Eiköhän se jokin pieni "vika" löydy taas jälleen kerran Loviisasta tai jostakin muusta laitoksesta, että saadaan tämän Rauramon satojen tuhansien tulospalkkiot kasaan sähkön hinnalla.
Ja tiedättekö, mitä muut pienemmät dirikat nostavat vuosipalkkioita.. Herranjestas..
Tv: entinen Ivolainen, mutta duunari vaan.
Rauramon ym. lisätulospalkkiot.!!
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tää Rauramo on röyhkeä tunarit.
- Anonyymi
Rauramo oli hyvä kolmiloikkaaja 1960 luvulla. Mitä pahaa hän nyt on tehnyt kun aloituksessa ei itse asiaa kerrota! Pohjustus ketjun aloitukseen olematon.
- Anonyymi
Olet oikeassa ja pääsi myöhemmin Helsingin ylipormestriksi. Mitään yhtiöjuttua en hänen kohdallaan ole kuullut.
- Anonyymi
20:19:13
Oletko todella noin tyhmä, vai näytteletkö vaan.?? Vai oletko kenties sukulaisia, tai näitä pikku perseennuolijoita.??- Anonyymi
Heikkoa aloitustko kommentoit vain mikä vaivaa. Nuole vain omat ongelmasi kun et osaa erottaa usean tunnetun samannimisen tunnistamista. Taidat ollakin jokin viherkeppi koska kateus oikein pursuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoa aloitustko kommentoit vain mikä vaivaa. Nuole vain omat ongelmasi kun et osaa erottaa usean tunnetun samannimisen tunnistamista. Taidat ollakin jokin viherkeppi koska kateus oikein pursuaa.
Sitä siitä tulee kun täysin tumpelot yrittää vängätä heikkotasoisia aloituksia. Toiset saa sitten arvailla kenestä onkaan kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503851
- 573552
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1882888- 1022716
- 432553
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232508
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192066- 282001