Nyt se on virallisesti totta, Alajärvi kaikkein surkein kurjala, jossa jo lapset riutuvat nälässä.
Tämä tieto on YLEn lahja Alajärvelle.
Nyt saa ilkkua, olkaa hyvät!
https://yle.fi/a/74-20132230
Köyhyys riivaa Alajärveä
16
197
Vastaukset
- Anonyymi
Tälläista paskaa viittit inistä joulunakin, mahtaa äitisi olla ylpeä.
Alajärvellä on paljon ulkomaalaisperheitä (esim Ukrainan pakolaisia) joille on opiskelu/työpaikkoja toisin kuin muualla, käytä hiukan päätäsi ennen kuin suollat mitä sattuu. Hyvää Joulua- Anonyymi
Lapualla on huomattavan paljon enemmän ukrainalaisia ja siellä vastaava luku on vain puolet tuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualla on huomattavan paljon enemmän ukrainalaisia ja siellä vastaava luku on vain puolet tuosta.
Noniin rauhootus jo, Lapualla oo ku kourallinen Ukrainan pakolaisia t:Lapuan tasapää
- AnonyymiUUSI
Väität siis tilastokeskuksen tietoja paskaksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väität siis tilastokeskuksen tietoja paskaksi?
Väität siis mun tietoja paskaksi???
- Anonyymi
Lapsiköyhyys koettelee Etelä-Pohjanmaalla eniten Alajärvellä asuvia lapsia.
Tilastokeskuksen tietojen mukaan kaupungin lapsista lähes viidennes eli 19,3 prosenttia asuu köyhissä perheissä. Tämä koskee Alajärvellä yli 350:tä lasta.
Pienituloiseksi katsotaan henkilö, jonka tulot ovat alle 60 prosenttia vuosittaisesta mediaanitulosta. - Anonyymi
Onneksi persut ja koksut ajaa voimallisesti paikallista sopimista minkä kerrotaan kohottavan erityisesti pienituloisten elintasoa.
- Anonyymi
Kepulikunnat on järjestään persaukisia
- Anonyymi
Yllättävä uutinen, kuitenkin Alajärven kaupunkia hehkutetaan rikkaana ja hyvinvoivana paikkakuntana. Miten tämä on edes mahdollistaa?
- Anonyymi
Ulkomaalaiset opiskelijat jotka tulevat perheen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomaalaiset opiskelijat jotka tulevat perheen kanssa
Mitähän ne mahtaa täällä opiskella?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän ne mahtaa täällä opiskella?
No jos et tuota osaa päätellä niin älä vaivaudu hengittämään
- Anonyymi
Verottaja ei vaan näe lapsiperheiden rahoja
- AnonyymiUUSI
Maajussista ei maksa veroja
- Anonyymi
Eikös se ole lessujen suosimaa aluetta? Niillähän on kersoja kasapäin ja järkeä ei yhtää. Ei pääse mukulat valittemaha vanhempiaan.
- AnonyymiUUSI
Alajärvellä lapsen etu toteutuu ja vieraannuttaja äidit ja "lastensuojelijat" hellan ja nyrkin välissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856