Tässä on sinulle vapaa, mukava, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily, luistelu, uimassa käyminen.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minulla on vihreät silmät ja minä en petä sinua.
Toivottavasti sinä osaat ottaa asioista selvää että mitkä asiat ovat totta.
Teidän homojen on turha leikkiä neitosia koska sukupuoli selviää kyllä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA REHELLISTÄ NEITOA JOKA HALUAA SEKSISUHTEESEEN JOSSA ON MUUTAKIN KUIN SEKSIÄ
16
84
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
NEITOSET RAUNO ON NAIMISISSA LAHDEN SEDÄN KANSSA
- AnonyymiUUSI
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu
Hiekkapillu lopeta piipitys.
- AnonyymiUUSI
Rauno, olet kohtalon
- AnonyymiUUSI
Rauno olet kohtalon lapsi
- AnonyymiUUSI
Rauno olet kohtalon lapsi, rakas
- AnonyymiUUSI
Rauno olet kohtalon lapsi, rakas homppeli mulle, tää on lauluni sulle....
- AnonyymiUUSI
Kohtalon homo, laitoksessa.
- AnonyymiUUSI
Olisin ollut kiinnostunut mutta nuo harrastukset ovat silkkaa homojen hommaa. Pidä mikropeniksesi. Teija 21 v Heinola
- AnonyymiUUSI
48vuotiaserikiihkeäRANE kirjoitti:
Hyvä että totuus tuli susta esii heti mitä halusinkin tietää.
TEIJA tässä RANE SETÄN pippeli 😂 https://aijaa.com/DQBJWC
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vielä pippelin kantajan facebook kuva 🥰 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
Komea uros Anonyymi kirjoitti:
SÄ SAATANAN HUORAN PENIKKA KERROT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TON MUNAN KUVAN LEVITTELYÄ JOKA EI OO MUN MUNAN KUVA
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vielä pippelin kantajan facebook kuva 🥰 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
Komea urosSÄ SAATANAN HUORAN PENIKKA KERROT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TOTA FACEBOOK KUVAN LEVITTÄMISTÄ JOKA EI TODELLAKAA KERRO TOTUUTTA MUN ULKONÄÖSTÄ
- AnonyymiUUSI
Korjaan lisään edelliseen tämän -
TIEDOTUS!
Tässä on sinulle vapaa, omasta mielestäni mukava, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä kerta palstalla muuta huudellaan !
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista poikien ja muidenkkn kanssa minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily, luistelu ja uimassa avannossa käyminen.
Olen huomioon ottava, joskus liian kiihkeä, kjn kuumenee liikaa... no huumorintajuinen, ystävällinen jos tarvetta muuten en.
Minulla on herrasmiehen vikaa joka ei näy mutta...
ja olen aika puhelias vähän höpsö sanoo nää muut joita tunnen.
Minulla on vihreät silmät sillä minä en petä sinua.
Toivottavasti sinä osaat ottaa asioista selvää että oonko vapaa ja olenko eläkkeellä ja missä asun, että mitkä asiat ovat totta kerta mä oon itte totta !
MUUTENKAAN homojen on turha leikkiä heteroja etenkään alaikäisiä koska sukupuoli selviää kyllä jos tavatasn. Tykkään kyllä homoista vaikka en tunnusta kaikkia täällä, siksi voitte vastailla kaikki nuoret pojatkin! Mutta mua nussii vain ukkomiehet kuten Pentti H. ja Lahden rakas setä vuodia! Onko selvä?
Olen vain 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa joka puntari näytti 10-vuotta sitten ja ikää onkin vasta 48 vuotta olen kuin teini ittekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185153MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152674- 102164
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5811930Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1191693Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31058Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028