Moikka. Kannattaa kiertää Masala todella kaukaa niin ja Vernerinkuja 5 asunnot vuokranantajana toimii ihmisiä vedettävä yritys ja saat maksaa itsesi kipeäksi aivan törkeää riistoa on ja kun asuntojen kunto ei ole sillä tasolla että voi ottaa täyttä vuokraa ja kylmiä asuntoja on nää olleet aina ei oo mitään kivaa maksaa täyttä vuokraa kylmästä asunnosta. Niin ja ei kannata vuokrata näiltä asuntoa ensin kun vuokraat vuokra on halpa ja lähtevät nostamaan sitä ylös kokoajan 👎👎
Suosittelen kiertämään todella kaukaa Vernerinkuja 5 asunnot Masalassa
3
903
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja senkään takia tänne ei kannata muuttaa joudut olemaan omassa kodissa kokoajan kun täällä asuu sekopäitä jotka soittavat turhanpäiten hätäkeskukseen ja sitten kun on vielä yleisavaimen käyttökielto voimassa ja sitä ei noudateta ollenkaan ja kuuntelet ihan täyttä vittuilua niin kiertäkää todella kaukaa nämä asunnot ei kannata muuttaa tälläiseen paikkaan asumaan ikinä
- Anonyymi
Vernerinkuja 5 asunnossa asuu hulluja ihmisiä joilla ei ole omaa elämää ollenkaan ja puuttuu muiden asioihin ja tekee todella vaikeaksi asumisen täällä ja itsellään ei ole kaikki muumit kotona ollut koskaan ja kiertäkää todella kaukaa näiden asunnot niin ja vuokranantaja on todella kiero ja epäluotettava ja myös Kirkkonummen Huolto on todella kiero ja epäluotettava yritys ja Pelastuslaitos toimii lainvastaisesti täällä aina ja tekevät asukkaasta hullun ihan laittomasti ja hullun naapurin takia joka valehtelee kokoajan ja hänellä ei ole omaa elämää ollut koskaan elikkä täysi hullu on
- Anonyymi
Joo. Itse asuin aiemmin siellä mutta muutin pois niistä koska oli samanlaisia kokemuksia silloin ja en myöskään suosittele muuttamaan noihin asuntoihin ja ja todella epäluotettava yritys on ja muutkin ovat epäluotettavia kanssa enkä myöskään niitäkään kenellekään suosittele ainoastaan suosittelen kiertämään todella kaukaa näiden asunnot myös kun niissä osa asukkaista on hulluja niinkuin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363796Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46925
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31875- 43800
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799