Päämäärän muutos takaa elämän muuttumisen

Anonyymi-ap

Taivaaseen menossa oleva ihminen käyttäytyy kuten se joka menee taivaaseen, ja helvettiin menossa oleva käyttäytyy kuin se joka sinne menee. Tarvitsemme uskon vanhurskauden tehdäksemme oikeasti parannuksen. Jeesuksen täytyy meidät uskon kautta muuttaa ja synnyttää uuteen elämään, muuten pysymme sellaisina joiden päämääränä on kadotus.

Roomalaiskirje 3:9-12
"Miten siis on? Olemmeko me parempia? Emme suinkaan. Mehän olemme edellä osoittaneet, että kaikki, niin hyvin juutalaiset kuin kreikkalaiset, ovat synnin alla, niinkuin kirjoitettu on:'Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään."

Roomalaiskirje 3:21-22
"Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta."

Galatalaiskirje 2:20
"ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni."

Uskovaiset on Kristuksen kanssa asetettu taivaalliseen asemaan jo uskon perusteella, päämäärämme on siis muuttunut:

Efesolaiskirje 2:6
"... ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa."

Siksi uskoa seuraa muutos. Tottakai uskovat voivat vielä olla lihallisia ja itsekkäitä, mutta meitä ei ole sellaiseen tarkoitettu tai kutsuttu, vaan käyttäytymään pelastuksemme vaatimalla tavalla:

Filippiläiskirje 1:27
"Käyttäytykää vain Kristuksen evankeliumin arvon mukaisesti, että minä, tulinpa sitten teidän tykönne ja näin teidät tai olin tulematta, saan kuulla teistä, että te pysytte samassa hengessä ja yksimielisinä taistelette minun kanssani evankeliumin uskon puolesta."

Filippiläiskirje 3:18-19
"Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä."

Kolossalaiskirje 3:5-8
"Kuolettakaa maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta, sillä niiden tähden tulee Jumalan viha, ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niistä elitte. Mutta nyt pankaa tekin pois ne kaikki: viha, kiivastus, pahuus, herjaus ja häpeällinen puhe suustanne."

Kun yksikin ihminen luopuu noista asioista, muutos on valtava hänelle itselleen ja ihmisille joiden kanssa hän on tekemisissä. Uskovien on tarkoitus elää kuin istuisimme Jeesuksen kanssa taivaassa, ei niinkuin olisimme kadotuksessa paholaisen kanssa. Meidät on kutsuttu pyhitykseen:

1 Tessalonikalaiskirje 4:7
"Sillä ei Jumala ole kutsunut meitä saastaisuuteen, vaan pyhitykseen."

8

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pistä muutama kilo dynamiittia tuolin alle ja posauta, niin ainakin lähdet oikeaan suuntaan

• Anonyymi

Miten käyttäytyy Honkanummelle menevä?

• Anonyymi

Luulisi että teillä, jotka ette usko, ei olisi mitään sitä vastaan että joku ihminen lopettaa vihaamisen, ahnehtimisen, valehtelun, inhottavat puheet jne. Mutta ei kuitenkaan yllättä että se on teistä ongelma, kun tässäkin pilkkaamista harrastatte ilman omantunnon tuskia. Ne taas jotka tulevat uskomaan ja tekevät parannuksen, todistavat teidän pahuuttanne vastaan, koska eivät pysy sellaisina kuin te.

• Anonyymi

ankkalinnaan pääsee aina , jos ei taivaaseen pääse

• Anonyymi

pääsisköhän pohjoismaiseen hyvinvointivaltioon , jos sanoisi uskovansa jeesukseen 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pääsisköhän pohjoismaiseen hyvinvointivaltioon , jos sanoisi uskovansa jeesukseen 🤣🤣🤣

Korkeintaan papin makuupussiin.

• Anonyymi

Jumala on siirtänyt meidät, jotka uskomme, Poikansa valtakuntaan:

Kolossalaiskirje 1:12-13
      "kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset tästä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan."

Me olemme jo nyt Jeesuksen valtakunnassa! Ja Jeesuksen veren kautta meidät on tehty siihen soveliaiksi:

Kolossalaiskirje 1:19-23
      "Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä, jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet ... "

• Anonyymi

jos kävelee ilman housuja niin pääsee takuulla ankkalinnaan kuolemna jälkeen 🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      1999
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      308
      1191
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      999
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe