Olin aiemmin yrittäjänä Ikaalisten Kiinteistöpalvelu Oy:ssä, jonka asiakkaat alkoivat vaihtaa toimistoa, koska epäilivät minun kirjoitelleen Suomi 24 sivustoilla tekaistuja juttuja.
Kyllä ennen kaikki oli paremmin
11
228
Vastaukset
- Anonyymi
Asiakkaat eivät tainneet pitää niistä Äijöön liitetyistä tekaistuista jutuista. Niitähän hän kirjoitti todella paljon.
- Anonyymi
Sen tiiän että Siilonpuistossa niistä ei tykätty. Vihdan väärentämistä ym kirjoitit. Miksi??? Kisa oli rehti ja voitaja mestaruutensa ansainnut.
- Anonyymi
No ei mikään ihme että asiakkaat kaikkosi. Muistan kun Norri kirosi kirjoitteluasi. Se ei pitänyt niistä yhtään. Kieltämättä kirjoituksesi ovat aika erikoisia.
- Anonyymi
Olet hyvin tuottelias kaveri. Laput jotka toimitit Turkiloisen postilaatikoihin tuottivat kovasti ihmetystä sinun touhuistasi.
- Anonyymi
Helsingissä asti ihmetellään noita papereita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä asti ihmetellään noita papereita!
älä nyt modea noin moiiti
- Anonyymi
edelleenkin niitä houruut
- Anonyymi
Fiksut asiakkaat haluavat normaalia käytöstä ja palvelua. Asiakkaiden lähtöön varmasti vaikutti toikkarointisi mm. Vaittisen huonekaluliikkeen katolla sekä ala-arvoiset kirjoituksesi Topin Talopalvelusta.
- Anonyymi
Miksi haluat aina kirjoitella ihmisistä kaikkea pahaa?
- Anonyymi
vvihaanihhmisiä ja siklsi haluan kjirjoittaa kaikkee påskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vvihaanihhmisiä ja siklsi haluan kjirjoittaa kaikkee påskaa
oot kirjottanu mäkiketelistä tosi paljo paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716