Voitaisiin koko kylä opetella viittomakielen taidot. Kuvitelmaa miten mukavaa olisi käydä ideaparkissa ja saataisiin keskustella niin että muut ei ymmärrä !,
Viittomakieli
13
172
Vastaukset
- Anonyymi
ja taas tyhjänpäiväinen aloitus ,,me Lapualaiset emme käy missään assjoen parkissa saatika ideaparkissa
- Anonyymi
Meillä on halpa - halli ja se on täynnä muotivaatteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on halpa - halli ja se on täynnä muotivaatteita
mitä säkään teet yhtään millään herranretalevaattehilla ,sulle käy kyllä verkkarit ja siihen rinnastettava vaateus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä säkään teet yhtään millään herranretalevaattehilla ,sulle käy kyllä verkkarit ja siihen rinnastettava vaateus
Minä sain nuorena kollina iso siskon vanhat vaatteet ja ne oli tyylikkäitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain nuorena kollina iso siskon vanhat vaatteet ja ne oli tyylikkäitä
no kylläpä sulla kävi säkä
Ettekö ymmärrä miten hyvin asiat olisi jos kukaan ei kuuli meidän puhuvan. Aina haukutaan että ollaan tasapäitä tai muuten keskosia. Ideaparkin mahtavassa kauppa keskittymässä ei tiedettäisi mitä me keskenämme puhuisimme !,,
- Anonyymi
asiathan on hyvin meillä eikä kukaan meitä hauku miksikään ,assjoella ne tasapäät asuu.ideaparkki yhtä tyhjän kanssa ettet senkään varjolla voi meitä kiristää
- Anonyymi
Kaivohon kun kaikki ringissä paskotte puhumatta mitään. Piarut on siinä puhekiälenne ja opitte tuntemahan kuka kullonkin paukautti. Samalla vaalitte lapuuualaasta perinnettä.
- Anonyymi
Alottaja voi puhua äitinsä kanssa viittomakielillä, pariskunnilla kun tuppaa olemaan mykkäkoulua.
- Anonyymi
Tänään mennään porukalla sjoen ravintoloihin viisomaan ja änkyttämään perinteiseen tyyliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään mennään porukalla sjoen ravintoloihin viisomaan ja änkyttämään perinteiseen tyyliin
Lapualaiset eivät änkytä toisin kuin assjoen vätykset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualaiset eivät änkytä toisin kuin assjoen vätykset
Kyllä änkyttää kun nurmoolaiset alistaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä änkyttää kun nurmoolaiset alistaa
nurmoolaaset alista ketään,ovat menettäneet jo itsenäisyyden ,kotikunnan vieraalle valloittajalle ,pysykää te vaan hilijaa ja iniskää assjoen kupeessa nöyrästi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017