En nyt ihan ymmärrä, mikä tämä Torstai-lehden ongelma on? Siis jos Posti ei enää jakele ilmaisjakelulehtiä, niin miksei sitten ole jo otettu jotain toista jakelukanavaa käyttöön? Tästä asiastahan on tiedetty nyt jo kuukausia ja nyt lehden jakelu keskeytyy tammikuuksi, ainakin.
Olen itse asunut jo pitempään isossa kaupungissa, jossa on ainakin ennen ollut erikseen jakelufirma, joka on palkannut opiskelijoita ja eläkeläisiä mainosten jakajiksi. Nämä saivat siitä ainakin minun opiskeluaikanani jonkun pari senttiä per lappunen. Firma toi ne mainokset tietyn alueen jakajalle tämän kotiin, tämä niputti ne ja jakoi alueelleen. Homma ei todellakaan tuottanut jakajille hyvin, mutta jotain taskurahaa kuitenkin.
Jos tällainen ei kelpaa, niin järjestäisivät tämän sitten vaikka alueen kuntien urheiluseurojen kanssa jotain kiinteää korvausta vastaan. Siitä vain nuoret polkaisevat kerran viikossa ja jakavat ne lehdet laatikoihin.
Ilmaisjakelulehden jakelu?
18
720
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei nykyisillä hinnoilla ole vara mainoksia kaupan jakaa niin...
- Anonyymi
Torstai lehti jaetaan edelleen joten rauhassa vaan.
- Anonyymi
No 18.12. lehden etukannessa kyllä sanotaan ihan muuta. Jakelu keskeytyy "toistaiseksi" tai ainakin "tammikuuksi", kun Posti ei enää jaa, pyritään etsimään toinen jakelukanava jne.
Tämä Postin ilmaisjakelun loppuminen on kuitenkin ollut tiedossa jo ainakin alkusyksystä lähtien. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No 18.12. lehden etukannessa kyllä sanotaan ihan muuta. Jakelu keskeytyy "toistaiseksi" tai ainakin "tammikuuksi", kun Posti ei enää jaa, pyritään etsimään toinen jakelukanava jne.
Tämä Postin ilmaisjakelun loppuminen on kuitenkin ollut tiedossa jo ainakin alkusyksystä lähtien.Lue netistä uusin tieto...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue netistä uusin tieto...
Mistähän "netistä" se pitäisi lukea? Voisit laittaa linkin tähän. Torstai-lehden nettisivuilta en löytänyt kuin ihan vain sen viimeisen näköislehden, jossa sanotaan, että pyritään löytämään jokin jakelukanava.
- Anonyymi
Jakelu on haastavaa koska joka paikassa on puomeja tiellä!
- Anonyymi
En tiedä, mikä tämä teidän puomijuttunne oikein on, enkä suoraan sanoen välitäkään.
- Anonyymi
Jakelu jatkuu aivan normaalisti jos joku tätä ei vielä tiennyt.
- Anonyymi
No miksiköhän lehti on julkaissut viimeisessä numerossaan isolla ilmoituksen, että jakelu EI jatku normaalisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksiköhän lehti on julkaissut viimeisessä numerossaan isolla ilmoituksen, että jakelu EI jatku normaalisti?
Luetko kaiken tietosi LEHDISTÄ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetko kaiken tietosi LEHDISTÄ?
En tiedä, miksi haluat haastaa tästä asiasta nyt jatkuvasti riitaa etkä millään kerro, miten se jakeluasia muka olisi jo järjestetty. Miksi siitä ei voi keskustella asiallisesti?
Olen jo yllä pyytänyt antamaan linkin siihen jossain "netissä" sinun mukaasi olevaan tietoon, että jakeluasia olisi jo järjestetty. Et ole sitä linkkiä antanut, joten sitä ei ilmeisestikään ole.
Torstai-lehden omalla nettisivulla, Facebook-sivulla ja Instagram-sivulla ei ole kerrottu, että olisi löytynyt uusi jakelija. Luulisi, että edes jossain näistä olisi asiasta kerrottu sen jälkeen, kun julkaisivat tiedon jakelun keskeytyksestä paperi- ja näköislehdessä. Ilmeisestikään jakelijaa ei siis ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, miksi haluat haastaa tästä asiasta nyt jatkuvasti riitaa etkä millään kerro, miten se jakeluasia muka olisi jo järjestetty. Miksi siitä ei voi keskustella asiallisesti?
Olen jo yllä pyytänyt antamaan linkin siihen jossain "netissä" sinun mukaasi olevaan tietoon, että jakeluasia olisi jo järjestetty. Et ole sitä linkkiä antanut, joten sitä ei ilmeisestikään ole.
Torstai-lehden omalla nettisivulla, Facebook-sivulla ja Instagram-sivulla ei ole kerrottu, että olisi löytynyt uusi jakelija. Luulisi, että edes jossain näistä olisi asiasta kerrottu sen jälkeen, kun julkaisivat tiedon jakelun keskeytyksestä paperi- ja näköislehdessä. Ilmeisestikään jakelijaa ei siis ole.No tässä se linkki kun et näemmä itse osaa etsiä!
https://www.youtube.com/watch?v=9gLN3QoN-q8&ab_channel=Untitledanon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä se linkki kun et näemmä itse osaa etsiä!
https://www.youtube.com/watch?v=9gLN3QoN-q8&ab_channel=UntitledanonPäätän tämän keskustelun toteamalla, että täällä ei nähtävästi ole mitään mahdollisuutta asialliseen keskusteluun mistään ihan normaalista aiheesta. Toivottavasti tällä "netistä löytyy" jankkaajalla on nyt mieli hyvä, kun sai vielä laittaa epäasiallisen videolinkinkin. Hyvää uutta vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätän tämän keskustelun toteamalla, että täällä ei nähtävästi ole mitään mahdollisuutta asialliseen keskusteluun mistään ihan normaalista aiheesta. Toivottavasti tällä "netistä löytyy" jankkaajalla on nyt mieli hyvä, kun sai vielä laittaa epäasiallisen videolinkinkin. Hyvää uutta vuotta.
Kvg 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätän tämän keskustelun toteamalla, että täällä ei nähtävästi ole mitään mahdollisuutta asialliseen keskusteluun mistään ihan normaalista aiheesta. Toivottavasti tällä "netistä löytyy" jankkaajalla on nyt mieli hyvä, kun sai vielä laittaa epäasiallisen videolinkinkin. Hyvää uutta vuotta.
Hyvä kun päätit, oli muutenkin aika typerä kirjoitus jo alun alkaen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun päätit, oli muutenkin aika typerä kirjoitus jo alun alkaen
Joo ihme kitinää turhasta, kyllois helppoa ku ei ihan kaikki hiihtäjät sais nettiä käytettyä
- Anonyymi
Meille tuli lehti ihan normaalisti
- Anonyymi
Hyvin on jaettu 💪
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029