https://youtu.be/wItCAIjoR-k?si=0E-I9DmeZgFIde5Z
Tuo piti minun Instagram kommentista
Hyvää joulua ja onnellista uutta Jim carrey
Kiitos haukkuja päättäjät Warkaus lehti
13
60
Vastaukset
- Anonyymi
Asuu Lontoossa jossa
Warkaus lehdessä oleva Käärijä yrittää pinnalle- Anonyymi
Minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään tässä kaupungissa ei olla Warkaus lehdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse tehdä yhtään mitään tässä kaupungissa ei olla Warkaus lehdessä
Näkyvyys Uusi Seelanti
Saksa, Norja Italiassa Ranskassa Englannissa Ruotsissa, Kanadassa USAssa
Brasilia Meksiko
Belgia Itävalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyvyys Uusi Seelanti
Saksa, Norja Italiassa Ranskassa Englannissa Ruotsissa, Kanadassa USAssa
Brasilia Meksiko
Belgia ItävaltaPidä kaupunki ei häiritä
Ja omaa käsitys mielisairas
Saat elää talossa ja kaupungissa omassa rauhassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä kaupunki ei häiritä
Ja omaa käsitys mielisairas
Saat elää talossa ja kaupungissa omassa rauhassaOlen hiljaa
Elän omaa elämää
Ei kiinnosta ei kuulu mulle kaupungin asiat ihmiset heidän asiat enää tässä kaupungissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hiljaa
Elän omaa elämää
Ei kiinnosta ei kuulu mulle kaupungin asiat ihmiset heidän asiat enää tässä kaupungissaTeen muualla muiden ihmisten kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen muualla muiden ihmisten kanssa
Kukaan kuuntele vuosi tolkulla samaa syyttelyä ilman todisteita valetta ja haukkumista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan kuuntele vuosi tolkulla samaa syyttelyä ilman todisteita valetta ja haukkumista
Äiti kuunteli 10vuotta erosi
Minä teen saman elän omaa elämää teen omaa juttua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti kuunteli 10vuotta erosi
Minä teen saman elän omaa elämää teen omaa juttuaIhmiset eroaa kun ei jaksa kuunnella jatkuvaa syyttelyä ilman todisteita valetta haukkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset eroaa kun ei jaksa kuunnella jatkuvaa syyttelyä ilman todisteita valetta haukkua
Eroaa puoluesta
Töistä
Seurasta bändistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eroaa puoluesta
Töistä
Seurasta bändistäSyytät ilman todisteita Katso peilistä
Sama juttu haukkuja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytät ilman todisteita Katso peilistä
Sama juttu haukkujaTollasta viitsi kuunnella katsoa vuosi tolkulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollasta viitsi kuunnella katsoa vuosi tolkulla
Samaa jankutusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957