Olisitko tänään valmis jos reserviläisille tulisi kertausharjoitus käsky tai liikekannallepano käsky

Anonyymi-ap

Olisitko henkisesti ja fyysisesti valmis ja valmis poistumaan ruokapöydästä, lämpimästä kodista, rakkaiden keskeltä, ulos kylmään puolijoukkue telttaan tai juoksuhaudan poteroon taivaan alle?

Oletko jo tänään syönyt perinteisiä jouluruokia, kinkkua, kalkkunaa, laatikkoruokia, makeisia, hedelmiä, jne...

Ulkona reserviläiset kylmässä odottaisi kylmää ruokaa pakista syötynä.

142

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä että innokkaita riittää niin muut voi jäädä kotiin.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten tiedämme tilastot on suurta valhetta, ei 80% suomalaisista harhoja nää. Junttisuomalaiset on aina valmiina lihamyllyyn. Kerro aasi kuka meitä uhkaa, plus todisteet.

Ennätysmäärä reserviläisiä on eronnut reservistä, järki vielä toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennätysmäärä reserviläisiä on eronnut reservistä, järki vielä toimii.

Joo ne reservistä eronneet laitetaan kaivamaan hautoja, panssariesteitä eikä anneta asetta edes itsepuolustukseen? Siinähän väistelette kun ryssä ampuu? Kaikki suomalaiset 15-65 on työvelvollisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

80 % suomalaisista kannattaa aseellista maanpuolustusta ja Natoa.

Mitään maanpettureita ei rintamalla muutenkaan kaivata.

https://www.defmin.fi/ajankohtaista/tiedotteet_ja_uutiset/puolustusministeri_hakkanen_suomalaisilta_vahva_tuki_maanpuolustukselle_ja_natolle.14690.news#ad2ad52e

Ei pöljä taida ymmärtää, ettei tuo 80% tarkoita sitä, että sellainen määrä suomalaisia olisi ITSE valmis ase kädessä sotaan lähtemään tämän, valtion puolesta.

Naisistakin vain n. 2% suorittaa armeijan.

65% miespuolista saadaan armeijaan, hekin vastoin omaa tahtoa, uhkaamalla vankeusrangaistuksella. Todellinen oma halu ja maanpuolustustahto olisi heilläkin 1 - 2%.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pöljä taida ymmärtää, ettei tuo 80% tarkoita sitä, että sellainen määrä suomalaisia olisi ITSE valmis ase kädessä sotaan lähtemään tämän, valtion puolesta.

Naisistakin vain n. 2% suorittaa armeijan.

65% miespuolista saadaan armeijaan, hekin vastoin omaa tahtoa, uhkaamalla vankeusrangaistuksella. Todellinen oma halu ja maanpuolustustahto olisi heilläkin 1 - 2%.

En kyllä lähtisi etulinjaan mistään hinnasta, sinnehän kuolee parissa päivässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä lähtisi etulinjaan mistään hinnasta, sinnehän kuolee parissa päivässä.

Minua ei kovin pelota kuoleminen, mutta sotaan en lähde ihan vaan kun ei kiinnosta eikä huvita.

• Anonyymi
        UUSI

Kokoomuksen Juhana Vartiainen komppanian päälliköksi!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ne reservistä eronneet laitetaan kaivamaan hautoja, panssariesteitä eikä anneta asetta edes itsepuolustukseen? Siinähän väistelette kun ryssä ampuu? Kaikki suomalaiset 15-65 on työvelvollisia.

Siviilt joihin reservistä eronneet kuuluvat, on siirrettävä pois turvaan taistelujen uhkaamilta alueilta. Thaimaa on suunta johon siitä on hyvä jatkaa sotanne kehitystä seuraamaan.

• Anonyymi

Tietenkin, jos vainolainen vaatii.

• Anonyymi

Suomalaisen miehen pahin vihollinen ja uhka on Suomen sosialistinen valtio.
        Miksi puolustaa valtiota, joka riistää työn tulokset maailman korkeimpiin kuuluvalla verotuksella, ei kunnioita perustuslakia yhdenvertaisuudesta, vain miehille on pakollinen asevelvollisuus.

Miksi puolustaa miehiä vihaavia feministejä? Maa on jo miehitetty vieraan kulttuurin, rodun ja uskonnon edustajilla!

Puolustan vain sitä mikä minulle kuuluu, valmis sen takia tappamaan, mutta en puolusta valtiota, joka ottaa enemmän kuin antaa, tai sinua.
        Sekös sinua vtuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisen miehen pahin vihollinen ja uhka on Suomen sosialistinen valtio.
        Miksi puolustaa valtiota, joka riistää työn tulokset maailman korkeimpiin kuuluvalla verotuksella, ei kunnioita perustuslakia yhdenvertaisuudesta, vain miehille on pakollinen asevelvollisuus.

Miksi puolustaa miehiä vihaavia feministejä? Maa on jo miehitetty vieraan kulttuurin, rodun ja uskonnon edustajilla!

Puolustan vain sitä mikä minulle kuuluu, valmis sen takia tappamaan, mutta en puolusta valtiota, joka ottaa enemmän kuin antaa, tai sinua.
        Sekös sinua vtuttaa.

Minä puolustan isänmaata, en valtiohallintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tapata itseäni kuvitteellisten asioiden puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika jäätävä kommentti.. Vaan onko Suomen aidosti pakko jäädä laittomuudentilaan? Sitä en ymmärtänyt. Mutta "viisaammathan" ymmärsivät, toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama. 80 % suomalaisista kannattaa Suomen puolustamista aseellisesti ja Natoa.

Mitään maanpettureita ei rintamalla kaivata muutenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama. 80 % suomalaisista kannattaa Suomen puolustamista aseellisesti ja Natoa.

