Heterouden eteen tehdään kaikki voitava ja siihen kuuluu ettei bi-seksuaalisuutta haluta vapauttaa lukemattomissa heteroissa nykyisin ollessaan.
Eheytymistä bi-seksuaaleiksi ei anneta missään työkaluina.
33
226
Vastaukset
- Anonyymi
Onko mulle mitään eheytyshoitoa ? Olen kyllä ateisti ja olen salaa koirani kaa naimisissa .
- Anonyymi
Tietysti nartun Kaa, ex hellarina oli sun pakko luopua toisesta sekoilusta Jeesukseen.
- Anonyymi
"Onko mulle mitään eheytyshoitoa ?"
Ei ole, sillä sinun tulee ensin ottaa aito usko Jeesukseen ja Hän sitten eheyttää sinutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko mulle mitään eheytyshoitoa ?"
Ei ole, sillä sinun tulee ensin ottaa aito usko Jeesukseen ja Hän sitten eheyttää sinutkin.Jeesus tulee äkkiväärästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tulee äkkiväärästi.
Palvelusmenoissa jopa villitsee tärinäpersuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelusmenoissa jopa villitsee tärinäpersuja.
Ainakin lahjojen menoissa.
Niinsanotut Jeesuksen tai Pyhän hengen laskeutumiset päälle ja sisään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin lahjojen menoissa.
Niinsanotut Jeesuksen tai Pyhän hengen laskeutumiset päälle ja sisään.Lahkojen menoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, jos lahkoista tulee ensisijassa mieleen tuollaiset harhaoppiset menot,
eikä tavalliset kristilliset yhteisöt jumalanpalveluksineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, jos lahkoista tulee ensisijassa mieleen tuollaiset harhaoppiset menot,
eikä tavalliset kristilliset yhteisöt jumalanpalveluksineen.Raamatussa on kuvauksia näistä ja ne sitten noudattavat Raamattua.
- Anonyymi
Ole Anti-MistäNäitäOikeinTulee ateisti.
- Anonyymi
Suurin osa ateisteista on.
- Anonyymi
Kristinusko on vihan uskonto
- Anonyymi
Etkö näe muuta kuin vihaa? Olet aika negatiivinen ihminen. Mutta siitä ihminen puhuu mikä hänen sydämellään on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö näe muuta kuin vihaa? Olet aika negatiivinen ihminen. Mutta siitä ihminen puhuu mikä hänen sydämellään on.
Jos et ole Jeesuksen lammas Jeesus sanoo että olet Saatanan lapsia.
Referoin Raamattua.
Persuille tiedoksi että referointi tarkoittaa lainaamista.
Jeesus sanoi sillai toisille Juutalaisille jotka epäilivät hänen sanojaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole Jeesuksen lammas Jeesus sanoo että olet Saatanan lapsia.
Referoin Raamattua.
Persuille tiedoksi että referointi tarkoittaa lainaamista.
Jeesus sanoi sillai toisille Juutalaisille jotka epäilivät hänen sanojaan.Epäileekö joku minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäileekö joku minua?
Voin nääs lainata Raamatusta painavaa sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin nääs lainata Raamatusta painavaa sanaa.
