Jarmo vastaa: Veikkaisin, että 30-40 -vuotias. Minulla on ollut sellainen käsitys, että hän asuisi Uudenkaupungin suunnalla ja joskus olisi asunut Kankaanpäässä.
Minkä ikäinen tämä Hatunen on?
11
561
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ikäinen Hatusen kaveri, Tapsa, on?
Heidän iällään ei ole mitään merkitystä. Tärkeintä nyt olisi saada heidät kyläilemään Jarmon uuteen asuntoon.
- Anonyymi
Osaatko kertoa, miksi jarmon kuulusteluissa kertomat asiat on julkaistu sanatarkasti tällä foorumilla?
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko kertoa, miksi jarmon kuulusteluissa kertomat asiat on julkaistu sanatarkasti tällä foorumilla?
Koska asiat on kerrottu kuten hauskassa esitutkintapöytäkirjassa on kerrottu.
- Anonyymi00004
Jarmolla on väärää tietoa. Hatunen ei ole asunut Kankaanpäässä.
- Anonyymi00005
Hän saattoi jossain välissä harkita muuttoa Kankaanpäähän. Kertomansa mukaan hän on tehnyt rikosilmoituksen Ikaalisten palstasta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hän saattoi jossain välissä harkita muuttoa Kankaanpäähän. Kertomansa mukaan hän on tehnyt rikosilmoituksen Ikaalisten palstasta.
Hän vihaa trolleja.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hän vihaa trolleja.
Sekä rankaisijoita.
- Anonyymi00008
Miten hän on alunperin päätynyt Ikaalisten palstan keskusteluihin?
- Anonyymi00009
Häntä on harhautettu uskomaan, että Jarmo on Kuismo.
- Anonyymi00010
Työntäisipä joku kynttilän myös hänen pyllyyn.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333144Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441560Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709