jeesus pisti joulupreivin Himmelgerätiini. Kertoi, että antaa jt speziaalijoululahjan.
Nimittäin jeesus taikoo joulunajaksi alumiinisen ehtymättömän hervevellipadan jokaiseen jt-saliin. Siitä saa lapata jokainen niin paljon kuin haluaa. Ja jälkiruokana hevosen verimakkaraa puolukkahillolla, samoin ehtymätön kiekura. Ja ruokasauhut voi vetästä jeesuksen itsensä taivaassa viljelemästä kessusta. Omat ruokailuvälineet ja viinat mukaan.
Jouluntoivotus jeesukselta
3
85
Vastaukset
- Anonyymi
Taas näitä Jeesuksen lupauksia. En pidätä hengitystäni.
Kyllä hän on yleensä nämä Himmelgerät-ilmoitukset pitänyt. Siitä 2000 vuotta vanhasta paluulupauksesta kertoi, että eräs kateellinen enkelruhtinas kähvelsi hänen kumiteräsaappaansa ja Raappahousunsa. Ja eihän nyt jumalan poika, messias, voi ilman housuja ja paljain jaloin palata maanpäälle. Ei se olisi ollut kovin vakuuttavaa.
kookoo5 kirjoitti:
Kyllä hän on yleensä nämä Himmelgerät-ilmoitukset pitänyt. Siitä 2000 vuotta vanhasta paluulupauksesta kertoi, että eräs kateellinen enkelruhtinas kähvelsi hänen kumiteräsaappaansa ja Raappahousunsa. Ja eihän nyt jumalan poika, messias, voi ilman housuja ja paljain jaloin palata maanpäälle. Ei se olisi ollut kovin vakuuttavaa.
Minulla ei ole hänen kumisaappaitaan, saati raappapöksyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420