Teitä jää sitten "rintamalle"muutama sata hönöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota väitettä ylläpitää he jotka aloitti Suomen perustuslain vastaisen kapinan liittämällä valtio EU ja Nato jäseneksi, akitaattorit ylläpitää tuollaisia lukuja jopa YLE:ssä a Mtv kanavalla. Samanlaisia harhaajohtavia ylioptimistisia % prosenttilukja he saa myös YLE:n luotettavuudesta, presidenttien kannatusluvuista, eduskunnan puolueiden kannatuksista, ja milloin mistäkin. Sellaisia lukuja he kertoo mitä ovat tutkimuslaitosten kautta tilanneet.

Tuollaisia lukuja saa helposti kun kysyy varusmiespalveluun kohta meneviltä, varusmiespalvelussa olevilta, juuri lähivuosina varusmiespalvelun käynneiltä sukupolvilta, keskiluokan rikkaimilta ja rikkailta, sota ja isänmaallisuus kiihkoilijoilta, tai EU ja Naton kannattajilta.

Kun kysyt kannatusta lähiöiden bubissa, leipäjonoista, köyhällistöltä, koronapiikeistä sairastuneilta ja läheisensä koronapiikin jälkeen menettäneiltä, työttömiltä, jne...
        Eli hiljaiselta syrjäytetyltä reserviläisten enemmistöltä niin saat todellisia lukuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Isänmaa ilman valtionhallintoa?! Ikää sinulla +80.

Ei ole olemassa mitään isänmaata, on vain valtio ja fyysinen maa, mitä kukaan ei voi viedä mihinkään, ainoastaan sosialismi ja kommunismi voi sen viedä, sitäkin on enemmän Suomessa, kuin itänaapurista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota väitettä ylläpitää he jotka aloitti Suomen perustuslain vastaisen kapinan liittämällä valtio EU ja Nato jäseneksi, akitaattorit ylläpitää tuollaisia lukuja jopa YLE:ssä a Mtv kanavalla. Samanlaisia harhaajohtavia ylioptimistisia % prosenttilukja he saa myös YLE:n luotettavuudesta, presidenttien kannatusluvuista, eduskunnan puolueiden kannatuksista, ja milloin mistäkin. Sellaisia lukuja he kertoo mitä ovat tutkimuslaitosten kautta tilanneet.

Tuollaisia lukuja saa helposti kun kysyy varusmiespalveluun kohta meneviltä, varusmiespalvelussa olevilta, juuri lähivuosina varusmiespalvelun käynneiltä sukupolvilta, keskiluokan rikkaimilta ja rikkailta, sota ja isänmaallisuus kiihkoilijoilta, tai EU ja Naton kannattajilta.

Kun kysyt kannatusta lähiöiden bubissa, leipäjonoista, köyhällistöltä, koronapiikeistä sairastuneilta ja läheisensä koronapiikin jälkeen menettäneiltä, työttömiltä, jne...
        Eli hiljaiselta syrjäytetyltä reserviläisten enemmistöltä niin saat todellisia lukuja.

Terkkuja sinne Pietariin. Onko teillä leipää pöydässä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Terkkuja sinne Pietariin. Onko teillä leipää pöydässä?

Kun muut keinot loppuu, niin trolli aloittaa leimakirveiden heittelyn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen valtionhallinto hallinnoi isänmaatasi kuin omaansa.

Ympyrä sulkeutuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu Jani-Petteri. Raakasti päälle vaan ja TULTA TULTA TULTA...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teitä jää sitten "rintamalle"muutama sata hönöä.

Käy niinku Ukrainassa. Yksi ja sama haiseva ryysyläisten sakki sotiii päivästä toiseen vuorotta. Ei tule täydennyksiä kun porukka ei halua sotia.

• Anonyymi

Olen jo eläkkeellä eikä minulle tule sellaista käskyä. Mutta jos tulisi niin lähtisin kyllä. Kaikki tietävät että käsky voi tulla vain jos venäläiset hyökkäävät Suomeen, eihän meitä kukaan muu uhkaa kuin Venäjä. Taatusti läksisin ampumaan venäläisiä sotarikollisia moraalittomia barbaareja, joilla on mielestään oikeus hyökätä naapurivaltioihin ryöstämään ja murhaamaan.

• Anonyymi

No ei ne hyökkää 100 varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ne hyökkää 100 varmasti.

En olisi siitä ollenkaan varma. Venäläisten täydellistä moraalittomuutta, brutaalia hulluutta ja intoa naapurimaiden valtaamiseen ei voi koskaan liioitella. Venäläisten näkemysten mukaan Ukrainalta ryöstetyt ja Venäjään liitetyt maat ovat "vapautettuja".

Venäläisten mielestä muutkin naapurivaltioiden maa-alueet pitää "vapauttaa".

"Venäläisten enemmistö kannattaa yhä Venäjän imperiumin palauttamista vaikka väkivalloin. Tavalliset ihmiset Venäjällä uskovat aidosti, että Venäjällä on oikeus vallata toinen valtio ja tappaa sen asukkaat, jos he eivät taivu"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/zaporizhzhjan-miehitysjohtaja-vaatii-venajan-vallattava-asein-myos-baltia-puola-ja-suomi/8792222

• Anonyymi

Tosiasiassa sua" uhkaa" enemmän USA, olet vain vähän yksinkertainen ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiasiassa sua" uhkaa" enemmän USA, olet vain vähän yksinkertainen ihminen.

USA ei ole koskaan hyökännyt Suomeen. Vain venäläiset ovat, toistuvasti.

• Anonyymi

heh hee - nato sotiin ja länsi gkobalisti rahan, rikkaiden sotiin en osallistu.
      Sotikoon sotaa lietsovat tärkeiljät itse sotansa....
      - Mutta entistä kadotettua itsenäistä Suomea olisin puolustanut !!

• Anonyymi

Ota toinenkin sputnikki-piikki.

• Anonyymi

Ettehän te putinistit muutenkaan taistelisi kuin Venäjän puolella Suomea vastaan.

