Käykö Seinäjoen uimahallissa Gay/ bi miehiä? olis kiva tavata.... olen 52v bi ukkomies
Seinäjoki uimahalli mieskivaa
Anonyymi-ap
4
435
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin viime viikolla. Päivällä oli hiljaista. Katselin toista posliinimiestä kun olimme suihkussa ja saunassa samaan aikaan. Muutama sana saunassa vaihdettiin, olis kyllä mieli tehnyt tutustua. Posliineja näkee välillä halleissa, onhan se komee näky. Itsekkin oon ajellu muutaman vuoden.
- Anonyymi
korkit sitten kelluu vesessä,
- Anonyymi
29.12 kävin lounasaikaan
- Anonyymi
No eipä siellä muita ookkaan😋
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607369
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545375
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263224- 472507
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429