Oletteko ajatelleet miksi therianeja ei hyväksytä!!
Minusta se on väärin ja haluaisin että meitä kohdeltaisiin kuin muitakin, joo saattaahan neljällä raajalla hyppely ja maskiin pukeutuminen näyttää jonkun mielestä oudolta mutta eihän se tarkoita sitä että pitäisi poissulkea yksi kokonainen yhteisö!!! Sehän on sama asia että yhtäkkiä kaikki jotka pelaavat jalkapalloa joutuisivat koko ihmiskunnan pilkan alaiseksi
Ja eihän therianejen elämä liity kenenkään muun elämään millään tavalla. Vai onko joku muka oikeasti silleensä:
Äääk!!! Therian !!! Mun elämä just tuhoutui!!!
Että mä en ainakaan enää aio välittää niistä moukista jotka kiusaa muita vaan oman epävarmuutensa tähden. Olkaa omia itsejänne🐯
Miksi therianeja paheksutaan niin kovasti!!!??
10
220
Vastaukset
- Anonyymi
Ja asiasta kukkaruukkuun tietääkö joku missä ois seuraava therian miitti ku en ite tiiä ja mieluiten keskisuomessa
- Anonyymi
Kiitos sun teksi on niin totta
- Anonyymi
Hyvä kun joku arvostaa
- Anonyymi
Sanotte, että on hyväksyttävä se, että eläimillä om oma identiteetti. OK, ilman muuta eläimillä on oma identiteetti. Mutta millä oikeudella kukaan IHMINEN voi ottaa tällaisen eläimen identiteetin? Sehän ei ole muuta kuin ihmisen suurta ylemmyydentuntoisuutta - olemme parempia kuin kaikki muut ja meillä on oikeus ottaa mitä haluamme - vaikka nyt kissapedon tms identiteetti. Mikä antaa teille tämän oikeuden???
- Anonyymi
Maailma voi olla rankka paikka kestää ilman jonkinlaista pakomuotoa välillä toiseen parempaan todellisuuteen, mutta kyllä ihmisen on hyvä ihmisenä, monestakin syystä.
Uskon itse jälleensyntymään ja siihen että eläimilläkin on sielut, mutta eläimet syntyvät uudelleen eläiminä ja ihmiset syntyvät uuteen elämään uudelleen ihmisenä.
Eläimet on valloittavia ja ihania, mutta vain pikkulapsena saatoin joskus unelmoida että miltä tuntuisi olla mehiläinen, lintu tai merenneito, kun mielikuvitus oli pikkulapsen söpöä vilkasta haaveilua.
Jumala sen sijaan on todellinen ja rukoukseen on hyvä nukahtaa, siinä on sopiva hetki pakoon kylmästä maailmasta. - Anonyymi
Sori vaan mutta halusin juttukaveriksi jonkun joka oikeasti ymmärtää mitä mä kirjoittelin enkä sano että jumalaan ei saisi uskoa vaan sitä että therianit ei ole mitään outoja kummajaisia vaan oikeesti yksi kokonainen ”heimo”
Ja sitäpaitsi therianiksi ei tulla vaan synnytään mutta sen tajuaa vasta jossainkohdassa elämää
Antakaa muiden tuntea kuin tuntevat ja tosiasiassa kaikki ovat therianeja koska itse sanoit että eläin syntyy ihmiseksi ja jotain sellaista
Toiset eivät vain tykkää niistä tai ei ole kiinnostusta joten olisi kiva jos tänne nyt tulisi joku THERIAN joka voisi olla kanssani samaa mieltä
Kiitos 🦊 - Anonyymi
Kuten edellä kirjoitin - mikä oikeus teillä on omaksua eläinten identiteetti? Eläimet ovat upeita olentoja, mutta mielestäni on ihmisten omahyväisyyttä väittää, että olisivat elinten vertaisia. Tarvitaan vähän nöyryyttä tähän hommaan.
- Anonyymi
Hyvää yötä & Jumalan Siunausta kaikille! 👼 Ihmisille & eläimille tasapuolisesti!
- Anonyymi
Mä oon samaa mieltä tuosta sun tekstistä
THERIANEILLE OIKEUKSIA✊ - Anonyymi
Oletko kuullut sellaisesta kuin aikuisten roolileikit? Mitä ne tarkoittaa?
Katso Eyes Wide Shut, klippejä löytyy YouTubesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221