• Anonyymi

noijn se on, antaa rahan ja globalistien itse sotia sotansa..
        Järkevä suomalainen ei hullujen nato touhuihin kajoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota toinenkin sputnikki-piikki.

mitäs kaasuputki räjäyttäjä bidee ihailijoita täällä sönkkää joutavaa..
        Kyllä ajatteleva, jokainen järkevä suomalainen haluaa pysyä ulkona nato sota hullujen touhuista, ja täysin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitäs kaasuputki räjäyttäjä bidee ihailijoita täällä sönkkää joutavaa..
        Kyllä ajatteleva, jokainen järkevä suomalainen haluaa pysyä ulkona nato sota hullujen touhuista, ja täysin !

Yleensä suomalaiset osaavat kirjoittaa oma äidinkieltään, toisin kuin sinä. Lisäksi 80 prosenttia suomalaisista kannattaa isänmaan aseellista puolustamista ja Natoa.

Marginaaliset maanpetturit ovat sitten asia erikseen. Teitä ei kaivata missään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä suomalaiset osaavat kirjoittaa oma äidinkieltään, toisin kuin sinä. Lisäksi 80 prosenttia suomalaisista kannattaa isänmaan aseellista puolustamista ja Natoa.

Marginaaliset maanpetturit ovat sitten asia erikseen. Teitä ei kaivata missään.

Kannatus on eri asia, kuin haluta itse osallistua aseelliseena sotaan.
        Armeijapalveluksen haluaa suorittaa vain 2%, joten ei voi kehua suomalaisten maanpuolustahdolla.

• Anonyymi

Menkää vaan puolustamaan orpoa ja purraa ja muita päättäjiä ja natoa.

• Anonyymi

Isänmaata puolustetaan eikä mitään poliitikkoja, tollo.

Poliitikot tulevat ja menevät, valta vaihtuu mutta isänmaa pysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isänmaa on pelkkää puhetta, sosiaalinen konstruktio. Jonka on luoneet etupäässä poliitikot, tarkoitusta varten.

Jos ihmisiä pitää puolustaa, niin se tapahtuu parhaiten lähtemällä sotabisneksen jaloista pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ja mieluummin sentään Orpo ja Purrakin kuin Putler...

• Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

Jep. Ja mieluummin sentään Orpo ja Purrakin kuin Putler...

Ihan sama keitä on johdossa kunhan olen itse elossa. Ja kukaan muu ei ansaitse sitä, että tapattaisin itseni jotta heitä johtaisi tämä eikä tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isänmaa on pelkkää puhetta, sosiaalinen konstruktio. Jonka on luoneet etupäässä poliitikot, tarkoitusta varten.

Jos ihmisiä pitää puolustaa, niin se tapahtuu parhaiten lähtemällä sotabisneksen jaloista pois.

Suurin osa suomalaisista on valmis puolustamaan isänmaataan. Kuten suomalaiset tekivät viime sodassa ja jota ilman Suomea ei enää olisi, vaan olisimme vain Venäjän maakunta.

https://ruotuvaki.fi/-/mts-tutkimus-yhdeksan-kymmenesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista on valmis puolustamaan isänmaataan. Kuten suomalaiset tekivät viime sodassa ja jota ilman Suomea ei enää olisi, vaan olisimme vain Venäjän maakunta.

Suurin osa suomalaisista on valmis yrittämään pakottaa jonkun muun sotimaan puolestaan, vain murto-osa olisi valmis itse menemää. Puhe on pelkkää puhetta.

Jos Venäjä ei olisi irrottanut nykyistä Suomea Ruotsista ja antanut autonomiaa, niin Suomea ei olisi. Jos Suomea ei olisi, ja sen nykyinen alue olisi osa Venäjää, niin sinäkin olisit luultavasti innokas Putinisti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Suurin osa suomalaisista on valmis puolustamaan isänmaataan."

Hyvä juttu, sehän varmistaa sen ettei minun tarvitse. Kun kerran hulluja ja aivopestyjä riittää leluiksi kenujen leikkeihin ja sotabisneksen polttoaineeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Suurin osa suomalaisista on valmis puolustamaan isänmaataan."

Hyvä juttu, sehän varmistaa sen ettei minun tarvitse. Kun kerran hulluja ja aivopestyjä riittää leluiksi kenujen leikkeihin ja sotabisneksen polttoaineeksi.

Ei teitä marginaalisia maanpettureita mihinkään tarvita. Ei yhtään mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se sota hävittiin. Olemmeko siis Venäjän maakunta? Emme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaisia prosenttilukuja saa kun kysyy juuri varusmiespalvelun käynneiltä, sotaan ja isänmaallisuuteen aivopestyiltä.

Eikös myös YLE luotettavuus ollut heidän omissa tutkimuksissa jopa 80% luokkaa.
        Sauli Niistöön taisi olla tyytyväisiä 98% kansalaisista, luvut oli usean vuoden ajan jopa enemmän kuin Pohjois-Koreassa jossa on kysytty heidän luottamusta Kim Jong-un johtajaan.

USA globalfirma BlackRock pystyy tilamaan sellaisia prosenttilukuja mitä haluavat ja ylläpitävät niitä valtamedia kautta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

EU ja Nato jäsenyys on kapina Suomen perustuslakia vastaan, siten myös maanpetos, valtiopetos, kabinetti vallankaappaus, virkarikos, virkaasemna väärinkäyttö, virkavirhe ja osalla myös sotilasvalan rikkominen.

Valtiovalta on omalta puolelta rikkonut reserviläisten sotilasvalat EU ja Nato liittymisellä.

Valan teksti
        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sotilasvala
        Joukko toistaa vain lihavoidut osat.

Minä N.N. lupaan ja vakuutan
        (valassa) kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä,
        (vakuutuksessa) kunniani ja omantuntoni kautta,
        olevani Suomen valtakunnan luotettava ja uskollinen kansalainen. Tahdon palvella maatani rehellisesti sekä parhaan kykyni mukaan etsiä ja edistää sen hyötyä ja parasta.

