Jeesus, Jumalan Poika ja totinen Jumala!

Jeesus, Jumalan Poika ja totinen Jumala!

Näin jouluna me kaikki oikeat Kristityt vietämme Jumalan ihmiseksi tulon juhlaa

Jeesuksen jumaluuden kieltäjät eivät ymmärrä, että koirasta syntyy koiran pentu, joka on koira ja kissasta kissan pentu, joka on kissa ja ihmisestä vauva, joka on silti ihminen ja Jumalasta, Jumalan Poika, joka on Jumala.
Kol. 2:8-9 Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen. Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti.
Poika Jumala on kaikessa Isä Jumalalle alamainen, sillä Isä on suurempi, mutta Pojalle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä!
Jos sinä tunnustat Jeesuksen Herraksi (Kurios) eli Hänen jumaluuden, sillä alkuseurakunnan aikaan pit yksin keisari tunnustaa Jumalaksi kuoleman rangaistuksen uhalla!
Room. 10:9-10: "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan."
Hebreassa 'olla' verbin aikamuoto voi esiintyä vain menneisyydessä tai tulevaisuudessa, koska nykyhetki on varattu Jumalalle esim. Daavid on kuningas sanotaan Daavid kuningas tai minun on nälkä sanotaan minun nälkä!
5Moos 32:39 Katsokaa nyt, minä, minä olen (Ani hu), eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.
Hebr. Ani hu = Minä (olen) hän, joka sanotaan siis 'Minä hän' esiintyy seitsemän kertaa VT:ssa, mutta meidän ei pidä kutsua Jumalaa nimellä Ani hu, vaan Hän itse kertoo sillä, millainen Hän on?
Hebr. Ani hu käännettiin UT:n kreik. Ego eimi, jota Jeesus käyttää kun Hän ilmoittaa millainen Hän on, näkymättömän Jumalan kuva, kuvaten jumaluuttaan, totinen Jumala, käyttäen kuvakieltä.
1) Joh 6:48 Minä olen (Ego eimi) elämän leipä.
2) Joh 8:12 Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen (Ego eimi) maailman valkeus; joka se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".
3) Joh 10:7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen (Ego eimi) lammasten ovi.
4) Joh 10:11 Minä olen (Ego eimi) se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
5) Joh 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen (Ego eimi) ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
6,) Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen (Ego eimi) tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
7) Joh 15:5 Minä olen (Ego eimi) viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
Kun Jeesus sanoi Tuomaalle: ' .... Äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen", niin hän vastasi: 'Minun Herrani ja minun Jumalani' (Joh. 20:27-28)
Jumala on yksi, Isä Jumala, Poika Jumala, Pyhä Henki, jota ei voi täysin ymmärtää, mutta se on otettava uskon kautta vastaan.

16

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mormonit eivät ole kristittyjä. Vaikka eipä sillä mitään väliä ole koska kaikki uskonnot ovat huijausta.

• Anonyymi

Ateismi ja evoluutio ovat täyttä huijausta, mihin vain tyhmät menevät.

• Anonyymi

no on..mutten jaksanu lukee loppuu..
      saisko saman tiivistettynä.
      pitää ettiä uus asunto ja kehittää jostai rahaa ruokaan

• Anonyymi

Kopioi se

• Me olemme tässäkin asiassa täysin raamatullisia ja oikeaoppisia, ja tiedämme oikeammin ja paremmin. Koska meillä on jatkuva ilmoitus, miten Raamattu pitäisi tulkita. Ja oikeat profeetat ja apostolit selittämässä asioita.

Opin ymmärtäminen ja toteuttaminen on helppoa taas, kun on oikeat apostolit maan päällä. Ei tarvi mennä etsimään profeettaa erämaasta. Kirkko on jo noussut erämaasta.

Artolta on tieto kadonnut. Kristuksen kirkossa se on palannut.

• Anonyymi

Ette ole raamatullisia. Raamatussa ei opeteta polyteismiä, pktmoninaintia, taika-alusvaatteita, rasismia, rahojen keräämistä köyhiltä rikkaille ym.

Jatkuva ilmoitus? Että moninaikaa niin pirusti. Ei kun älkää moninaiko sittenkään toistaiSEKSI. Että kieltäkää tummaihoisilta pappeus. Ei kun sallikaa se sittenkin. Että yksiä korvakoruja voitte käyttää, mutta ette kaksia. Että älkää kutsuko mormonismia mormonismiksi.

