Vaikka olisit yksin minä muistan Sinua Jouluna ja toivotan sinulle mukavaa Rauhallista Joulua❣
Ja Onnelllista Hyvää uutta vuotta 2025❣
Juuri Sinulle siellä❣👼
Hyvää Joulua!
3
366
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ❤️ Hyvää joulua sinullekin
- Anonyymi
Juuri minä täällä osuin palstalle.
Kiitos Sinulle, olen, ja olin Joulunkin yksin.
Vuosia on monta kulunut, kun lapset olisivat kanssani Jouluna.
Toinen pitää yhteyttä, ei ole varaa edes matkustaa luokseni, muistaa kuitenkin. Toinen elää omaa fantasiaansa johon minä en kuulu, olen kuulemma ei äitinsä.
No, olenhan minä hänet synnyttänyt, kuka lie sitten hänen mielestään oikea äiti hänelle.
Olkoon miten on, olen onnellisempi kun HÄN ei lähettele ilkeitä viestejä, ei soittele uhkapuheluita, eikä tiedä missä olen.
Kolmas ottaa yhteyttä, mutta Joulut hän viettää aina toisaalla, se olkoon hänen oikeutensa, hänellä on oma elämä.
Kiitos, Onnea kaikille yksinäisille koko seuraavaksi vuodeksi.
Toivottavasti suku ei ole rasite, ellei se ole tie onnelliseen elämään.- Anonyymi
Hei.
Ikävä kuulla, että olit Joulun yksin. Mikäli koet muutenkin yksinäisyyttä, niin voisit vaikka yrittää alkaa harrastaa jotain sellaista jossa voisi mahdollisesti tutustua toisiin ihmisiin.
On kaikkea rauhallisempaakin harrastusta, mihin myös vanhemmat henkilöt jaksavat ja pystyvät osallistua.
Joskus perhe ei ole kaikkein ystävällisin vaikka niin toki toivoisi, jokaisella on omat aivoituksensa ja kaikilla on omat ongelmansa, joskus ne on myös mielenterveydellisiä.
Hyvää Loppiaisen myöhäisiltaa ja hyvää onnellista alkanutta uutta vuotta 2025! 🙂❤
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959