Demareita edellisen hallituksen talouspolitiikasta valtiovarainministeri oli maalaisliitosta.
Huvittavaa että kepulaiset syyttävät
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
Meinaat ettei demareilla ole mitään vastuuta, edes kun soten tekivät.
Niin soten suhteen Kempeleen mestari löi teatraalisesti hanskat tiskiin ja homma kaatui demarien syliin.
Kaikki varmaan muistaa kuinka Sipilä lensi Niinistön luo "jättämään hallituksen eronpyynnön".- Anonyymi
Äärivasuridemarit on tosiaankin outo puolue, olivat hallitusvastuussa 2019-2023 ja PM puoluekin, mutta eivät omasta mielestään päättäneet mistään, kaikki on muiden syytä, varsinkin silloisen opposition... ja varsinkin kaikkien tulevienkin hallitusten syy.
Nämä vaalikikkailut sisarpuolueiden kanssa viime vaaleissa (eduskunta, EU ja Pressanvaalit) vei minun kiinnostuksen näitä äärivasureita (demut, vasut) ja äärioikeiston vihreitä kohtaan (vihreäthän ilmoitti, että heidän AINOA tehtävänsä on hallituksen kaataminen!!!! MITÄ IHMETTÄ teemme moisella puolueella!!!???).
- Anonyymi
ANTIFA kytkösissä vasemmistoliittoon vahvasti
Li:kin sillä kurkkii.
Tuoreesta kuvasta voi laskea yhden Li Anderssonin ja kahdeksan Antifan lippua https://pbs.twimg.com/media/GZblHEZW8AE__1l.jpgMiten liittyy ketjun tai palstan aiheeseen muuten kuin kepulin
tarkoituksena kääntää keskustelu muualle.- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Miten liittyy ketjun tai palstan aiheeseen muuten kuin kepulin
tarkoituksena kääntää keskustelu muualle.Keskustalaiset saa keskustan palstalle kirjoittaa mitä haluavat, periaatteessa. Totuus on että muita puolueita kannattavat hallitsevat täällä poistaen keskustalaisten kirjoituksia työntäen tilalle omaa saastaansa.
Anonyymi kirjoitti:
Keskustalaiset saa keskustan palstalle kirjoittaa mitä haluavat, periaatteessa. Totuus on että muita puolueita kannattavat hallitsevat täällä poistaen keskustalaisten kirjoituksia työntäen tilalle omaa saastaansa.
Niitä poistetaan siksi koska ne ovat asiattomia toiisiin kirjoittajiin kohdistuvaa törkyä mitä maalaisliittolaiset suoltavat.
Kommenttisi paljasti taas kerran maalaisliittolaisten tyhmyyden.
Että koittakaahan peltoeemelit kestää.
- Anonyymi
Keskusta-puolueen ajama sote-uudistus on suurin virhe, mikä Suomessa on tehty sotien jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413