Minä tahdon kaikkialla ja kaikissa tilanteissa, rauhan ja sodan aikana puolustaa isänmaani koskemattomuutta, sen laillista valtiojärjestystä sekä valtakunnan laillista esivaltaa. Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tai maan valtiojärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa.

Joukkoa, johon kuulun sekä paikkaani siinä, en jätä missään tilanteessa, vaan niin kauan kuin minussa voimia on, suoritan saamani tehtävän loppuun.
        Lupaan käyttäytyä kunnollisesti ja ryhdikkäästi, totella esimiehiäni, noudattaa lakeja ja asetuksia sekä säilyttää hyvin minulle uskotut palvelussalaisuudet. Tahdon myös asetovereitani kohtaan olla suora ja auttavainen. Milloinkaan en sukulaisuuden, ystävyyden, kateuden, vihan tai pelon vuoksi enkä myöskään lahjojen tai muun syyn tähden toimi vastoin palvelusvelvollisuuttani.

Jos minut asetetaan esimiesasemaan, tahdon olla alaisiani kohtaan oikeudenmukainen, pitää huolta heidän hyvinvoinnistaan, hankkia tietoja heidän toiveistaan, olla heidän neuvonantajanaan ja ohjaajanaan sekä omasta puolestani pyrkiä olemaan heille hyvänä ja kannustavana esimerkkinä.

Kaiken tämän minä tahdon kunniani ja omantuntoni mukaan täyttää.

ps. te 🇫🇮 reserviläiset, EU:ta ja Natoa, ja vaihtoväen tuomista kannattavat, rikkovat tietoisesti tai tietämättä kansallista rauhaa, hyvinvointia, valtiotaloutta esim EU:n yhteisvelka sitoomukset ja valtionvelka (velkahelvetti tuleville sukupolville), kansallista turvallisuutta, kansallisen koheesio.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kylä veroeurot kelpaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se sota hävittiin. Olemmeko siis Venäjän maakunta? Emme.

Karjala on osa Venäjää ja olisi myös koko Suomi mikäli Venäjä olisi onnistunut valtaamaan koko Suomen, mutta kun ei onnistunut.

• Anonyymi

olne yli reserviläisen iän mut näkee sitten, ne käskee ketä käskee

tiedossa on kuoppa metsässä joka on sota-ajan sijoituspaikkani

siellä rynkyllä velvollisuus ampua vaikka omaa päähä

• Anonyymi

ei kyl ole mitään puolisoa, kuten muilla ketkä rikkaat,
        käten vetoa kylmää vain

• Mitäpä luulet siinä pöydässä olevan seuraavana jouluna, jos antaudumme? Ja keitä pöydän ääresssä?

• Anonyymi

Mulla ihan samat asiat pöydässä, pöytä vaan olisi ehkä jossain muualla.

• Anonyymi

Pöydässä olisi smetanaa, kaalia ja suolakurkkuja ja pöydän ääressä olisi Igor ja Dimitri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöydässä olisi smetanaa, kaalia ja suolakurkkuja ja pöydän ääressä olisi Igor ja Dimitri.

Aikaisemmin pöydän ääressä olleet Pena ja Päivi olisivat joko joukkohaudassa tai siperilaisella vankileirillä, jossa ainoa ruoka olisi raakaa perunaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikaisemmin pöydän ääressä olleet Pena ja Päivi olisivat joko joukkohaudassa tai siperilaisella vankileirillä, jossa ainoa ruoka olisi raakaa perunaa.

Hauskoja fantasioita, tai pikemminkin hallusinaatioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskoja fantasioita, tai pikemminkin hallusinaatioita.

Kaikki tietävät mitä venäläiset ovat tehneet kaikilla valtaamillaan alueilla Ukrainassa ja vain venäläisten mielestä niissä on jotain hauskaa.

Kaikki tietävät mitä venäläiset aikoinaan tekivät valtaamillalan alueilla Puolassa ja Baltian maissa. Siitä on jo aikaa mutta vieläkään siinä ei ole puolalaisten mielestä mitään hauskaa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yk-n-raportoija-venaja-kayttaa-kidutusta-ukrainassa/8894260

https://www.verkkouutiset.fi/a/koko-kaupunki-oli-taynna-venalaisia-kidutuskammioita/#3c8e8f60

• Anonyymi

Viikottain tuhannet köyhällistöön kuuluvat syrjäytetyt, k-piikeistä terveytensä tuhonneet kantasuomalaiset reserviläiset, käyvät myös leipäjonoissa. Eikä heillä ole varaa erikoisiin runsaisiin terveellisiin herkullisiin jouluruokiin, joten miksi puolustaa valtiota joka on riistänyt sortanut köyhällistöä ja kymmenien vuosien ajan.

Sen ymmärtää myös he jotka vuosikymmenien ajan olivat salaa edesauttaneet, ajaneet Suomen EU ja Nato jäsenyyttä. Jotka ovat Suomen perustuslain vastaisia.

• Anonyymi
        UUSI

Pitääkö puolustaa paperittomia karkureita jotka tekevät rikoksia halveksuen yhteiskuntaamme. Vihervasemmisto on tehnyt tälle maalle jo suurta tuhoa.
        Motivaatio on kyllä aika pieni uhrata itsensä tällaisten takia. Moni suomalainen on saanut tarpeekseen.

• Anonyymi

Tekisin kuten ukrainalaiset eli lähtisin jonnekkin muualle elätiksi
      ja aloittaja menisi itärajalle mansikkamaan pelätiksi.

• Anonyymi

Ukrainasta lähti etupäässä naisia ja lapsia, koska moraalittomat venäläiset pommittavat jatkuvasti siviilikohteita - kerrostaloja, kauppoja, kouluja, kirkkoja, sairaaloita, päiväkoteja jne. Ei mitään väliä venäläiselle mihin osuu, kunhan vain ukrainalaisia kuolee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainasta lähti etupäässä naisia ja lapsia, koska moraalittomat venäläiset pommittavat jatkuvasti siviilikohteita - kerrostaloja, kauppoja, kouluja, kirkkoja, sairaaloita, päiväkoteja jne. Ei mitään väliä venäläiselle mihin osuu, kunhan vain ukrainalaisia kuolee.

