Ensi vuonna on selkeästi se tilanne, että on uusi vuosi. Uutena vuotena kannattaa ostaa omenamehua. Hanavettä voi laimentaa omenamehuun ja laittaa annokset vaikka 1.5l vanhoihin colajuomapulloihin. Tämän jälkeen pullot siirretään pakastimeen n 1 - 1.5h ajaksi ja otetaan pullot pois. Tästä riittää juomista n. 1.5d jaksoksi, eikä ihmisen tarvitse enää miettiä sitä miten hanavettä valmistetaan.
Mutta voi olla, että optimaalinen jäähdytysjäkso juomalle onkin 1.5 - 2h. Kokeilemalla saa vedestä joko jäätävän kylmää tai hileisen viileää.
Näillä hyvin yksinkertaisilla menetelmillä hankkimalla tyhjiä pulloja voidaan elämänlaatua nostaa monissa tapauksissa merkittävästi köyhyyskaudella 2025 ja senkin jälkeen.
Ensi vuonna on uusi vuosi
10
179
Vastaukset
- Anonyymi
"eikä ihmisen tarvitse enää miettiä sitä miten hanavettä valmistetaan."😮😆🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
- Anonyymi
Älä helvetti, meinaatko tosiaan että ensi vuosi on uusi vuosi...?
Enpä olisi itse omin voimin hoksannut.- Anonyymi
Jokainen ensi vuoden uusi seikkailu alelaareilla on vielä kokematta. Antavatko ne hyvää mieltä vai hyvää mieltä ja vatsan kipristystä? Sitä emme voi vielä tietää. Oikein jo nyt mieltä piristää ja hekotuttaa, että mitäköhän kaikkea sitä voikaan tulla alelaareilla kohtamaan?
Onko uutukaisia tuotteita, vai onko vanhat alelaariklassikot edessä? Aika näyttää ja, jos sen mukana voi olla, on raporttien aika sitten vasta tapahtumien jälkeen.
Miten teillä suhtaudutaan mahdollisuuksiin? Onko jotakin uudenvuoden elintarviketavoitteita jo asetettu? Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ensi vuoden uusi seikkailu alelaareilla on vielä kokematta. Antavatko ne hyvää mieltä vai hyvää mieltä ja vatsan kipristystä? Sitä emme voi vielä tietää. Oikein jo nyt mieltä piristää ja hekotuttaa, että mitäköhän kaikkea sitä voikaan tulla alelaareilla kohtamaan?
Onko uutukaisia tuotteita, vai onko vanhat alelaariklassikot edessä? Aika näyttää ja, jos sen mukana voi olla, on raporttien aika sitten vasta tapahtumien jälkeen.
Miten teillä suhtaudutaan mahdollisuuksiin? Onko jotakin uudenvuoden elintarviketavoitteita jo asetettu?Hyvin suhtaudutaan mahdollisuuksiin jos on alelaareillakin hekottamisen mahdollisuus. Jos ei ole suupielet kääntyy laskuun alakuloon.
Kun maailma ja ihmiset muuttuu hullummaksi ja tää suomen menokin.. niin toivon ja toivotan hyvän joulun lisäksi vielä.. että alelaareista löytyy ensi vuonnakin edes jotain suuhunpantavaa.
- Anonyymi
Vai naurattaa kylähullua alelaarin miettiminen.....
- Anonyymi
Se on vaikea sanoa mikä teitä naurattaa. Seikkailut alelaarien maailmassa saavat aikaan hyvää mieltä ja mahdollisuudet kohdata mahdollisuuksia. Jos ei itse pääse laareille, voi pyytää jotakin ystävää käymään hakemassa. Ja sitä kauttakin hankkia rytmiä ja mielenkiintoisia tilanteita elämään. Toivottavasti ilo riemu voi jatkua, eikä hymy hyydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaikea sanoa mikä teitä naurattaa. Seikkailut alelaarien maailmassa saavat aikaan hyvää mieltä ja mahdollisuudet kohdata mahdollisuuksia. Jos ei itse pääse laareille, voi pyytää jotakin ystävää käymään hakemassa. Ja sitä kauttakin hankkia rytmiä ja mielenkiintoisia tilanteita elämään. Toivottavasti ilo riemu voi jatkua, eikä hymy hyydy.
