Säästyneen rahan voit käyttää hyödyllisempäänkin ja parempaan tarkoitukseen.
Voit säästää selvää rahaa eroamalla Vapaa-ajattelijoista
8
106
Vastaukset
- Anonyymi
Anna rahasi vähäosaisten auttamiseen Pelastusarmeijan, Kirkon ulkomaanavun tai vaikkapa paikallisen seurakunnan kautta. Älä anna vapareille liiton pamppujen matkakassaan.
- Anonyymi
Olen itse asiassa jo pidempään miettinyt, että voisin liittyä jäseneksi. Saisikohan tänä vuonna vielä aikaiseksi..
- Anonyymi
Ensimmäinen jäsenmaksu tulee alkuvuodesta, mutta hakemus ehditään käsitellä tämän vuoden puolella. vapaa-ajattelijat.fi Liity jäseneksi
- Anonyymi
Aivot narikkaan ja rahat Ylikosken matkailuun. Kyllä kannattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivot narikkaan ja rahat Ylikosken matkailuun. Kyllä kannattaa.
Tule tapaamisiimme, niin katsotaan kenellä on aivot narikassa!
Pihiset ja puhiset, mutta koskaan sinunlaisia ei ilmesty vääntämään paikan päälle. Olet luuseri! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule tapaamisiimme, niin katsotaan kenellä on aivot narikassa!
Pihiset ja puhiset, mutta koskaan sinunlaisia ei ilmesty vääntämään paikan päälle. Olet luuseri!En tuhlaa aikaani teidän höpökännikokouksiinne. Keskityn mieluummin vaikka tieteeseen. Vaihda sinäkin vapaa-ajatteluhömppä tieteeseen. Eroa vapareista.
- Anonyymi
Akuankkatasoinen hautajaisten ja juhlien synnyn pyörittely on eräs Valiiton koomi simmi sta lässytyksistä, vaikuttaa täyspöhköltä
Ei kukaan ulkopuolinen niiden löpötyksiä ja jsuspilkkaa varmaan lue
Islam ja venäläisyys ovat todella vaaraksi pienessä Suomessa ja niiden hyysäreissä Valiiton johdossa on yliedustus- Anonyymi
Lisään. Yllä mainittu Pelastusarmeija. Olen ateisti lapsesta mutta vietin jouluni siellä, koska muuta ei ollut. Nyt maksan takaisin, kun on
https://oma.pelastusarmeija.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522216
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3511485Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2091428
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31959Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta29891Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859