On niitä ukrainalaisia äijiä paljon Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä ukrainalaisia äijiä paljon Suomessa.

Asepalvelukseen kelpaamattomia äijiä on kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainassa voi ostaa minkä vaan todistuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu p..kaa, alle 30:set jannut sieltä juoksi ulkomaille ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu p..kaa, alle 30:set jannut sieltä juoksi ulkomaille ....

Lähtihän venäläisiäkin yli miljoona, ulkomaille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtihän venäläisiäkin yli miljoona, ulkomaille.

Niin lähti ja sieltä lähti nimenomaan asepalvelusikäisiä nuoria miehiä, pakoon kutsuntoja ja liikekannallepanoa. Ei naisia ja lapsia kuten Ukrainasta.

• Anonyymi

Vapautettu asepalveluksesta. Se on minulle mainio, jos saan vihiä että sota on tulossa niin livahdan vielä rajan yli ruotsiin. Siellä on mukava jatkaa sitten tatin vatkausta ja katsella uutisista miten punaniskoja menee kumoon rintamalla.

• Anonyymi

Siellä on mukava JATKAA sitten tatin vatkausta ja..
        Hehhehhe.

Päivän paras.

• Anonyymi

Olisinko vai en, en usko, nyt aloin miettimään...

Pitäisikö perinteistä Joulurauha julistus ajankohtaa siirtää päivä aikaisemmaksi?
      Tai muutamia tunteja aikaisemmaksi jotta monikulttuuriset vähemmistö kielten suomalaiset ja heidän väki voisi viettää joulua 24.12 päivänä klo: 12 aikoihin ja kuulla Joulurauhan julistus omalla äidinkielellä.

Vähemmistö kieliä lienee muutamia joita jopa Kela palvelee. Tässä vain muutamia esimerkkejä vähemmistökielistämme... saami, englanti, arabia, dari, kurdi, farsi, persia, somalia, ukraina, eesti, venäjä, kiina, albania, vietnam, thai, turkki, espanja, tagalog, pilipino.

Teiden sulkemiset voisi tehdä viher vas ilmastoaktiivit istumalla teiden risteyksissä erikohdissa rummuttaen ja mekastaen joulurauhaa laulujaan. Vähemmstö naiset vois twerkata rivissä samalla kun somalikuoro tanssisi afrikkalaisia lauluja.

Vähemmistö kielten edustajat erikseen julistaisi Joulurauhan julistuksen ja heiluttaisi palestiinalippuja ja vasemmisto perinteisiä punalippuja.
      Kertokaa ihmeessä miten rikastutetaan Joulurauhan julistusta monikulttuurisessa EU Nato Suomessa.

Huomenna, jos Jumala suo,
      on meidän Herramme ja Vapahtajamme armorikas syntymäjuhla;
      ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha kehoittamalla
      kaikkia tätä juhlaa asiaankuuluvalla hartaudella viettämään
      sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään,
      sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulujuhlaa jollakin
      laittomalla taikka sopimattomalla käytöksellä häiritsee,
      on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen
      rangaistukseen, jonka laki ja asetukset kustakin rikoksesta
      ja rikkomuksesta erikseen säätävät. Lopuksi toivotetaan kaupungin
      kaikille asukkaille riemullista joulujuhlaa.

Kuten olen aikaisemmin kertonut monikulttuurisuus on rikkautta.
      Pitäisikö perinteinen Joulurauhan julistus ajankohta siirtää päivä aikaisemmaksi?

Rauhaisaa ja armorikasta Joulun aikaa kaikille suomalaisille ja kantasuomalaisille.

Toivoo koko kansalle
      Kokoomusta joulunpukki biG

• Anonyymi

Paitsi että se teidän vapahtajanne ei syntynyt jouluna. Kertoo siitä teidän uskostanne kaiken että vietättä vapahtajanne syntymäpäivää vääränä päivänä jolloin hän ei syntynyt.

Rooman piispa Julius I määräsi vuonna 354, että Kristuksen virallinen syntymäpäivä on joulukuun 25. päivä. Ainoa tarkoitus oli muuttaa kaikki aikaisemmin jo satoja vuosia vietetyt perinteiset joulujuhlat kristittyjen yksinoikeudeksi.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikaeltorppa/88328-herra-jeesus-ei-syntynyt-jouluna/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että se teidän vapahtajanne ei syntynyt jouluna. Kertoo siitä teidän uskostanne kaiken että vietättä vapahtajanne syntymäpäivää vääränä päivänä jolloin hän ei syntynyt.

Rooman piispa Julius I määräsi vuonna 354, että Kristuksen virallinen syntymäpäivä on joulukuun 25. päivä. Ainoa tarkoitus oli muuttaa kaikki aikaisemmin jo satoja vuosia vietetyt perinteiset joulujuhlat kristittyjen yksinoikeudeksi.

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mikaeltorppa/88328-herra-jeesus-ei-syntynyt-jouluna/

Koskas tää sit on?

Juliaaninen / gregoriaaninen, jne?

• Anonyymi

Aina valmis! ratatatatatatata fiuuuuuu!! ratatatatatatatta bum bum!! ratatatatatatatatatatatatatatatatata!!!!

• Anonyymi

Kyllä! Sitokaa minut puuhun!

• Anonyymi

Niin jos venäläinen ryhmittää joukkoja suomen itärajalle.

Silloin ei muu auta kuin ennalta kunnon tuliisku ryhmitykseen.

Ei kannata olla ampumatta istuvaa ankkaa.

No olisihan se venäläisessä historiassa , että suomalaiset aloittivat "uusi mainila" mutta taatusti tehokas isku.