Olen aika huumorintajuton mutta pitäisin mahdollisena suupielet kääntyisivät ylöspäin jos pääsisin nakkaamaan sinut villisikojen rehuksi. Pääsisit ihailemaasi ruokaketjuun vaihteeksi muuten kuin kuluttajana
Ensi vuonna uusi vuosi tulee kyllä hankalissa merkeissä. Leikkurin ja laskujen vuoksi.
Hanavedestä kannattaa haihduttaa haitalliset aineet ennen sekoitteluja ja tiiveihin pulloihin laittoa. Haitta-aineet vaikka niitä pieniä määriä vain onkin yleensä tämä haihdutus kannattaa tehdä. pysyy terveempänä.
Itse suoritan sen niin että laitan kannuun avonaiseen kylmää vettä hanasta tietty ja laitan sen jääkaappiin. Sitten lähtee mahdolliset haitta-aineet. Sitten sekoittelen muihin ainesosiin jos olen sekokeittekseni. sekoitelleksani ja laitan vaikka myöskin pakastimeen tiiveisiin pulloihin
Olen kyllä ikäväkseni kuullut että vanhoihin muovipulloihin jos uusio käyttää irtoaa mikromuoveja mutta tältä vitsaukselta emme kai voi välttyä nykyään?
Ja laitetaan tähän loppuun pervokin ajatelma.. vähätuloisen on itse tehtävä paljon. Esimerkkinä voin sanoa että kyselypisteillä hankin hampaiden paikka-ainetta ja jouduin itse paikkaamaan hampaat.
Hyvin on pysyneet ja muuttuneet koviksi. Tarvittaessa näintä plastisia palloja sulattelen lisää ja laitan uudestaan jos irtoavat. Irronneet paikat voi myöskin uudestaan sulattaa ainakin kerran.
Hauska juttu kun sulattelee lusikassa sytkärin tuli alla.. ne sulavat ja suuhun kun laittaa ne muovautuvat aika hyvin paikoilleen. Vaatii harjoittelua. No tässä joudumme taas kosketuksiin mikromuoveihin. No minkä sille voi?- Anonyymi
Vuosi 2025 tulee olemaan monelle onnellinen ja iloinen vuosi. Ihmiset saavat ravintoa ja paha nälkä on pian vain muisto. Hampaissa on paikkoja. Ja osan niistä irrotessa voi sen tai vastaavan laittaa pikaliimalla itse kiinni. Hammas tulee huolellisesti desinfioida ja paikka. Sitten vain tippa pikaliimaa ja paikka tai sen korvike paikalleen. Valitettavasti kemiikka on naisille keksitty tieteenala ja sen sidokset sitämyötä heikommat kuin fysiikassa, joten voi olla, että joutuu myös hammaslääkärissäkin käymään, koska hampaisiin ei saa koloja, joissa sen paikka-aines saisi myös mekaanisen kiinnikekohdan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosi 2025 tulee olemaan monelle onnellinen ja iloinen vuosi. Ihmiset saavat ravintoa ja paha nälkä on pian vain muisto. Hampaissa on paikkoja. Ja osan niistä irrotessa voi sen tai vastaavan laittaa pikaliimalla itse kiinni. Hammas tulee huolellisesti desinfioida ja paikka. Sitten vain tippa pikaliimaa ja paikka tai sen korvike paikalleen. Valitettavasti kemiikka on naisille keksitty tieteenala ja sen sidokset sitämyötä heikommat kuin fysiikassa, joten voi olla, että joutuu myös hammaslääkärissäkin käymään, koska hampaisiin ei saa koloja, joissa sen paikka-aines saisi myös mekaanisen kiinnikekohdan.
Mitä ihmettä..paikkaatko sinä hampaitasi pikaliimalla. Liimat sisältävät myrkkyjä !
Hyvä ihminen, mene hammaslääkäriin !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755