Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen. [KR33/38]
Miten nuo, jotka "hänet lävistivät" olivat elossa edes tuolloin kun Ilmestyskirjaa kirjoitettiin, saati tänä päivänä?
Jeesuksen paluusta: Ilm. 1:7
6
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen Jeesuksen paluuta tulee vanhurskasten ylösnousemus.
Jotkut Jeesuksen lävistäjät tunnustivat Jeesuksen kuollessa: " totisesti hän oli Jumalan poika". He siis suullaan tunnustivat, että Jeesus on Herra ja tulevat näkemään hänet aitiopaikalta.
He tulevat yhdessä Jeesuksen kanssa pyhinä.- Anonyymi
Mihin raamatunjakeeseen perustat näkemyksesi?
- Anonyymi
Jotkut nyt sitten edustavat "niitä"? Olisiko hiukan kuitenkin keinotekoista?
- Anonyymi
Jae on todistajille kiusallinen, koska Vartiotorni opettaa Jeesuksen palanneen näkymättömästi vuonna 1874 tai 1914 riippuen siitä, mistä Vartiotornista katsoo.
- Anonyymi
"Miten nuo, jotka "hänet lävistivät" olivat elossa edes tuolloin kun Ilmestyskirjaa kirjoitettiin, saati tänä päivänä?"
Eivät olleet tuolloin, eivätkä ole nytkään. Kyseessä on vapaamuotoinen Vanhan testamentin sovellus, jossa mielivaltaisesti liitetään Sakarjan kirjassa mainittu ajatus Jeesukseen. Käännösvirheitä täynnä tuo teksti. Oikea käännös on seuraavanlainen.
Katso, hän tulee Peräilmapilvessä, ja kaikkien silmät kirvelevät ja vetistävät, niidenkin, jotka pistivät pyykkipojan nekkuun ja uimalasit silmillleen, ja kaikki maan sukukunnat suitsuttivat Peräilmaa hänen tullessansa. Totisesti niiku. Ainakin melkeen. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420