heidän uskonsa ei olekkaan se ainoa oikea uskonto? Entä jos ei ole edes Allah olemassa? Ja jos budhalaisuus olisikin se oikea uskonto.
Mitä jos lestat huomaakin kuollessaan että
7
165
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä onkin näin jouluksi hyvä kysymys. Jos Joulupukki onkin olemassa?
- Anonyymi
Ennemmin joulu pukki kuin televisio, näin jouluna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin joulu pukki kuin televisio, näin jouluna.
Onko lestoilla joulua? Entä käykö joulupukki? Ja onko joulupukki koko illan heillä. Kyllä televisiosta tulee paljon jännittävää ja mielenkiintoisia dokkareita.
- Anonyymi
Bahai uskonto on paras . Minä kyllä uskon vain johonkin korkeampaan . Jolle rkminulla ei ole nimeä ja jonka hiljentyessä tai muuten tunnen sydämessäni ja mielessäni hetkittäin vaikka teatterissa tai kaunista taulua katsoessani ja jopa TV tä katsoessani , kaunis musiikki on ehkä paras .
- Anonyymi
Kristinusko on se, ei mikään muu. Lestat ja luterilaiset ja muut suuntaukset etsivät kristinuskoa. Kuollessa ihminen voi olla valmis kristinuskossa. Ovat usen onnellisia kun saavat tuntea sen lämmön joka heidät kohtaa.
Islamistit räjäyttelevät itseään ja suuntaavat pahuuteen, aivan kuten se onkin. Saatanalliset säkeet.
Sinulla on nyt aika tutkia budhat ja muut, mutta kun kuolema tulee, niin älä hyväksy väärää, sillä se olisi tuhosi.- Anonyymi
Onko sinunkin mielelestäsi lesta väärä uskon lahko?
- Anonyymi
Uskonto on epätoivoisen ihmisen ratkaisu ongelmiin ja tietämättömyyteen.
Jos aikuisella on mielikuvituskaveri, sitä kutsutaan skitsofreniaksi.
Jos tuhansilla on samantyyppinen mielikuvituskaveri, sitä kutsutaan uskonnoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652133Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921452Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151125
- 69960
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j75928Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍79853Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise10834