Sekä harvinainen pääsy sisään uskovaisen henkilön mielenmaisemiin ja ajatuksenjuoksuun
Y- ou-t-u-be:
Retelling the Greatest Story Ever Told | Dallas Jenkins | EP 509
Dr. Jordan B. Peterson
Itse sanoisin , tai päättelisin, että uskovainen on mieleltään yksinkertainen (kokematon) henkilö joka on törmännyt, sattumalta tai tarkoituksellisesti hakeutumalla, henkimaailmaan ja kokee jonkinlaisen selittämättömän ilmiön ja uskoo saaneensa viestin itse jumalalta. Ja sitten sovittaa kokemansa ilmiön siihen uskontoon jolle on aiemmin altistunut jossain vaiheessa elämäänsä.
Erinomainen keskustelu raamatun tarinoista
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
mjaah...??? eiköhän me kaikki olla ihan erilaisia ihmisiä, ollaanpa uskossa tai ei olle. Oma asia.
Sinä et siis ole itse henkilökohtaisesti kokenut minkäänlaista uskonnollista/henkimaailman ilmiötä? Tulit uskoon ihan muuten vaan? Voiko tuollainen usko sitten olla aitoa ja todellista jos siitä puuttuu henkilökohtainen kokemus, enpä tiedä.
- Anonyymi
Jeesus vastasi hänelle Joka juo tätä vettä sen tulee uudelleen jano mutta joka juo minun antamaani vettä ei enää koskaan ole janoissaan . Siitä vedestä jota minä annan tulee hänessä lähde joka kumpuaa ikuisen elämän vettä.
Joh. 4:14
Hypetys ei ole merkki yksinkertaisuudesta vaan se on rentoutumista brahmayotissa työskennellen. Elävän veden virtaaminen on päämäärähakuista. Pieni puro etsiytyy suuren joen rinnalle joka joki virtaa mereen asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2274841Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233550Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2692053Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,101956Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31813
- 61767
- 176750