Juutalaiset sanoivat: »Emme me ole mitään äpäriä. Meillä on vain yksi Isä, Jumala.» Jeesus vastasi: »Jos Jumala olisi teidän Isänne, te rakastaisitte minua. Olenhan lähtöisin Jumalasta ja hänen luotaan tullut. Enkä edes tullut oma-aloitteisesti, vaan hän lähetti minut. Miksi ette ymmärrä, mitä sanon? Siksi, että ette pysty kuulemaan puhettani. Te olette isästä Perkeleestä, ja hänen himojaan te tahdotte tyydyttää. Hän on tappanut ihmisiä alusta saakka. Hän ei pysy totuudessa, koska totuus on hänelle vieras. Kun Perkele valehtelee, hän sananmukaisesti puhuu omiaan. Hän on näet valehtelija ja valehtelijoiden isä. Minua te ette usko, koska minä puhun totta. Voiko joku teistä osoittaa minun tehneen syntiä? Jos puhun totta, miksi ette usko minua? Jumalasta syntynyt kuulee, mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset sanoivat: »Emme me ole mitään äpäriä. Meillä on vain yksi Isä, Jumala.» Jeesus vastasi: »Jos Jumala olisi teidän Isänne, te rakastaisitte minua. Olenhan lähtöisin Jumalasta ja hänen luotaan tullut. Enkä edes tullut oma-aloitteisesti, vaan hän lähetti minut. Miksi ette ymmärrä, mitä sanon? Siksi, että ette pysty kuulemaan puhettani. Te olette isästä Perkeleestä, ja hänen himojaan te tahdotte tyydyttää. Hän on tappanut ihmisiä alusta saakka. Hän ei pysy totuudessa, koska totuus on hänelle vieras. Kun Perkele valehtelee, hän sananmukaisesti puhuu omiaan. Hän on näet valehtelija ja valehtelijoiden isä. Minua te ette usko, koska minä puhun totta. Voiko joku teistä osoittaa minun tehneen syntiä? Jos puhun totta, miksi ette usko minua? Jumalasta syntynyt kuulee, mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta
Kyllä minä kuulen, mitä Jumala puhuu sanassaan. Se jäi epäselväksi mihin tuo liittyy ja miten?
- Anonyymi
Ihan kuraa koko kristinusko
- Anonyymi
Toimii bi-seksuaalisuuden torjunnassa yli 95%:sti.
- Anonyymi
Sinusta tuntuu siltä, kun olet vielä Saatanan oma.
- Anonyymi
Sinun naamasi on ihan kurassa. Onneksi Jeesuksen veri voi pestä sinutkin putipuhtaaksi.
- Anonyymi
ne esittää homoja ja heti kun silmä välttäää kuksivat naisiani 😠
- Anonyymi
AraBiit??,
- Anonyymi
Milloinkahan kristityt keksii, että eunukit on saatava takaisin. Yhteistyössä imaamit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkahan kristityt keksii, että eunukit on saatava takaisin. Yhteistyössä imaamit.
Eunukkeja on Suomessakin pilvin pimein. Niitä vain sanotaan nimellä transnaiset. Kristityt eivät sitä keksineet, vaan wokettajat ja feministit. Yhteistyössä kulttuurimarxismin kanssa.
- Anonyymi
Eheyttäkää vaan bi:tä mutta jättäkää homot rauhaan. Heterotkin voi jättää, koska tätä paskaa ei jaksa kuunnella. Ei koske kaikkia. Ei, vaikka joku NÄYTTÄISI HOMOLTA. Lopettakaa myös se NIMITTELY.
- Anonyymi
Eheytyminen on tärkeä osa kristinuskoa, sillä jokainen ihminen, hetero tai homo, on särkynyt maallisen elämän kiemuroissa uskoontullessaan. Ja Jeesus osa ja on osannut eheyttää meidät maallisista tappavista himoista pois. Tämä koskee sekä heteroita että homoja, itseasiassa koskee KAIKKIA uskoontulleita. Eheytys voi tapahtua nopeasti tai sitten se on elämänmittainen prosessi, mutta tapahtuu ennenkuin Jumala ottaa meidät pois.
- Anonyymi
Olet oikeassa homoseksi vaarantaa myös heteroiden terveyttä ja Jumala suhdetta.
Täytyy aina tiedostaa että Jumalan neuvot koskevat aina kaikkia ihmisiä. Homoseksi on syntiä sekä heteroiden että homojen kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa homoseksi vaarantaa myös heteroiden terveyttä ja Jumala suhdetta.
Täytyy aina tiedostaa että Jumalan neuvot koskevat aina kaikkia ihmisiä. Homoseksi on syntiä sekä heteroiden että homojen kohdalla.Käytä kondomeja silloin!
- Anonyymi
Eikä bi-seksuaalit pääse edes naimisiin suuntauksensa mukaisesti, kun laki sallii vain kahden ihmisen väliset liitot. Tämä on epäreilua! Eihän sillä ole mitään väliä kuinka monta ihmistä on naimisissa. Perheeseen tulee myös lapsia eikä niiden lukumäärää rajoiteta, ei pidä aikuistenkaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2143264
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213262Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess361783- 961412
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie541352Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2251341- 991318
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1981244Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1671190Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu441032