Olipa kerrankin hyvä haastattelu ohjelma, kun siinä haastateltiin tanssija-koreografi-
taiteilija professori Jorma Uotista. Toimittaja osasi haastatella hyvin ja esittää asiantuntevia kysymyksiä tanssitaiteesta. Jorma Uotista kuunnellessa huomasi miten älykäs, fiksu ja sivistynyt ihminen hän onkaan. Hän osoitti myös olevansa huumorintajuinen ja hän hymyili välillä, josta pidin. Ei voi muuta kuin toivoa Jorma Uotiselle pitkää ikää ja terveyttä tulevina vuosina.
Itse asiassa kuultuna
Anonyymi-ap
3
205
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen sarja, mutta joissain tapauksissa haastattelu olisi kannattanut tehdä vuosia aiemmin, koska vieras ei ole enää ollut hyvässä vedossa. Uotinen oli kyllä skarppi.
- Anonyymi
Täytyy katsoa.
- Anonyymi
Kyllä Uotinen hän on fiksu . Tykkään hänen ferbaalisuudesta 😍. Huumori on hyvää🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527103
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505956- 1335155
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484707Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 713234
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252922- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182339