Ufomiehet lopettivat vierailut maassa kun maapallolla keksittiin kännykkäkamerat. Samoin jumalien ihmeet loppuivat kuin seinään kun ihminen löysi luonnonlait Tieteellisessä vallankumouksessa.
Kännykkäkamera oli ufomiehille yhtä tuhoisa kuin tieteellinen vallankumous jumalille
4
97
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän vahvistaa myös se että apukoulu soopaa mies ei osaa käyttää kumpaakaan joten harhat pysyvät vielä voimissaan! Amen!
- Anonyymi
Kunnioitetut ufomiehet ja naiset ovat tämän Joulun kovin juttu. En tiedä ovatko Suomen taivaalla. Mutta Ruotsissa Saksassa. Usassa. Celestial fenomenom. Kohta aamu-tv n vieraana. Oikeasti vihreän puolueen edustaja.
- Anonyymi
Clintcacy7
Tik-tok kanavalla on hyvin tarkka videotallenne juurikin Hesekielen kuvauksen mukainen ilmiö. Siis Raamatusta.- Anonyymi
mitä luulet että tämä jamppa tekisi nyky aikana https://en.wikipedia.org/wiki/David_Copperfield_(illusionist)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510992
- 827439
- 755409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445404Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764688Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362905
- 402410
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per392314