Oliko Ollilla tarjota vielä jotain muita yhtä järkeviä mormonien saamia ilmoituksia?

• Anonyymi kirjoitti:

Ette ole raamatullisia. Raamatussa ei opeteta polyteismiä, pktmoninaintia, taika-alusvaatteita, rasismia, rahojen keräämistä köyhiltä rikkaille ym.

Jatkuva ilmoitus? Että moninaikaa niin pirusti. Ei kun älkää moninaiko sittenkään toistaiSEKSI. Että kieltäkää tummaihoisilta pappeus. Ei kun sallikaa se sittenkin. Että yksiä korvakoruja voitte käyttää, mutta ette kaksia. Että älkää kutsuko mormonismia mormonismiksi.

Oliko Ollilla tarjota vielä jotain muita yhtä järkeviä mormonien saamia ilmoituksia?

Raamatussa Jumala elää, ilmoitus jatkuu eikä lopu Raamattuun.

• Anonyymi
        santtunen kirjoitti:

Raamatussa Jumala elää, ilmoitus jatkuu eikä lopu Raamattuun.

Et siis osannut taaskaan vastata.

• Anonyymi

oikeat apostolit oli aikoinaan maan päällä, mutta ei ole ollut sen jälkeen muuta kuin eksyttäjiä!

• Anonyymi kirjoitti:

oikeat apostolit oli aikoinaan maan päällä, mutta ei ole ollut sen jälkeen muuta kuin eksyttäjiä!

Nyt on taas oikeat apostolit. Sitähän tämä kirkko on, eikä ihmiset usko!

• "Me olemme tässäkin asiassa täysin raamatullisia ja oikeaoppisia, ja tiedämme oikeammin ja paremmin"

Millä sinä tuon todistat?

Varmasti ole enemmän oikeassa mitä on yksikään mormoni.

• Arto777 kirjoitti:

"Me olemme tässäkin asiassa täysin raamatullisia ja oikeaoppisia, ja tiedämme oikeammin ja paremmin"

Millä sinä tuon todistat?

Varmasti ole enemmän oikeassa mitä on yksikään mormoni.

Kunnon uskovainen varmaan olet.

• >>Raamatussa Jumala elää, ilmoitus jatkuu eikä lopu Raamattuun.>>

Totta kai pitää olla jatkuva ilmoitus. Kun Jumala näkee että Hänen antamansa afroamerikkalaisia rajoittavat säännöt olivatkin perseestä, ne piti hylätä.

Samoin moniavioisuus.

Seuraava ilmoitus on varmaan että viiniä saa juoda.

Olen jo ottanut ennakkoa.

😊 😊 😊 😊 😊

"From the mid-1800s to 1978, Mormonism's largest denomination – the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints (LDS Church) – barred Black women and men from participating in the ordinances of its temples necessary for the highest level of salvation, and excluded most men of Black African descent from ordination in the church's lay, all-male priesthood. During that time the LDS Church also opposed interracial marriage, supported racial segregation in its communities and church schools, and taught that righteous Black people would be made white after death. The temple and priesthood racial restrictions were lifted by church leaders in 1978. In 2013, the LDS Church disavowed its previous teachings on race for the first time. "

"The LDS Church's views on Black people have alternated throughout its history. Early church leaders' views on Black slavery went from neutrality to abolitionism to a pro-slavery view. As early as 1844, church leaders taught that Black people's spirits were less righteous in premortal life (before birth). Mormonism founder Joseph Smith and his successor as church president with the most followers, Brigham Young, both taught that the skin color of Black people was the result of the curses of Cain and Ham. During the 20th century, many LDS leaders opposed the civil rights movement. In recent decades, the church has condemned racism and increased its outreach efforts in Black communities. It is still accused of perpetuating implicit racism by not apologizing for, acknowledging, or adequately counteracting the effects of its past beliefs and discriminatory practices like segregation.[4]: 7  Church leaders have worked with the National Association for the Advancement of Colored People (the NAACP) since the 2010s, and have donated millions of dollars to Black organizations.[5]"

https://en.wikipedia.org/wiki/Black_people_and_Mormonism

• Anonyymi

Arto:
      Miksi teet Jeesuksesta ja opetuslapsista suuria valehtelijoita????

Jeesus on Jumalan poika ja on sitä edelleen!

• Anonyymi

Miksi Jumalasi on niin totinen? Vähän huumorintajua olisi hyväksi.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1477
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      53
      770
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    8. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      692
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe