vieläköhän tämä täti on henkisä joka mersullaan saatana roikku takapuskurissa, kerran vilautin jarruvaloja niin jo oli hytti täynnä käsiä, toisella kerralla polkasin tallan lattiaan niin 180 alko mersu häipyyn kaukasuuteen. Kyytiin en menisi ton kahjon pirssiin.
Taksitäti takapuskurissa
6
445
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhmalahden suunnalla on.
- Anonyymi
eilen illalla taksi ajeli takavalot pimeenä ilmeisesti kaistavahdin avulla kun seilas reunasta reunaan, ajoin toista kaistaa rinnalle niin karvakäsihän siinä luuri korvalla jutteli kotimaahansa koska kädet kävi kuin orkesterin johtajalla. Turvallista matkaa t. taksiliitto.
- Anonyymi
olen istunut kys naisen autossa matkalla baariin ja nousuhumalan rohkaisemana kerroin että kiihoitun xxxxl naisten alastomista vartaloista niin tiuskaisi samantien että jos jatkan niin lennän pihalle autosta. loppumatka menikin sitten hiljaisuuden vallitessa ja maksaessani kyytiä hän pyysi anteeksi tiukkaa suhtautumistaan puheisiini. annoin anteeksi ja sain pusun poskelleni jota en unohda koskaan.
- Anonyymi
Siis hän on upea ihminen.
- Anonyymi
Ikää vaan on aika reilusti
- Anonyymi
olet väärässä henkilössä, tämä oli n 30v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848