”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18
SANA RISTISTÄ
26
411
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.
- Anonyymi
Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ty talet om korset är visserligen en dårskap för dem som gå förlorade, men för oss som bliva frälsta är det en Guds kraft.
For the preaching of the cross is to them that perish foolishness; but unto us which are saved it is the power of God.
- Anonyymi
Evankeliumi on sana rististä, Jeesuksen ristin voitosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliumi on sana rististä, Jeesuksen ristin voitosta.
Ja Jeesukseen me turvaamme!
- Anonyymi00023
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliumi on sana rististä, Jeesuksen ristin voitosta.
Jeesus pelastaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliumi on sana rististä, Jeesuksen ristin voitosta.
Voi ihmisiä, joille Jumalan pelastus ei kelpaa!
Voi heitä! - Anonyymi00028
Miten kukaan haluaisi kadotukseen???
- Anonyymi
”Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.”
Room 1:16- Anonyymi
Sillä en minä häpee Kristuksen evankeliumia; sillä se on Jumalan voima itsekullekin uskovaiselle autuudeksi. Ensin Juudalaiselle, niin myös Grekiläiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä en minä häpee Kristuksen evankeliumia; sillä se on Jumalan voima itsekullekin uskovaiselle autuudeksi. Ensin Juudalaiselle, niin myös Grekiläiselle.
Ty jag blyges icke för evangelium; ty det är en Guds kraft till frälsning för var och en som tror, först och främst för juden, så ock för greken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ty jag blyges icke för evangelium; ty det är en Guds kraft till frälsning för var och en som tror, först och främst för juden, så ock för greken.
For I am not ashamed of the gospel of Christ: for it is the power of God unto salvation to every one that believeth; to the Jew first, and also to the Greek.
- Anonyymi
Virsi 70
1.
Kun katson ristin ihmettä,
niin pääni painuu häpeillen.
Jo murtuu mieli ylpeä
ja suuruus, valta ihmisen.
2.
En tahdo muusta kerskata
kuin kuolemasta Kristuksen.
Muu rikkaus sen rinnalla
vain rihkaman on arvoinen.
3.
Oi ihmeellinen armahdus!
Kun katson Herran haavoja,
niin tuska sekä rakkaus
nyt vuotaa niistä virtana.
4.
Näin ruumis peittyy purppuraan
hetkellä suuren sovinnon.
En enää turvaa maailmaan,
se minulle nyt kuollut on.
5.
Nyt kuinka siitä kiittäisin,
kun, Jeesus, annoit itsesi.
Rakkaus, täytä minutkin,
kaikkeni annan käyttöösi. - Anonyymi
Ihmisen tappaminen ei ole mikään ihme.
Neitsyt Marian tuleminen raskaaksi oli todellinen ihme.- Anonyymi
Murhanhenkiset suitsuttaa kiduttamista ja tappamista, koska saavat siitä nautintoa.
- Anonyymi
Jeesuksen sovitustyö oli välttämätön teko, jotta meille kenelläkään olisi mahdollista pelastua. Nyt on! Mutta silti moni vähättelee ja pilkkaakin Jeesuksen sovitustyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murhanhenkiset suitsuttaa kiduttamista ja tappamista, koska saavat siitä nautintoa.
Taas väärin. Jeesuksen kuolema oli Jumalan tahto, jotta me, sinäkin voisit pelastua. Mutta sinä et halua. Miksi et?
- Anonyymi00020
Anonyymi kirjoitti:
Murhanhenkiset suitsuttaa kiduttamista ja tappamista, koska saavat siitä nautintoa.
Älä viitsi valehdella. Tiedät itsekin, että valehtelet.
- Anonyymi00026
Todellakin!
- Anonyymi
Jehovantodistajat ja Helluntailaiset eivät vietä ollenkaan Joulua.
- Anonyymi
Taas väärin. Helluntailaiset viettävät joulua ihan normaalisti. Miksi valehtelet tietoisesti?
- Anonyymi
Jehovantodistajat eivät vietä joulua. Se on totta.
Kristityt viettävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehovantodistajat eivät vietä joulua. Se on totta.
Kristityt viettävät.Näin on.
- Anonyymi
TeuvoSuni
2021-05-29 09:46:28
Hyvin Saatanan tuonkin paimenensa kouluttanut.
Kristuksen evankeliumi Pyhästä Hengestä ja Totuudesta.
Saatanan evankeliumi on verestä ja valheen armosta.
Jos Jumala oli tuollaisen armon tuonut, eikö hän millään olisi voinut sitä maailmalle antaa ilman hänen Rakkaan Poikansa tappamista?
Siis HULLUTUSTA kyseiselle miehelle! - Anonyymi00024
Se on juuri niin. Jeesus pelastaa, ei kukaan eikä mikään muu!
- Anonyymi00025
Eli siis Poika pelastaa? Miksi Isä ei pelasta? Jeesushan ei ole Isä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530