Ihanaa viikkoa kaikille!

Anonyymi-ap

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!
Rauhallista/aktiivista lomaa!
Iloista vuodenvaihdetta!
Hyvää päivänjatkoa!
Hyvää työpäivää!

Itse kullekin valinnan mukaan 🪻🏞️🌅

24

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä, JT, olin äskön ostoksilla ja iloinen joulutunnelma jännittyneine odotuksineen tarttui minuunkin, ja niin tulin vastanneeksi hyvän joulun toivotukseen "kiitos samoin", vaikka tarkoitus oli vastata "kiitos sanoin".
      Järkytyin ja minua yskitti ja tulin selittäneeksi ettemme me jt:t saisi toivottaa hyvää joulua, vaan lausua jotain saman tapaista vain erehdyttämistarkoituksessa, jolloin läsnäolevat purskahtivat nauruun.
      Mitäs siitä, mutta kun itse olen nyt järkyttynyt.
      Tuleekohan jehova nyt jouluyönä ja tappaa minut, kun moisen virheen tein ?
      Meille on valtakunnansalilla opetettu että pitää totella tai saa pelätä Jehovan rangaistusta.

• Anonyymi

Ei Jehova tule, eivätkä demonit kutittele varpaitasi. Enkeleillä on liian kiire, ovat laulamassa hoosiannaa, joten saat olla ihan rauhassa. Hyvää koulua!

• Anonyymi

Minäkin olen monta kertaa toivottanut kiitos samoin. Tunnen syyllisyyttä, mutta ne tilanteet tulevat yllättäen. Itse en vietä joulua, mitä nyt kalkkunaan ja perunalaatikkoa ostin. Uskonnjoulusta sen, mitä JT opettavat. Mutta tunnelma tarttuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen monta kertaa toivottanut kiitos samoin. Tunnen syyllisyyttä, mutta ne tilanteet tulevat yllättäen. Itse en vietä joulua, mitä nyt kalkkunaan ja perunalaatikkoa ostin. Uskonnjoulusta sen, mitä JT opettavat. Mutta tunnelma tarttuu..

Vaikka tunnelma tarttuu, niin se on vain tunnelma. Joulun viettämisessä ei ole mitään järkeä. Ellei sitten halua saatanan palvontaa harrastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tunnelma tarttuu, niin se on vain tunnelma. Joulun viettämisessä ei ole mitään järkeä. Ellei sitten halua saatanan palvontaa harrastaa.

Onko se saatanan palvontaa jos haluaa ilahduttaa ihmistä, köyhää ja esim. kartettua?
        Laulaisin tässä kohden Kantr Ssepon sanoin:" Tule sydämeen Jeesus ja sulata kova sydän. Anna nöyrä sydän. . ."
        Ei vartiotornilahkon mukainen jäinen ja kova sydän.

• Noiden lisäksi toivotan äänekästä Ja runsasta Peräilmaa itsekullekkin.

• Anonyymi

Kiitos sanoin.

• Anonyymi

Maitokaupassa oli JT kassana. Ei vastannut hyvän joulun toivotukseen kuin kiitos.

Ja nyt tiedän että tonttulakki on "jouluinen", mutta että jos se on kovitettu pystytötterön muotoinen, saa olla punainen ja valkoinen reunus ja tupsu, sillä hänellä oli semmoinen. Mahtoiko hyväksyttää sen lahkovanhimmalla ?

• Anonyymi

Kauhean iso numero on tehty hyvän joulun toivotuksesta. On aivan eri asia viettää joulua kuin sanoa kiitos samoin. Mitä sillä voittaa, jos sanoo pelkän kiitoksen. Saa happaman katseen osakseen. On huonoa käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhean iso numero on tehty hyvän joulun toivotuksesta. On aivan eri asia viettää joulua kuin sanoa kiitos samoin. Mitä sillä voittaa, jos sanoo pelkän kiitoksen. Saa happaman katseen osakseen. On huonoa käytöstä.

Huono käytös onnistuu JT:lta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huono käytös onnistuu JT:lta.

Kun JT käyttäytyy huonosti ja saa osakseen hapanta suhtautumista, hän voi pitää sitä todisteena siitä, että on löytänyt oikean uskonnon. Toisaalta jos hän saa joskus myönteistä suhtautumista tai kehuja ulkopuolisilta, hän voi pitää sitä osoituksena siitä, miten erinomainen "totuus" on. Kävi siis miten kävi, todistaja voi aina kääntää asian parhain päin mielessään.

• Anonyymi

Tältä foorumilta olen saanut tietää, että vartiotorni kääntää jouluasiatkin nurinpäin.

Kun joulu on sijoitettu kalenteriin, jotta sen tilalla ennen ollut saturnalia-kemu unohtuisi, niin vartiotorni perustelee joulun pakanalliseksi, koska samalla päivämäärällä on joskus jollakin kansalla ollut saturnalia.

vartiotorniteologia vaatii tiedon pimittämistä, ja niin on tällekin foorumille JT:llä pääsy kielletty.
      Täällä JT:nä esiintyvät ovat Suomen pääkonttorin paatuneita vanhoja jt-konkareita

• Anonyymi

Varsin moni jumaluus on viettänyt synttäreitä 25. joulukuuta, joten ei se ihme, että Jeesuksenkin päivä siirtyi siihen. Pakanallisuutta ei silti pääse pakoon, koska pakanuus on kaikkialla läsnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsin moni jumaluus on viettänyt synttäreitä 25. joulukuuta, joten ei se ihme, että Jeesuksenkin päivä siirtyi siihen. Pakanallisuutta ei silti pääse pakoon, koska pakanuus on kaikkialla läsnä.

