Olen ylipainoinen tyttö joka ei ole harrastanut seksiä

Anonyymi-ap

Heippa suomi24, mun ongelmani on että olen ylipainoinen nuori tyttö ja mulla ei oo ollu poikaystävää. (Tiedoksi mulla on ollut tapaaminen personaltrainerin kanssa ja toinen tapaaminen sovittu ja alan käymään salilla yms.) mutta asian ytimeen. Uskoisin kuitenkin että mulla olisi mahdollisuus menettää neitsyys mutta se ei olisi semmoisen ihmisen kanssa jota itse pitäisin kiihottavana tai hyvän näköisenä. Tiedän että pitää itse muuttaa itseään että pystyy vastaamaan omia standarteja mutta ei siinä kaikki. Musta tuntuu pahalle että nykyään seksiä ei arvosteta eikä sitä pidetä intiiminä ja rakkauden osoituksena joten mua pelottaa myös se että menetän sen väärälle ihmiselle joka jättää mut tai niitä ihmisiä ei oo olemassa jotka haluaa mennä naimisiin ja sitoutua(tietäen millainen maailma tää nykyään on) nii mitä tässä niinku pitäs ajatella ja tehdä siis joo tiiän neitsyys menetetään aikanaan ja sit ku ollaan valmiita yms. Mutta musta tuntuu että jään jälkeen ja nuorena ku hormoonit jyllää nii mitäs sitä halutaan… mutta kun haluaa sitoutua yhteen ihmiseen ja jakaa kaiken hänen kanssaan. Joten pitäiskö mun muuttaa ajattelu tapaa? Tehdä toisin? Mitä teen?

8

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sulla vielä ole kiire mihinkään
      M 55v

• Anonyymi

Pikkuapina taas vastailee itselleen..

• Anonyymi

Harva ihminen tapaa nuorena sen oikean jonka kanssa menee naimisiin ja viettää loppuelämänsä. Löysin nykyisen vaimoni 27 vuotiaana.

Neitsyyden menettäminen sille yhdelle tietylle on kaunis ajatus, toivottavasti se toteutuu sinun osalta jos näin haluat.

Itselleni neitsyyden menettäminen oli lähinnä "hoidettava alta pois" kun tuntui että lähes kaikilla muilla oli jo ollut jotain seksikokemuksia. Seksin löytäminen/saaminen nuorena ujona poikana ei ollut mikään helppo juttu. Menetin neitsyyteni 19 vuotiaana.

Tytöille on helpomaa, kun ottajia on aina tarjolla, oli itse sitten ylipainoinen tai ei.

• Anonyymi

Tosi vähän on miehiä joille kelpaa rumapainoinen nainen, vaikka olisikin teininainen, edes yhden yön pysäkille, saati parisuhteeseen. Tämän näkee aivan selvästi kaikilla soidintantereilla, kuten baarit, ravintolat, yökerhot, laivat, festarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi vähän on miehiä joille kelpaa rumapainoinen nainen, vaikka olisikin teininainen, edes yhden yön pysäkille, saati parisuhteeseen. Tämän näkee aivan selvästi kaikilla soidintantereilla, kuten baarit, ravintolat, yökerhot, laivat, festarit.

Meillä on geeneissämme pariutumisen säännöt, tai kriteerit, ne eivät liankaan ole mitään mielipiteitä, syrjintää tai halveksuntaa, tms. Naisen tulee olla nuori ja naisellinen (feminiini) saavuttaakseen miehen hyväksynnän.

• Niin. Se on itsestäsi kiinni haluatko edetä asiassa.
      Josko kuitenkin, niin kirjoittele minulle, jos ikää on riittävästi.
      Kyllä tuo asia saadaan etenemään mukavasti, jos niin päätät.

Jos nyt oman mielipiteeni kerron tuosta neitsyyden menetyksestä ja naimisiin menemisestä saman ihmisen kanssa, niin uskoisin sen olevan hyvin nuorten ja kokemattomien ihmisten ajattelua. Tosiasiassa sellainen vaihtoehto olisi hirveää, koska ihminen melko varmasti myöhemmässä vaiheessa haluaa lisää kokemuksia eri ihmisten kanssa. Kyllä. Seksiin kyllästyykin varsin nopsaan yhden ja saman ihmisen kanssa. Monet puhuvat 2vuodesta viimeistään kun tämä tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1545
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1426
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      896
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      856
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      787
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe