SANA RISTISTÄ

Anonyymi-ap

”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18

26

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.

      • Anonyymi

        Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.

        For the preaching of the cross is to them that perish foolishness; but unto us which are saved it is the power of God.


      • Anonyymi

        Evankeliumi on sana rististä, Jeesuksen ristin voitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumi on sana rististä, Jeesuksen ristin voitosta.

        Ja Jeesukseen me turvaamme!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumi on sana rististä, Jeesuksen ristin voitosta.

        Jeesus pelastaa.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumi on sana rististä, Jeesuksen ristin voitosta.

        Voi ihmisiä, joille Jumalan pelastus ei kelpaa!
        Voi heitä!


      • Anonyymi00028

        Miten kukaan haluaisi kadotukseen???


    • Anonyymi

      ”Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
      Room 1:16

      • Anonyymi

        Sillä en minä häpee Kristuksen evankeliumia; sillä se on Jumalan voima itsekullekin uskovaiselle autuudeksi. Ensin Juudalaiselle, niin myös Grekiläiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä en minä häpee Kristuksen evankeliumia; sillä se on Jumalan voima itsekullekin uskovaiselle autuudeksi. Ensin Juudalaiselle, niin myös Grekiläiselle.

        Ty jag blyges icke för evangelium; ty det är en Guds kraft till frälsning för var och en som tror, först och främst för juden, så ock för greken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ty jag blyges icke för evangelium; ty det är en Guds kraft till frälsning för var och en som tror, först och främst för juden, så ock för greken.

        For I am not ashamed of the gospel of Christ: for it is the power of God unto salvation to every one that believeth; to the Jew first, and also to the Greek.


    • Anonyymi

      Virsi 70
      1.
      Kun katson ristin ihmettä,
      niin pääni painuu häpeillen.
      Jo murtuu mieli ylpeä
      ja suuruus, valta ihmisen.

      2.
      En tahdo muusta kerskata
      kuin kuolemasta Kristuksen.
      Muu rikkaus sen rinnalla
      vain rihkaman on arvoinen.

      3.
      Oi ihmeellinen armahdus!
      Kun katson Herran haavoja,
      niin tuska sekä rakkaus
      nyt vuotaa niistä virtana.

      4.
      Näin ruumis peittyy purppuraan
      hetkellä suuren sovinnon.
      En enää turvaa maailmaan,
      se minulle nyt kuollut on.

      5.
      Nyt kuinka siitä kiittäisin,
      kun, Jeesus, annoit itsesi.
      Rakkaus, täytä minutkin,
      kaikkeni annan käyttöösi.

    • Anonyymi

      Ihmisen tappaminen ei ole mikään ihme.

      Neitsyt Marian tuleminen raskaaksi oli todellinen ihme.

      • Anonyymi

        Murhanhenkiset suitsuttaa kiduttamista ja tappamista, koska saavat siitä nautintoa.


      • Anonyymi

        Jeesuksen sovitustyö oli välttämätön teko, jotta meille kenelläkään olisi mahdollista pelastua. Nyt on! Mutta silti moni vähättelee ja pilkkaakin Jeesuksen sovitustyötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhanhenkiset suitsuttaa kiduttamista ja tappamista, koska saavat siitä nautintoa.

        Taas väärin. Jeesuksen kuolema oli Jumalan tahto, jotta me, sinäkin voisit pelastua. Mutta sinä et halua. Miksi et?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhanhenkiset suitsuttaa kiduttamista ja tappamista, koska saavat siitä nautintoa.

        Älä viitsi valehdella. Tiedät itsekin, että valehtelet.


      • Anonyymi00026

        Todellakin!


    • Anonyymi

      Jehovantodistajat ja Helluntailaiset eivät vietä ollenkaan Joulua.

      • Anonyymi

        Taas väärin. Helluntailaiset viettävät joulua ihan normaalisti. Miksi valehtelet tietoisesti?


      • Anonyymi

        Jehovantodistajat eivät vietä joulua. Se on totta.
        Kristityt viettävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehovantodistajat eivät vietä joulua. Se on totta.
        Kristityt viettävät.

        Näin on.


    • Anonyymi

      TeuvoSuni
      2021-05-29 09:46:28

      Hyvin Saatanan tuonkin paimenensa kouluttanut.

      Kristuksen evankeliumi Pyhästä Hengestä ja Totuudesta.

      Saatanan evankeliumi on verestä ja valheen armosta.

      Jos Jumala oli tuollaisen armon tuonut, eikö hän millään olisi voinut sitä maailmalle antaa ilman hänen Rakkaan Poikansa tappamista?


      Siis HULLUTUSTA kyseiselle miehelle!

    • Anonyymi00024

      Se on juuri niin. Jeesus pelastaa, ei kukaan eikä mikään muu!

      • Anonyymi00025

        Eli siis Poika pelastaa? Miksi Isä ei pelasta? Jeesushan ei ole Isä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe