mistä te tiedätte että olen houkutuksille altis?
(Oliko profiilissani jotain sellaista) :=))))
Kun MM luin noita juttuja, joita olin kirjoitellut, niin ajattelin että minäkö ne olen kirjoittanut. En yleensä koskaan selaa omia kirjoituksiani jäljestä päin.
Ja Nylkyselle kiitos kauniista runosta. Minulle tuo runo myös tuttu.
Nyt sanon suoraan, että ylpeä jopa olen ,kun minut tänne takaisin halutaan. Olen luonteeltani aika tempperamenttinen ja suutuspäissäni välittömästi hävitin yks typy nikinkin.
Nyt kyllä toisaalta nolottaa, kun sitten taas tänne tulen. :=(((( Mutta jos vielä kerran tämän jutun teen, niin annan luvan haukkua mua raukaksi :=))
Yhtä asiaa haluiaisin kaikilta. Ettei tahalleen loukattais ketään.
Mun ajattelumetodi on , et jos väliin tekee mieli jotain kohtaan olla ilkeämielinen, niin ajattelen itseni sen kiusatun tilalle.
Eihän se minultakaan aina onnistu, mutta yritän ainakin :=))))
Mutta kiitos teille kaikille. On ihana nähdä, että täällä on niin paljon yks typyn ystäviä. :=)))
Yritän rekata nikkini uudelleen illalla ( sanoo nolona)kun olen kotona.
Joten annetaan taas palaa :=))))
ootte te mahottomia :=))))
19
826
Vastaukset
>Yhtä asiaa haluiaisin kaikilta. Ettei tahalleen loukattais ketään.<
- sitä toivon minäkin - ihan jatkoa ajatellen.
Siinä kaikki minulta - lyhyesti.
Terveisin, MM (ja yhteinen "ystävämme" Proxy Error - tekee kiusaa taas, mutta en anna periksi!).- yks typy
en ihmettele, miksi sinusta tuli sefu :=)))
Taisit aavistaa senkin ettei yks typy kauaa palstalta kuitenkaan pois ole. Ettet vain lyönyt vetoa siitä? Paljonko nettosit? :=)))))))))))) yks typy kirjoitti:
en ihmettele, miksi sinusta tuli sefu :=)))
Taisit aavistaa senkin ettei yks typy kauaa palstalta kuitenkaan pois ole. Ettet vain lyönyt vetoa siitä? Paljonko nettosit? :=))))))))))))>en ihmettele, miksi sinusta tuli sefu :=)))<
- itse hieman ihmettelen - pelkäsin kylläkin, että nyt lähdit lopullisesti palstalta (=olit poistanut profiilisi), toivoin kuitenkin tätä - älä kysy, mitä!
Nyt kuitenkin poistun taakse tältä päivältä.
Tuleva sadealue muuttuikin auringonpaisteeksi (vertauskuvallinen ilmaus - ymmärtänet), t. MM.
- kippari1
tämä huuhaa on kuin huume ei tästä helpolla eron pääse vaikka itsekkin olen koitanut välillä olla pois täältä niin taas huomaan et tänne olen luuni hilannut;=)Tää elämä on välillä kuin soutaisi ja välillä taas huopaa,mut mitäs väliä sillä on kun kaikilla on vaan hyvä ja iloinen mieli;=))))
- yks typy
suustani :=))) Mutta eihän tämä huumeista niitä pahimpiakaan taida olla :=))
Mutta nyt typy töihin *komentaa itteensä*, että tälle iltaa vielä kotiinkin pääsee :=))) - kippari1
yks typy kirjoitti:
suustani :=))) Mutta eihän tämä huumeista niitä pahimpiakaan taida olla :=))
Mutta nyt typy töihin *komentaa itteensä*, että tälle iltaa vielä kotiinkin pääsee :=)))tällä huuhaa huumella ei ole sellaisia vaikutuksia kuin muilla,mut kyllä tääkin tuntuu välillä tekevän ihmisen aika riippuvaiseksi;=)Mut miellummin huuhaata kuin esim.alkoa tai muita myrkkyjä:=)))
- Otso
hyvä, ettet oo pitkävihanen! Varsinkaan "nikittömille".
- yks typy
alas rekata nikkis sinäkin. Joo. Pitkävihainen en tosiaan oo, mutta lyhytvihaisena sitäkin tulisempi. Se on yks paha puoleni monien joukossa.
Olisko tuolla Leijona-horoskooppimerkillä jotain tekemistä asian kanssa? :=)))))) - Otso
yks typy kirjoitti:
alas rekata nikkis sinäkin. Joo. Pitkävihainen en tosiaan oo, mutta lyhytvihaisena sitäkin tulisempi. Se on yks paha puoleni monien joukossa.
Olisko tuolla Leijona-horoskooppimerkillä jotain tekemistä asian kanssa? :=))))))oikein tiedä kumman rekkaisin Otson vai Oskun, ku sä kutsut mua kummallakin???Mut Osku varoo, Otsosta en tiedä.
- yks typy
Otso kirjoitti:
oikein tiedä kumman rekkaisin Otson vai Oskun, ku sä kutsut mua kummallakin???Mut Osku varoo, Otsosta en tiedä.
mikähän siinä, että käännän aina vahingossa sut Oskuksi?? En´edes tunne yhtään Oskua. En kyllä Otsoakaan. Siis Livessä. Mutta rekkaa jo se nikki, kun minäkin aina erehdyn :=))))
- tulit
ilman sua oltas oltu popcornia syöviä läskimatoja!!!
!- ollankin
mutta nyt on jotain luettavaa samalla.
:)
- Nikkilä :->
Ja kaikille muille hyvä kun ootte täällä.:->>
- Nimetön
kaameeta ei voi lukea posteja , luen sitten §;lää.
- Nikkilä :->
Nimetön kirjoitti:
kaameeta ei voi lukea posteja , luen sitten §;lää.
Joo..oon ihan tyytyväine itekin.Luet pykälää....??:->
- sir-nylkynen
meillä ei ole,vaan iloitaan siitä mitä meillä on.
Annetaan palaa mutta yritetään olla loukkaamatta ketään.
Eihän tässä osaa muuta kuin iloita
Lopuksi lause jonka olen kuullut
Jakakaa surut ne puolittuvat
jakakaa ilot ne kaksinkertaistuvat - quistis
et tulit takas...On kivempi olla kaksin tuomittavana:o))))))) Tai itseasiassa sehän oli hemmetin nautittavaa:o)))))
- tämä palsta on mahoton
- melkein kaikki kirjoittajat ovat mahottomia
- itse myös olet mahoton
- ja mikä pahinta: tämän palstan valvoja on mahoton.............
Oli miten oli - ja vaikka nimimerkkisi onkin "uusi" - ihminen sen takana on sama kuin ennenkin. Painostukseni/painostuksemme tuotti siis toivotun tuloksen........!
Terveisin, MM.- yksi typy evk
tuntuu niin laimealta nimeltä, kun taas ykstypyssä on enemmän äksöniä :=))))
Mutta jospa tämä yksitypy olis vähän rauhallisenpaa sorttia.
Toivottavasti ei tee enää liian hätiköityjä päätösiä :=)))))
Ja mehän ollaan kaikki ihan mahottomia tosiaan sefusta lähtien. Mutta eihän tämä muuten huuhaa-palsta oliskaan :=))))
Ja jos painostus on näin positiivista, kuin mitä minä olen saanut, niin eihän sellaista voi vastustaa.:=))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804