Ei kolikoita kolehtiin

Anonyymi-ap

Älä laita kolikoita kolehtiin. Jeesus rakastaa setelien antajia. Häpeä piheille!

14

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myös monopoli-raha käy hyvin!

• Anonyymi

Jos seuraa Jeesusta kuten monet mielestään tekevät, niin pitää käskyä pyytämään kala ja ottamaan raha sen suusta.

• Argentiinan pesot ja Venezuelan bolivarit käyvät.

• Anonyymi

Kolikot on luterilainen perinne.

• Anonyymi

Onkohan sakramentti?

• Anonyymi

Joulupäivän tarina ♥️: Pastori pukeutui kodittomaksi mieheksi ja lähti seurakuntaan, johon hänet nimitettäisiin paimeneksi tuona aamuna. Hän käveleskeli hänen uuden seurakuntansa ympäristössä puolen tunnin ajan, samalla kun paikka täyttyi ihmisistä. Ainoastaan kolme ihmistä tervehti häntä, useimmat katsoivat toiseen suuntaan. Hän pyysi ihmisiltä kolikoita ostaakseen ruokaa, koska hän oli nälkäinen. Yksikään ei antanut mitään.
      Hän meni sisälle seurakuntaan istumaan seurakunnan etuosaan ja vahtimestarit käskivät hänen nousta ja mennä istumaan seurakunnan takaosaan. Hän tervehti ihmisiä, kun he kävelivät ohitse, mutta he tervehtivät takaisin vain kylmillä ja yrmeillä katseilla tuomiten.
      Hän istuutui seurakunnan takaosaan ja kuunteli seurakunnan ilmoitusasiat seuraavalle viikolle. Hän kuunteli, kuinka uudet vierailijat toivotettiin tervetulleeksi, mutta kukaan ei huomioinut häntä uutena vierailijana. Hän katseli ihmisiä ympärillään, kun he yhä katsoivat häntä katsein, että sinä et ole tervetullut tänne.
      Sitten seurakunnan vanhimmat menivät korokkeelle kertomaan kuulutuksen. He sanoivat, että he olivat innoissaan esitellessään seurakunnalle uuden paimenen. "Me haluaisimme esitellä teille uuden paimenemme." Seurakunta nousi seisomaan ja iloisesti taputti odottavaisena. Koditon mies seurakunnan takaosasta nousi seisomaan ja lähti kävelemään käytävää pitkin eteen.
      Silloin kaikki taputus lakkasi ja seurakunta hiljeni. Kaikkien katseet häneen kiinnittyneenä... Hän nousi alttarille ja kurottautui mikrofoniin. Hän seisoi siellä lyhyen hetken ja sitten niin arvokkaasti luki ääneen Raamatun kohdan...
      "Kuningas on sanova niille, jotka ovat Hänen oikealla puolellaan, 'Tulkaa, te Isäni siunaamat; ottakaa perintönne, valtakunta, jota on valmistettu teitä varten maailman perustamisesta saakka. Sillä Minä olin nälkäinen ja te annoitte minulle syötävää, Minä olin janoinen ja te annoitte minulle juotavaa, Minä olin muukalainen ja te kutsuitte minut luoksenne, Minä tarvitsin vaatteita ja te puitte minut, Minä olin sairas ja te huolehditte minusta, Minä olin vankilassa ja te vierailitte luonani.' Sitten vanhurskaat kysyvät Häneltä, 'Milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinut, tai janoisena ja annoimme sinulle juotavaa? Milloin me näimme sinut muukalaisena ja kutsuimme sinut sisälle, tai me näimme sinut vaatteita vailla ja puimme sinut? Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja tulimme vierailemaan luonasi?'
      Kuningas on vastaava, 'Totisesti Minä sanon teille, mitä tahansa te teitte yhdelle pienimmistä veljistäni tai sisaristani, sen te teitte minulle."
      Luettuaan tämän, hän esitteli itsensä uutena paimenena ja kertoi seurakunnalle, mitä oli kokenut tuona aamuna. Monet alkoivat itkemään ja laskivat päänsä häpeissään. "Näen tänä päivänä ihmisten kokoontumisen, mutta en näe Jeesuksen seurakuntaa. Maailmassa on tarpeeksi ihmisiä, jotka näyttävät joltain muulta. Mitä maailma tarvitsee, on Jeesuksen opetuslapsia, jotka seuraavat Hänen opetuksiaan ja elävät, kuten Hän eli. Koska TE päätätte ryhtyä opetuslapsiksi?
      Sitten hän päätti kokouksen tuolta sunnuntailta, koska saarna oli saarnattu.

https://www.facebook.com/poliitikkojuhahanninen

Hän miettelijäänä oli linkittänyt tämän sivulleen.

Ehkä olisi tarpeen meidänkin miettiä, kun savuuttaa porukkaa taas niin kovasti.

• Anonyymi

Minä en anna teille enää kolikkoakaan.

• Anonyymi

Ei pidäkään, sillä mitä sinä tyhjää kolikoitas annat kenellekään, eihän se mitää edes sinua hyödyttäisikään. Pysy vain erossa kaikesta, ei täällä kannata edes rakkaudettomuuden tähden antaa ruumistakaan poltettaksi. Niin, palaahan se viimeisellä tuomiolla aivan itsekseenkin tuhkaksi...

Omastaan saa luvallisesti pitää kiinni.....

Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
        (1Ko 13:3)

Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa. ....... ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
        (Mal 4:1-3)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidäkään, sillä mitä sinä tyhjää kolikoitas annat kenellekään, eihän se mitää edes sinua hyödyttäisikään. Pysy vain erossa kaikesta, ei täällä kannata edes rakkaudettomuuden tähden antaa ruumistakaan poltettaksi. Niin, palaahan se viimeisellä tuomiolla aivan itsekseenkin tuhkaksi...

Omastaan saa luvallisesti pitää kiinni.....

Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
        (1Ko 13:3)

Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa. ....... ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
        (Mal 4:1-3)

Ruumis ei katoa helvetin tulessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruumis ei katoa helvetin tulessa.

Ei katoa kun sitä ei edes ole. Ruumis muuttuu maaksi jälleen, maa saa siinä omaksi ja henki, joka on Jumalan omaisuutta menee joko taivaaseen tai helvettiin. Ei suurempaa harhaluuloa ole kuin se, että ihminen tässä ajallisessa kehossaan jatkaisi elämää jossain muualla kuin täällä maan päällä.

Ihmisiä on turha opettaa huomioimaan lähimmäisensä niin kauan kuin kirkoissa kannatetaan sotarikoksia ja kansanmurhia tai on uskovia, jotka niitä puolustelevat. Ei oikein istu mihinkään Jeesuksen ohjeeseen yritti sen selittää miten päin tahansa.

• Anonyymi

Älä laita kolikoita kolehtihaaviin !

Vaan ota ne tarpeeseesi, kun sinulla on oikeasti tiukkaa !

Rikkaat eivät sinusta pidä huolta, köyhät vain jakavat vähistään tarvitseville, jotan ne kolikot ovat kaltaisiltasi !

• Anonyymi

Kirkossa kilisee uskovien kolehteissa kahisee.

Noin on korva oppinut asian.

• Anonyymi

SPR:lle en anna senttiäkään. Firman ylimitoitettu johto nostaa keskimäärin 100000 euron vuosipalkkaa nälkäisten,sorrettujen ja ja sodan uhrien varjolla . Ala-arvoista hyväksikäyttöä.

• Anonyymi

Kirkko on aikansa elänyt ilmiö. Kalliiksi tulee kansalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      210
      3055
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2761
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      367
      1459
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      21
      1374
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      90
      1284
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1209
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1190
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      1051
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      162
      1035
    10. Sopisikohan hänelle ?

Sopisikohan hänelle naiselle farkkuhame ?
      Ikävä
      131
      942
    Aihe