Suosittelen kiertämään todella kaukaa Vernerinkuja 5 asunnot Masalassa

Anonyymi-ap

Moikka. Kannattaa kiertää Masala todella kaukaa niin ja Vernerinkuja 5 asunnot vuokranantajana toimii ihmisiä vedettävä yritys ja saat maksaa itsesi kipeäksi aivan törkeää riistoa on ja kun asuntojen kunto ei ole sillä tasolla että voi ottaa täyttä vuokraa ja kylmiä asuntoja on nää olleet aina ei oo mitään kivaa maksaa täyttä vuokraa kylmästä asunnosta. Niin ja ei kannata vuokrata näiltä asuntoa ensin kun vuokraat vuokra on halpa ja lähtevät nostamaan sitä ylös kokoajan 👎👎

3

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja senkään takia tänne ei kannata muuttaa joudut olemaan omassa kodissa kokoajan kun täällä asuu sekopäitä jotka soittavat turhanpäiten hätäkeskukseen ja sitten kun on vielä yleisavaimen käyttökielto voimassa ja sitä ei noudateta ollenkaan ja kuuntelet ihan täyttä vittuilua niin kiertäkää todella kaukaa nämä asunnot ei kannata muuttaa tälläiseen paikkaan asumaan ikinä

• Anonyymi

Vernerinkuja 5 asunnossa asuu hulluja ihmisiä joilla ei ole omaa elämää ollenkaan ja puuttuu muiden asioihin ja tekee todella vaikeaksi asumisen täällä ja itsellään ei ole kaikki muumit kotona ollut koskaan ja kiertäkää todella kaukaa näiden asunnot niin ja vuokranantaja on todella kiero ja epäluotettava ja myös Kirkkonummen Huolto on todella kiero ja epäluotettava yritys ja Pelastuslaitos toimii lainvastaisesti täällä aina ja tekevät asukkaasta hullun ihan laittomasti ja hullun naapurin takia joka valehtelee kokoajan ja hänellä ei ole omaa elämää ollut koskaan elikkä täysi hullu on

• Anonyymi

Joo. Itse asuin aiemmin siellä mutta muutin pois niistä koska oli samanlaisia kokemuksia silloin ja en myöskään suosittele muuttamaan noihin asuntoihin ja ja todella epäluotettava yritys on ja muutkin ovat epäluotettavia kanssa enkä myöskään niitäkään kenellekään suosittele ainoastaan suosittelen kiertämään todella kaukaa näiden asunnot myös kun niissä osa asukkaista on hulluja niinkuin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe