Ei lopu koskaan maailmasta ihmisen elin aikana tai senkään jälkeen. Vaikka minkä laista maksuja kerättäisiin
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Centralia_(Pennsylvania)
Kivihiilen polttaminen.
9
93
Vastaukset
- Anonyymi
"Elin aikana"
Typerä PERSU avaaja ei taida tietää yhdys samoja - Anonyymi
Ihmisten elinaika tosin lähenee loppuaan juuri hiilen polttamisen myötä.
- Anonyymi
Hiilidioksidia pitäisi talteenottaa siitä hiilivoimalan piipusta.
https://www.metsateollisuus.fi/uutishuone/vtt-n-selvitys-teollisuudessa-talteen-otetusta-hiilidioksidista-valmistetuilla-tuotteilla-olisi-miljardien-eurojen-liiketoimintapotentiaali?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkcmcx8XHigMVBUCRBR3noR5-EAAYASAAEgKzMPD_BwE - Anonyymi
Miksi pitäisi lopettaa hiilenkäyttö? Kun on tuollainen polttoaina, niin tottakai sitä on hyödynnettävä. Mihin sitä muualle kivihiiltä käyttäisi?
- Anonyymi
Kivihiiltä pitäisi käyttää vain koksin valmistukseen.
Poltettaisiin sitten koksia kivihiilen sijaan.
Saksassa kun on lopetettu ydinvoima ja kaasu vähenee ja vähenee, niin siellä on siirrytty polttamaan ruskohiiltä jota on omasta takaa. - Anonyymi
Kivihiili on luonnontuote, siinä missä koivuklapikin
- Anonyymi
Ja ruskohiili on turvetta, vain hiukan kovempana brikettinä.
- Anonyymi
Kivihiiltä ei saa polttaa lännessä, vain kommunistit saavat polttaa.
Vihreä = uusi punainen - Anonyymi
No ei tällä menolla ainakaan, jossa ilmastopolitiikka on kytketty turvallisuuapolitiikkaan vihreät investoinnit pysäyttävällä tavalla. Länsimaista on tullut suurin sotien ja kriisien eskaloija ja rahoittaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659