" Pakanallisuutta ei silti pääse pakoon, koska pakanuus on kaikkialla läsnä. "

-Mutta tuo on vartiotornin, ei pelkkä tietoisku, vaan se iskostetaan vartiotornikaupustelijoiden maailmankuvaksi.

"Aina kun näet puun, muista että alkukantaiset ihmiset ajattelivat puullakin olevan oman hengen, jota piti palvoa ja jopa tuoda puun juurelle jotain syötävää sille ruokakupissa"

- kuten näin muistan vanhimman valtakunnsalilla kerran opettaneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Pakanallisuutta ei silti pääse pakoon, koska pakanuus on kaikkialla läsnä. "

-Mutta tuo on vartiotornin, ei pelkkä tietoisku, vaan se iskostetaan vartiotornikaupustelijoiden maailmankuvaksi.

"Aina kun näet puun, muista että alkukantaiset ihmiset ajattelivat puullakin olevan oman hengen, jota piti palvoa ja jopa tuoda puun juurelle jotain syötävää sille ruokakupissa"

- kuten näin muistan vanhimman valtakunnsalilla kerran opettaneen.

Kristittynä epäilemättä ajattelet ettei pakanuus koske sinua, mutta se ei ole totta. Sama koskee Jehovan todistajia.

• Anonyymi

Onko Iloista Uutta Vuotta!
      toivotus iloisille JT sopivan raamatullinen toivotus.
      Mitä he vastaavatko kiitos samoin?

• Anonyymi

Ei. Vaan pidä hyvänäsi. Ilkeitä ja huonkäytöksiä kun ovatten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Vaan pidä hyvänäsi. Ilkeitä ja huonkäytöksiä kun ovatten.

Vain JT uskoo oikein!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain JT uskoo oikein!

Pidät uskontoasi iskulauseuskontona ?
        Vai opetetaanko se ?

Itse ymmärrän sen bisnekseksi. vartiotorniseurahan on perustanut sijoitusyhtiön Irlantiin, matalan yritysverotuksen maahan. Unohtiko se, että se kirjoitti maailmanlopun olevan
        pian ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidät uskontoasi iskulauseuskontona ?
        Vai opetetaanko se ?

Itse ymmärrän sen bisnekseksi. vartiotorniseurahan on perustanut sijoitusyhtiön Irlantiin, matalan yritysverotuksen maahan. Unohtiko se, että se kirjoitti maailmanlopun olevan
        pian ?

Järjestö itse ei selvästikään usko maailmanlopun tulevan pian, koska varautuu toiminnan jatkumiseen pitkäänkin. Todellisuudessa järjestö ei liene koskaan uskonut oikeasti maailmanlopun tulevan pian, jos katsoo sen tekoja, eikä puheita. Teothan kertovat sen, miten todellisuudessa ajatellaan.

Todistajan sen sijaan tulisi uskoa maailmanlopun tulevan pian, jolloin hän on innokkaampi uhrautumaan ja lahjoittamaan järjestön hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestö itse ei selvästikään usko maailmanlopun tulevan pian, koska varautuu toiminnan jatkumiseen pitkäänkin. Todellisuudessa järjestö ei liene koskaan uskonut oikeasti maailmanlopun tulevan pian, jos katsoo sen tekoja, eikä puheita. Teothan kertovat sen, miten todellisuudessa ajatellaan.

Todistajan sen sijaan tulisi uskoa maailmanlopun tulevan pian, jolloin hän on innokkaampi uhrautumaan ja lahjoittamaan järjestön hyväksi.

Niinhän kirjoitti todistajien pariin jaettu lehdykkä Valtakuntamme palvelus kesäkuu 1974:

Nyt kun aikaa on vähän, on hyväajatus myydä asuntonsa tai edes vähäisempää omaisuuttaan ja antaa rahat vartiotorniuskonnolle.

(Herätkää nro 23 v. 1968: Esittelemme vartiotorniseuran ylitsepursuavat todisteet, että maailmanloppu on vuonna 1975)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän kirjoitti todistajien pariin jaettu lehdykkä Valtakuntamme palvelus kesäkuu 1974:

Nyt kun aikaa on vähän, on hyväajatus myydä asuntonsa tai edes vähäisempää omaisuuttaan ja antaa rahat vartiotorniuskonnolle.

(Herätkää nro 23 v. 1968: Esittelemme vartiotorniseuran ylitsepursuavat todisteet, että maailmanloppu on vuonna 1975)

JT uskonnossa puhutaan paljon puuta heinää. Ylitsepursuavista todisteista huolimatta loppua ei tullut 1975.

• Olisi upeaa tutustuu JT naiseen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6374
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1816
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1484
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1076
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      951
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      929
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      885
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    Aihe