• Anonyymi

Tehokas toki - ja vastapalloon lyödäänki sit pesarilla hypersoonisia orytsenkkejä vai mikä helvetin nimitys tolla uusimmalla ohjuksellaan nyt oliki. Ja bonuksena art 5 maks. tulkinnanvarainen, koska.. "Suomiha oli villiintynyt, ja epäsivistyneesti mainiloitti ittensä"

Voi voi.. tätä maailman ja etenkin Suomen menoo.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä tälläinen toiminta on siinä tilattaessa oikein , vastustaja on tuhottava ryhmitys alueelle.
        Kattava tuli isku.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tehokas toki - ja vastapalloon lyödäänki sit pesarilla hypersoonisia orytsenkkejä vai mikä helvetin nimitys tolla uusimmalla ohjuksellaan nyt oliki. Ja bonuksena art 5 maks. tulkinnanvarainen, koska.. "Suomiha oli villiintynyt, ja epäsivistyneesti mainiloitti ittensä"

Voi voi.. tätä maailman ja etenkin Suomen menoo.

Siinä on aivan tyhjä leuhottaa kun lentoasema isku suoritetaan , siitä seuraa toteaminen täys tuho ryhmitys joukoille.

Näin tapahtui tali-ihantala taistelussa.

Nyt suomella on välineitä käyttää voimaa ja tulta , ryhmitys aluelle.

• Anonyymi

Mikäli puolustamme omaa maatamme eikä ulkomailla jotain NATO-maata.
      Olen henkisesti ja fyysisesti valmis poistumaan ruokapöydässä, sillä ruokapöydässä ei muutenkaan ole ruokaa, koti on varsin kolea, rakkaita minulla ei ole. Puolijoukkue teltta ei ole kylmä eikä juoksuhautoja rakenneta kuin rintamalle ja sinnekin vain jos hyökkääjä ei voi aluetta kiertää.

• Anonyymi

Oikea asenne.
        Kerrankin jtk kaunista.

• Anonyymi

Ei voisi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi

Tästä olen täysin samaa mieltä.

• Anonyymi

Määritelemätön aika näkkileipää ja pakillinen hernekeittoa ravinnoksi. Varmaan innosta hihkuen jokapojan ravintoa jos sitä sattuisivat edes jokapäivä saamaan.

• Anonyymi

Käärme on uinut paratiisiin ja vain lisääntyy.

• Anonyymi

Olen tasa-arvoinen naisten ja pakoloisten kanssa eikä minun tarvitse sotia.

• Anonyymi

Aina täällä on ollut tuota sotaan varustautumista, milloin vähemmin ja milloin enemmin, mun elinaikana. 68.v

• Anonyymi

Bisnes on bisnestä.

• Anonyymi

Vaikka soditaan toisella puolella maapalloa, niin siitäkin tehdään uhka meille.

• Anonyymi

En. V.ttuu kiinnosta mitkään sodat.

• Anonyymi

Painukoot kokoomuslaiset valloittamaan ja tekemään Suur-Suomea kun sitä sotahulluudessaan haluavat.

• Anonyymi

Ainoa sotahullu täällä on vain Venäjä ja venäläiset. Jotka ihailevat vain sotaa ja tappamista ja naapurimaiden valtaamista ja liittämistä osaksi Venäjän imperiumia.

Suomi ei hyökkää mihinkään, vaan ainoastaan puolustaa itsenään jos sotahullut venäläiset tännekin hyökkäävät ryöstämään ja murhaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa sotahullu täällä on vain Venäjä ja venäläiset. Jotka ihailevat vain sotaa ja tappamista ja naapurimaiden valtaamista ja liittämistä osaksi Venäjän imperiumia.

Suomi ei hyökkää mihinkään, vaan ainoastaan puolustaa itsenään jos sotahullut venäläiset tännekin hyökkäävät ryöstämään ja murhaamaan.

..unohdit muuten mainita mm. ne paskalla huoneistojen seinilleskriivaamiset ynnä muut persraiskaukset..

• Anonyymi

Niilot sen hoitaa. Mie syön jäätelö ja kattelen salkkareita.

• Anonyymi

Mutta! uskallatkos myöntää avaavas välillä myös redtuubinkin?

• Anonyymi

haluaisit ilmeisesti tukea tubi persreikä nato kulttuuria ?
      ja minä en ollenkaan.......

• Anonyymi

En varma lähtis puolusta Suomea olen virolainen ja 2020 vuosi minun osui jo kemjalinen ase ja kitusin melkein 2 vuotta väheisillä kehkoilla kun lampat puhui vaan pikku flunsasta ilma , että tiedä mikä maailmalla tapahtu.

• Anonyymi

kemjallinen * lampaat*. Ihmiset vaan on niin viton tymiä.

• Anonyymi

Paloin siseltä 18-20 kk.

• Anonyymi

Pirtu pitää laimentaa, ei raakana.

• Anonyymi

Eikö hävetä?

Muut viettävät joulua ja sinä koetat nakertaa suomalaisten isänmaallisuutta tyhmillä jutuilla.

Oikeasti?

• Anonyymi

Ei ole olemassa mitään sellaista mitä Kremlin asiamiehet häpeäisivät. Kun ei ole mitään moraalia niin mikään ei hävetä. Eikä venäläisillä eikä heidän nuoleskelijoillaan ole mitään moraalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään sellaista mitä Kremlin asiamiehet häpeäisivät. Kun ei ole mitään moraalia niin mikään ei hävetä. Eikä venäläisillä eikä heidän nuoleskelijoillaan ole mitään moraalia.

en ole veneläisten puolella , mutta jos sota syttyy niin lähtisin Ruotsin kautta ulkomaailen nauttia elämästä. Terveys on muutenkin huono sen kaiken jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole veneläisten puolella , mutta jos sota syttyy niin lähtisin Ruotsin kautta ulkomaailen nauttia elämästä. Terveys on muutenkin huono sen kaiken jälkeen.

