Haluaisin tässä nostaa keskustelunaiheeksi kolme nefiläistä. Mormonikirkon mukaan kolme Nefin kansan jäsentä tulivat jo niin täydellisiksi maan päällä, että Jeesus teki heistä kuolemattomia. Kuten asiaan kuuluu, heistä ei juurikaan tiedetä mitään. Eihän sellaisesta jota ei ole olemassa voi juurikaan tietää mitään. Smithin keksimät satunnaiset jutut eivät juurikaan tee Mormonikirkosta uskottavampaa.
Kolme nefiläistä
Anonyymi-ap
1
51
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tunnen useita henkilöitä jotka ovat tavanneet nefiläisiä. Odotan innolla itsekin heidän tapaamistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430