IS:n ministeripörssin neljä heikointa arvosanaa annettiin perussuomalaisille ministereille.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010911541.html
Ilmajoen kunnanvaltuutetuista voitaisiin tehdä myös kysely.
Yökötys hallituksen huonoimmat ministerit
14
364
Vastaukset
- Anonyymi
Persut pitäisivät perää
- Anonyymi
Persut voittais, Hanu on paras. Ylivoimaisesti. Kuntalaisten ääni ja kuntalaisten etua ajava. Muut on persustan nuolijoita ja omanedun tavoittelijoita.
- Anonyymi
Komein se on. Sillä on niin kaunismuotoinen nuppikin. Varmaan rasvaa täynnä, ko niin kauniisti kiiltää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komein se on. Sillä on niin kaunismuotoinen nuppikin. Varmaan rasvaa täynnä, ko niin kauniisti kiiltää.
Hehee :D Toi oli hyvä, rasva molo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin täynnä rasvaa, mutta Ilmajoella lapsellisin puollue on persut. Mitään eivät saa aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin täynnä rasvaa, mutta Ilmajoella lapsellisin puollue on persut. Mitään eivät saa aikaan.
Vastustivat veronkorotuksia ja ehdottivat leikkauksia. Se ei kepusosdemeille käynyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastustivat veronkorotuksia ja ehdottivat leikkauksia. Se ei kepusosdemeille käynyt!
Leikatkoon Juudas-Persut itteltänsä !!
- Anonyymi
Sannaa ikävä,poliitikko voi olla samalla viisas että kaunis
- Anonyymi
Luiseva lumppu. Kyllä meidän Johanna on kaunis, samoin Salme ja Lotta.
- Anonyymi
Ja näille viini maistuu
- Anonyymi
Persut kadehtii, näitä naisia
- Anonyymi
Kauniita pyöreitä naisellisia naisia. Tyylikkäitä ovat
- Anonyymi
Mummelit eläkkeelle ja Marika jatkokaudelle!!! 🤍💙💛
- Anonyymi
Kuka lähtis tänä vuonna etelänlomalle ? Valtuutetut ilmoittautukaa !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174