Miksi minulla pitäisi ulkomaalaisena mennä jauhelihakonesen suojama Suomelaisia kuka haukku jatkuvasti ulkomaalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi minulla pitäisi ulkomaalaisena mennä jauhelihakonesen suojama Suomelaisia kuka haukku jatkuvasti ulkomaalaisia.

Miksi menisin köyhänä ulkomaaliasena suojaman ahneitä rikkaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rintamalle mitään sairaita lähetetä, joten ei koskisi sinua muutenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatelkaas kun NÄIN ajatteleekin KAIKKI Suomen art 5 "ystävät", koska 'suomalaisten rasismit'..

Tukholman Profetiaa, taaskin.

• Anonyymi

Älä tule paha kakku tule hyvä kakku. Tule vain arkipäivänä virkaaikana klo:8-16 ma-pe.

Tässäkin aloituksessa proNatotrollit, proEUtrollit ja proPutinistitrollit nakekertavat kantasuomalaisten isänmaallisuutta, kansallista koheesioo, tyhmillä kommenteilla.

On ne niin härskeijä. EUn ja Naton kannattajat, poliitikot, viranomaiset, ovat kapinassa Suomen peruslakia vastaan, nyt kun he puolustaa EU ja Nato jäsenyyttä nakertaen troijahevosina valtion sisäistä koheesio monin eri tavoin. EU ja Nato jäsenyys on Suomen perustuslain vastaisia ja kapina Suomea vastaa.

EU Nato jäsenyyttä kannattavat valtiojohdossa tapatti ja tapattavat kantasuomalaista kansaa, jo vuosikymmenien ajan syrjäyttämällä kantasuomalainen köyhällistö, tuovat vaihtoväkeä ulkomailta, sairastuttivat ja tapattivat kantasuomalaisia koronapiikeillä, nyt ovat valmiita tapattamaan kantasuomalaisia kotimaassa tai Nato sodissa ulkomailla, Natossa ei ole ilmaisia lounaita.

Sä mariset jostain joulun vietosta, suomi24 keskusteluissa, pistä tietokone kiinni, miksi mariset kun köyhällistö kantasuomalaisilla ei ole varaa jouluruokiin ja varaa lahjoja ostaa läheisille.

• Anonyymi

Olen liian valkoinen ja hyväkuntoinen heteromies. Siis nykyisen DEI- ja wokekoodin mukaan näytän ja olen aivan liian stereotyyppinen sotilas, että voisin mennä sotimaan, varsinkaan nyt im bunde Naton kanssa.

Joukkojen tulee koostua enimmäkseen ruskeista lihavista naisista, muunsukupuolisista, transvestiiteista, homoseksuaaleista, mustalaisista, ahvenanmaalaisista yms. kiinnostavista erikoisihmisistä.

• Anonyymi

Ei huono mielipide, lainkaan.

Kaks armeijaa; yksi joka koostuu kaikista muista kuin valkoisista kristillisistä heteroista ja toinen, joka näyttää omalla esimerkillään nollarintama-taitonsa rys vastaan EKANA.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Maanpetos, valtiopetos, kabinetti vallankaappaus, virkarikos, virkaaseman väärikäyttö, virkavirhe, ja osalla myös sotilasvalan rikkominen, ne toteutui EU ja Nato jäsenyydellä.

Miksi reserviläisten pitäisi puolustaa kapinaa, Suomen perustuslain vastaista toimintaa, rikkoen jopa omat sotilasvalat?

Alkaen rikollisten kanssa puolustamaan heitä poliitikkoja ja viranomaisia jotka kapinoi Suomen perustuslakia vastaan ollen samalla laitttomuuden tiellä kulkijoita ja kapinan akitaattoreina valtamediassa. YLE, Mtv, ja koko Huoltovarmuuslaitoksen alaisen Mediapoolin kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanpetos, valtiopetos, kabinetti vallankaappaus, virkarikos, virkaaseman väärikäyttö, virkavirhe, ja osalla myös sotilasvalan rikkominen, ne toteutui EU ja Nato jäsenyydellä.

Miksi reserviläisten pitäisi puolustaa kapinaa, Suomen perustuslain vastaista toimintaa, rikkoen jopa omat sotilasvalat?

Alkaen rikollisten kanssa puolustamaan heitä poliitikkoja ja viranomaisia jotka kapinoi Suomen perustuslakia vastaan ollen samalla laitttomuuden tiellä kulkijoita ja kapinan akitaattoreina valtamediassa. YLE, Mtv, ja koko Huoltovarmuuslaitoksen alaisen Mediapoolin kautta.

No jopas oli intensiivisin setti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh. Kovin huonosti olet lukenut läksysi.

• Anonyymi

Tottakai 🇫🇮

• Anonyymi

Vain idiootti lähtisi, kun meitä ei kukaan uhkaa, vain paskan jauhamista, en ymmärrä mihin sillä pyritään.

• Anonyymi

En lähtis , mutta jos ryssä pihalle niin ammun !

245838

• Anonyymi

Jos koskee Ukrainaa niin en varmasti lähtisi. Ei ikinä oligarkkien varainsiirtoja takaamaan ...

• Anonyymi

Jos Trump alkaa ottamaan Grönlandia väkisin, asetutko Tanskan puolelle ?

• Anonyymi
        UUSI

Trumpin puolella voisin taistella wokehihhuleita vastaan. Muuhun en osallistu.

• Anonyymi
      UUSI

Sellainen hallitus meillä että jäisin kotiin.

Puolustakoon eliittiä ne jotka eliittiä palvovat.

• Anonyymi
      UUSI

Lähtisin tällä sekunnilla!!

• Anonyymi
      UUSI

Sinänsä typerä kysymys, koska kyse ei olisi omasta halusta ja valinnasta.
      Sotaveteraanin sanoin, tein sen mitä käskettiin.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä se on kyse juurikin omasta halusta ja valinnasta. Jos joku naurettava armeijan pelle alkaa kerjäämään minua osallistumaan sotaan, niin näytän kerjääjälle vain keskisormea halveksuva virne kasvoillani.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on kyse juurikin omasta halusta ja valinnasta. Jos joku naurettava armeijan pelle alkaa kerjäämään minua osallistumaan sotaan, niin näytän kerjääjälle vain keskisormea halveksuva virne kasvoillani.

Sit sut todennäköisesti teloitettaisiin rintamakarkurina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sit sut todennäköisesti teloitettaisiin rintamakarkurina.

Todennäköisesti teloittaisin sinut ja kaltaisesi, ja sitten jatkaisin elämääni aivan normaaliin malliin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti teloittaisin sinut ja kaltaisesi, ja sitten jatkaisin elämääni aivan normaaliin malliin.

Et ymmärrä yhtään mitään siitä, että mitä sota on. Toivottavasti Suomi ei koskaan enää joudu sellaiseen.
        Sodassa pyritään tappamaan kaikki oman maan viholliset, luuletko että yksin pärjäät kaikkia muita vastaan? Vaikka selviytyisitkin sodan ajan hengissä, niin olisit hylkiö sen jälkeen kun sota päättyy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärrä yhtään mitään siitä, että mitä sota on. Toivottavasti Suomi ei koskaan enää joudu sellaiseen.
        Sodassa pyritään tappamaan kaikki oman maan viholliset, luuletko että yksin pärjäät kaikkia muita vastaan? Vaikka selviytyisitkin sodan ajan hengissä, niin olisit hylkiö sen jälkeen kun sota päättyy.

Sinähän se et ymmärrä tämän asian dynamiikasta mitään. Lisäksi fantasiamaailmassasi eletään 1930-lukua. Selviäisin sodan ajan ihan hyvin, kun en siis vain menisi alueelle missä ammuskellaan ja pommit paukkuu. Sodan jälkeen jatkaisin elämääni kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos joku mielisairas alkaisi aukomaan päätään, niin ko. elukalla olisi henki höllässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se et ymmärrä tämän asian dynamiikasta mitään. Lisäksi fantasiamaailmassasi eletään 1930-lukua. Selviäisin sodan ajan ihan hyvin, kun en siis vain menisi alueelle missä ammuskellaan ja pommit paukkuu. Sodan jälkeen jatkaisin elämääni kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jos joku mielisairas alkaisi aukomaan päätään, niin ko. elukalla olisi henki höllässä.

Hyvää joulua sullekin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sota on sotaa, vihollinen voi olla myös oman maan hallitus, se voi henkilöityä armeijan upseereihin, jos siitä porukasta yritetään pakottaa johonkin. Kosto on helppoa, vihollista kiinnostaa kovasti komentokeskusten sijainnit, sekä mihin reserviläisiä kootaan yms. Ne on sen jälkeen vihollisen ohjusten maalitauluja, helppo homma järjestää.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt täytyy muistaa, ettei niitä lämpimiä ruokapöytiä ole ihan kaikille. Ja joka päivä tulee lisää tän hallituksen myötä väliintippujia. Ku nyt todellallakin pitäs omasta kansasta pitää huolta. Eikä potkia jatkuvasti saksilla päähän. Silloin olemme valmiita ottaa kuka vaa tähän maahan hyökkää. Todella kokematon hallitus.

• Anonyymi
        UUSI

Joulurauha julistettu,mutta jutut rikkovat rauhaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä Munsalan porukat kutsuisi jos sota syttyidi. En todellakan laita henkiriepuani tämän matunuolijoiden pantiksi. Laittakaa ne matunne etulinjaan jos menevät niin menen kyllä perästä mutta taidanpa epäillä että yhdessä soudamme kohti etelää.

Miksi tapattaisin itseni tämän paskamaan puolesta kun saman paskakohtelun saa muuallakin. Suomi ei ole minulle mitään antanut joten en minkään tule tälle maalle mitään antamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mielelläni otan aseen ja täydet lippaat...
      t. Mika

• Anonyymi
      UUSI

Minuun osui 2020 vuosi bioase ja kitusin monta vuotta sota on pikku juttu sen sivussa. Pikku flunssa lampaat lähtee varmaan ensimmäisten joukossa rintamalle. Moskvan myrkyttäjä ammutin palaisiksi se oli varma ilo uutinen aika usealle.

• Anonyymi
      UUSI

"Olisitko tänään valmis jos reserviläisille tulisi kertausharjoitus käsky tai liikekannallepano käsky"

Aivan valmis. Olen eronnut reservistä jo sen ensimmäisenn Häkkäsen möläytyksen jälkeen.

Eroa sinäkin reservistä niin Häkkänen ei voi pakottaa sinua sotimaan Nato-sotia ulkomailla tai ylipäätään missään. Sotikoot itse.

- Reservinkieltäytyminen on laillinen vaihtoehto, joka perustuu mielipiteen- ja omantunnonvapauteen.
      - Reservinkieltäytyjiä ei voida missään tilanteessa asettaa sotilasviranomaisten määräysvallan alaisiksi.
      + Armeijasta erotaan ilmoitusluontoisella hakemuksella. Kieltäytymisen syitä ei tarvitse perustella.

https://eroa-armeijasta.fi/

• Anonyymi
      UUSI

Ostaisin kolaa ja sipsejä. Sitten seuraisin töllöstä sohvalla löhöten kuinka sotakiimaisia teurastettaisiin etulinjassa.

• Anonyymi
      UUSI

AP ottaisi poikaystävänkin mukaan.

• Anonyymi
      UUSI

Mielelläni otan aseen ja täydet lippaat...?

Mut ... joku vois kyllä sit kantaa mun repun ja aseen ... tai lippaat. Hei ihan oikeesti.

t. Miihkali

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8843
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6770
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6520
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5371
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4567
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3521
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3365
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3112
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2932
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2906
    Aihe