi nenän vartta pitkin. Julkisuudesta saamani käsitys hänestä muuttui kerta heitolla. Hävytön leidi.

11

1021

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olin myös samassa tilaisuudessa ja sain hänestä todella ystävällisen kuvan, ei katsonut yhtään nenänvarttaan pitkin. Julkisuudesta saamani käsitys muuttui hänestä positiiviseen suuntaan! Voi kissan viikset miten kaunis nainen.

• Anonyymi

Hihhh sara sieppi on uupunut työnteosta kyllä kännykällä leikkiminen käy työstä. Voi hyvä ihme näitä somettajia kun uupuvat menis oikeisiin töihin. Mutta taitaa kynnet mennä pilalle. Paree julkaista uusia kuvia.

• Anonyymi

Sehän juuri kertoi itse, et on hyvin sympaattinen ja lähestyvä ihminen.

• Anonyymi

Kauniin naisen ei pitäisi noin hirvittävän raskasta meikkiä pitää kasvoissa ja samoin huulipunaa huulissa. Hiuslisäkkeet pois ja Sara on kauneimillaa luonolisena itsenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniin naisen ei pitäisi noin hirvittävän raskasta meikkiä pitää kasvoissa ja samoin huulipunaa huulissa. Hiuslisäkkeet pois ja Sara on kauneimillaa luonolisena itsenään.

Vanhasta talostakin saa hyvin kauniin, kun siihen vetää kunnon maalikerroksen 🏠.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä kauneimmillaa luonolisena🤣

• Anonyymi

Ei kai sitä tarvitse kaikkia turhia kumarrella, menkää seuraistenne seuraan. Jos sitä huomioa haluat. Jos hellyyttä, niin käy ostamassa pehmolelu.

• Anonyymi

Jouluaattona olemme ottaneet samppanjaa perheemme kesken 🤡.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Pajonko olet itse sijoittanut ja tehnyt hankintoja. Perehdy henkilöön hieman ennen kuin vittuilet täällä, tai olen lähempänä kuin puhelin kädessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pajonko olet itse sijoittanut ja tehnyt hankintoja. Perehdy henkilöön hieman ennen kuin vittuilet täällä, tai olen lähempänä kuin puhelin kädessäsi.

Huulet on tiellä, ei pysty läheltä perehtymään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1348
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      630
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      78
      595
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      568
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      48
      546
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      190
      541
    Aihe