Virossa uutisoidaan Stubbin poissaolosta – Myös Niinistö mainittu
Myös Virossa uutisoidaan siitä, ettei tasavallan presidentti osallistunut Hurstin joulujuhlaan.''
Stubbis on pihalla
13
155
Vastaukset
- Anonyymi
sale etuili itselleen ensimmäisenä lentokonepaikat eikä jäänyt kokoomuslaisena auttamaan ketään
- Anonyymi
Stubb on itsekeskeinen ja suurisuinentyperys. Ja se siitä.
- Anonyymi
Nauratti lukea Stubbista jota muistelmaa. Siinähän hänet tunnettiin älämölöä tuottavana jonka nimi oli Tico. Jotenkin alko naurattamaan että melkein samaahan se on nytkin. En äänestänyt Stubbia enkä haavistoa. Pressa olisi voinut tulla joku muu
- Anonyymi
Kuikelo kukko.
- Anonyymi
Hursti ja Stuppi helpottuivat kumpikin viimein!
Ehtii ne yhteiskuvat jakamaan joulun jälkeenkin.
Kun ei ole ennen nähneet ja antaneet poskisuudelmia, vaimojen nähden.- Anonyymi
Sen kuulin juuri päivällä Mtti Nykäseltä
kertoi minulle kun joimme yhdessä
Lisään edelliseeni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kuulin juuri päivällä Mtti Nykäseltä
kertoi minulle kun joimme yhdessä
Lisään edelliseeniitsekeskeinen ja suurisuinentyperys, missä ja MITÄ joitte?
Matti on vainaa
- Anonyymi
Eikös joulu ole perhejuhla, miksei pressa saa olla oman perheensä kanssa edes jouluna?
Stubb ei ole mikään äiti Teresa.- Anonyymi
ei ei kun aina pitää mielensäpahoittajien saada paha mieli kaikesta.
aattele ite, some ja media käskee pressaa menemään viettämään joulua köyhien kanssa? Miksi vain jouluna, mites olis köyhien Vappu ja köyhien Juhannus, ilo ylimmillään 🥳🥳🥳🥳
- Anonyymi
Tietokatkosta ylemmäl taholla. Meinasin jo kelaa et tää vois olla kuitenkin hyvä pressa.. mut bätree taitaa olla nää kaikki
- Anonyymi
Kaipa Hurstin ruokailussa oli mukana ainakin Arhinmäki ja Tytti Tuppurainen, hehän ovat niitä köyhien auttajia jo ihan puolueensakin takia. Ehkä koko vihervasemmisto oli syömässä ilmaista ruokaa aatteensa palossa?
- Anonyymi
Ei Virolaisetkaan aivan tyhmiä ole.
- Anonyymi
Hawonen onnistui vielä eläkkeeltäkin käsin häpäisemään Suomen ja suomalaiset
Onko joku käskenyt antaa sen lausuntoja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006